[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:09

Mooi Hoor! Dat gaat een gave sleeve worden!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:10

Dat wordt die ook, maar nu is het gewoon vaag hahaha.

De duif is overigens express zo licht, als de sleeve dicht is dan komt deze er echt uitspringen :+:

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:16

Hoe is jouw blommeke geworden, Sal?

Ik ben morgen aan de beurt bij Amanda. Mijn uberlelijke oude tattoo wordt verstopt onder een abstracte watercolor tulp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:18

Rianne spannend!!! Ik mag begin april!!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:23

Spannend Mrijn!
Die van mij is fanatiek aan het vervellen
Als hij geheeld is maak ik een mooie foto (althans die laat ik maken, want een selfie van mijn schouder is best een uitdaging)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:17

Hoi dames, ik twijfel al vier jaar over een tattoo. Aan de ene kant vind ik het super mooi. Aan de andere kant ben ik bang dat ik mijn lichaam verpest. Of dat het over vijf jaar tegen valt. Zeker omdat ik echt al tijden twijfel.
Ik heb al jaren een ontwerp, een plek en tattoo shop in gedacten. Alleen ik zelf moet nu nog willen :')

Maar nu, ik had een goed idee. Ik wil een hartje achter mijn oor laten zetten, zodat ik altijd naar mijn hart kan luisteren. Vond dat een goede eerste stap. Dit heb ik net bedacht, dus ik denk even na. Maar ben hier wel zeker van dat ik durf en wil!
Hoe herstelde het bij jullie? Ik train namelijk heel veel en ik heb eigenlijk geen zin om langer dan een halve week rustig aan te doen. Dus dat is problematisch :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:18

Je hoeft niet te stoppen met sporten als je een tattoo hebt laten zetten hoor :) Ik stond de volgende dag alweer in de sportschool

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 07:28

Jep hier ook dag later aan het sporten. Had hem wel afgeplakt, maar dat was omdat mijn sport bh net erover heen schuurde

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 07:39

Sall schreef:
Spannend Mrijn!
Die van mij is fanatiek aan het vervellen
Als hij geheeld is maak ik een mooie foto (althans die laat ik maken, want een selfie van mijn schouder is best een uitdaging)

:+

Ik ben ook heel nieuwsgierig.
Waren ook rozen toch?
Die roos van mijn vent vind ik ook zo gaaf, breng ik mij
zelf weer aan het twijfelen :))

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:04

Ja het zijn rozen, zacht roze met de blaadjes in black/Grey

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:23

Danique_G schreef:
Hoi dames, ik twijfel al vier jaar over een tattoo. Aan de ene kant vind ik het super mooi. Aan de andere kant ben ik bang dat ik mijn lichaam verpest. Of dat het over vijf jaar tegen valt. Zeker omdat ik echt al tijden twijfel.
Ik heb al jaren een ontwerp, een plek en tattoo shop in gedacten. Alleen ik zelf moet nu nog willen :')

Maar nu, ik had een goed idee. Ik wil een hartje achter mijn oor laten zetten, zodat ik altijd naar mijn hart kan luisteren. Vond dat een goede eerste stap. Dit heb ik net bedacht, dus ik denk even na. Maar ben hier wel zeker van dat ik durf en wil!
Hoe herstelde het bij jullie? Ik train namelijk heel veel en ik heb eigenlijk geen zin om langer dan een halve week rustig aan te doen. Dus dat is problematisch :')

Zomaar een gedachte, maar als je twijfelt aan tattoo's, zou je dan wel meteen zo'n zichtbare zetten? Helemaal eigen keuze, maar achter je oor blijft altijd zichtbaar, ook op het werk waar je misschien staart/knot in je haar hebt.

Sporten maakt niet uit (tenzij je een giga stuk zet, dan wil je wrs zelf niet :+ ), ben de dag erna ook gewoon gaan paardrijden.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:35

Idee was juist dat het niet zo zichtbaar zou worden.. :') in mijn nek zit ik ook nog te overwegen. Als ik dan op werk mijn haar op steek, hoef ik alleen maar iets te dragen met een kraagje in principe.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:39

Er is haast geen plek die meer zichtbaar is dan in je nek of achter je oor, een kraagje komt toch niet zo ver? Maar denk wel dat veel mensen zich vergissen in de zichtbaarheid van die plek.

Sporten met een verse tattoo kan op zich wel, mijne zat op mijn bovenbeen en mijn rijbroek zat er de eerste dagen echt niet lekker overheen, dus heb ik niet gereden. Maar dat lag meer aan de plek en het formaat van de tatoeage dan dat je niet zo mogen sporten.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:40

Voor zoiets kleins hoef je het sporten zeker niet te laten!
Als je je hele kuit vol zet of je halve rug dan is sporten iets moeilijker/pijnlijker maar een hartje in je nek of achter je oor daar heb je echt geen hinder van met sporten.
En normaal gesproken is het met een paar dagen helemaal genezen.
Hoe kleiner het oppervlak,hoe eerder het geneest.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:42

Danique_G schreef:
Idee was juist dat het niet zo zichtbaar zou worden.. :') in mijn nek zit ik ook nog te overwegen. Als ik dan op werk mijn haar op steek, hoef ik alleen maar iets te dragen met een kraagje in principe.

Is beiden juist heel zichtbaar :j

Een niet zichtbare plek is toch wel zij, rug, lies,... Nek en achter je oor zie je altijd wel.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:00

Mijn dochter heeft een tekst in haar nek staan.
Die zie je alleen als ze een hoge staart in haar haar heeft.
(het zijn 3 woorden,dus groter dan een enkel hartje)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:23

In mijn nek wil ik overigens iets anders, iets van een vogel/uil. Maar ook niet heel overheersend.

Dacht ik dat ik er eindelijk uit was... Zo'n zichtbaar iets zal niet altijd/door iedereen gewaardeerd worden helaas.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:36

Achterop je nek, net onder je haargrens kan zo mooi zijn, ik
zou het gewoon doen, en zeker niet laten omdat het door anderen
niet gewaardeerd zou worden.

Zijkant nek en achter oor vind ik overigens een heel ander verhaal.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:39

Weten jullie hier nog een shop die heel goed is in hele strakke lijntjes? De tattoo die ik wil wordt gewoon alleen zwart maar wel met fijne lijntjes.

Liefst in de bovenste helft van Nederland.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:58

Op de eerste pagina staan een aantal shops :D Voor de rest niet zo veel ervaring er mee.

Bloembloem, goed punt. Denk dat ik begin bij mijn nek, maar hoog denk ik niet. Heb altijd een matje van baby haar als ik het op steek :+ Ik denk dat beetje net onder de nek/aanzet nek ook wel leuk is.
De tweede heb ik ook al uitgedacht (mocht de eerste bevallen) dan wil ik een kompas laten zetten.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:02

Danique_G schreef:
Op de eerste pagina staan een aantal shops :D Voor de rest niet zo veel ervaring er mee.

Bloembloem, goed punt. Denk dat ik begin bij mijn nek, maar hoog denk ik niet. Heb altijd een matje van baby haar als ik het op steek :+ Ik denk dat beetje net onder de nek/aanzet nek ook wel leuk is.
De tweede heb ik ook al uitgedacht (mocht de eerste bevallen) dan wil ik een kompas laten zetten.

Het is ook een keuze die je maakt he :)

Mijn man kan nu bijvoorbeeld nooit meer een mouwloos
shirt aan naar werk gezien zijn functie, maar hij heeft dat ervoor over :j

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:04

Het is een keuze. Ik zou zelf niet elke dag willen nadenken "oja, mijn haar moet los want anders zie je m'n tattoo" als ik naar het werk ga.

Nu maken tattoo's in mijn branche gelukkig totaal niet uit en ga ook gewoon in korte mouwen werken (staat op onderarm). Maar als je wilt werken in een branche waar je er misschien last mee krijgt, toch even nadenken of je altijd op je kleren/haar wilt letten.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:16

de tweede komt sowieso op een plek die je alleen in losse zomerkleding ziet of in bikini (niet werk geschikt dus). Die in mijn nek wil ik daarom tikkie laag in de nek zodat het te verbergen valt. Ik ga er niet van uit dat ik een baan krijg later waarbij het mag. Eerste jaren sta ik gok ik op het lab dus dan mag het wel. Maar ik wil daarna toch een kant opgaan waarbij je contact hebt met klanten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:17

Zou je hem dan niet beter tussen je schouderbladen zetten?
Vind in je nek echt een hele opvallende plaats en zeker niet geschikt voor een eerste tattoo :o

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:21

We leven ook niet meer in 1800 hoor :D :+

Mijn man is eigenlijk totaal geen type om "vol" te zitten zeg maar,
soms bij klanten zijn ze helemaal verbaasd als ze een pietl*lpraatje hebben
en ze horen dat zijn been en arm ( bijna dan ) vol zitten.

Sterker nog, sommige klanten van hem zijn zwaar geïnteresseerd en
willen juist de vorderingen van zijn sleeve zien :+

Zijn klanten variëren overigens van bouwvakkers tot ambtenaren, en vooral
de laatste zijn héél nieuwsgierig :))