Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sall schreef:Spannend Mrijn!
Die van mij is fanatiek aan het vervellen
Als hij geheeld is maak ik een mooie foto (althans die laat ik maken, want een selfie van mijn schouder is best een uitdaging)
Danique_G schreef:Hoi dames, ik twijfel al vier jaar over een tattoo. Aan de ene kant vind ik het super mooi. Aan de andere kant ben ik bang dat ik mijn lichaam verpest. Of dat het over vijf jaar tegen valt. Zeker omdat ik echt al tijden twijfel.
Ik heb al jaren een ontwerp, een plek en tattoo shop in gedacten. Alleen ik zelf moet nu nog willen
Maar nu, ik had een goed idee. Ik wil een hartje achter mijn oor laten zetten, zodat ik altijd naar mijn hart kan luisteren. Vond dat een goede eerste stap. Dit heb ik net bedacht, dus ik denk even na. Maar ben hier wel zeker van dat ik durf en wil!
Hoe herstelde het bij jullie? Ik train namelijk heel veel en ik heb eigenlijk geen zin om langer dan een halve week rustig aan te doen. Dus dat is problematisch
Danique_G schreef:Idee was juist dat het niet zo zichtbaar zou worden..in mijn nek zit ik ook nog te overwegen. Als ik dan op werk mijn haar op steek, hoef ik alleen maar iets te dragen met een kraagje in principe.
Danique_G schreef:Op de eerste pagina staan een aantal shopsVoor de rest niet zo veel ervaring er mee.
Bloembloem, goed punt. Denk dat ik begin bij mijn nek, maar hoog denk ik niet. Heb altijd een matje van baby haar als ik het op steekIk denk dat beetje net onder de nek/aanzet nek ook wel leuk is.
De tweede heb ik ook al uitgedacht (mocht de eerste bevallen) dan wil ik een kompas laten zetten.