Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:26

Ariebombarie schreef:
maar jij hebt er toch wel al echt veel centimeters eraf gevreten toch??
vraag me af wat je doel is dan :=

Een echt strakke buik en zichtbare taille..
Helaas betekent dat waarsch ook, een ingevallen koppie, geen tieten en billen meer..
Maarrrrrr ik blijf nog even proberen en kijken waar ik echt blij mee ben.
En dan is de uitdaging: dat onderhouden!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:28

Bhriseis schreef:
Oh Sall dat komt gewoon helemaal goed :(:) Ik weet niet meer exact van hoever je nu precies weer komt, maar zelf kom ik ook van ver dus begrijp je denk ik wel. En op een bepaald punt ben je vast gewoon tevreden met jezelf. Dan wordt dat trainen wel een leuk doel op zich, streven naar lichaam X of Y, maar bereik je het niet is dat helemaal niet erg! Want je vindt jezelf gewoon prima zoals je bent :) Wees niet te streng in het beoordelen van jezelf, je doet heel hard je best om helemaal gezond te zijn, en meer kunnen we niet van onszelf verlangen. Al wie hier traint en op zijn voeding let is toch echt lief bezig voor zijn of haar lichaam, en dat is misschien wel het allerbelangrijkste :)

Mooi gezegd idd! :*

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:30

Sall schreef:
Ariebombarie schreef:
maar jij hebt er toch wel al echt veel centimeters eraf gevreten toch??
vraag me af wat je doel is dan :=

Een echt strakke buik en zichtbare taille..
Helaas betekent dat waarsch ook, een ingevallen koppie, geen tieten en billen meer..
Maarrrrrr ik blijf nog even proberen en kijken waar ik echt blij mee ben.
En dan is de uitdaging: dat onderhouden!

Had Jillian niet ook een andere dvd? Abs killer oid. Zag 'm op der site staan. Misschien dat doe iets minder werkt op de rest van je lichaam ofzoiets?

Sall

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:37

Altijd interessant! Voor straks!
Ik ga eerst voor de *gooit de scrabble letters 'weeks 6 pack 6' op tafel* you know what i mean ;-)

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:40

waar vinden jullie 6 weeks sixpack? k vind alleen maar p0rn haha.. vandaag day1level2 gedaan, viel niet tegen...

edit _/-\o_ dank! nu wel gevonden

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:51

Het is me vandaag voor het eerst gelukt om op te drukken gewoon vanaf mijn tenen *\o/*
Dat heb ik nog nooit gekund, en nu op dag 6 lukt het ineens!
Kwam wel op een heel goed moment want ik begon net mijn motivatie te verliezen. Nu ik merk hoeveel ik er op vooruit ga heb ik er morgen ook weer zin in.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:53

Goedzo Veerle!!

Ik heb dag 28 erop zitten. Even glaasje water naar binnen en dan douchen & naar bed.
Het was nog wel warm op mijn kamer (had de verwarming aangehad omdat ik hier achter de pc zat) maar dat was met shredden wat minder, waardoor ik nu een beetje een zwaar hoofd/lichte hoofdpijn heb. Halverwege het raam wagenwijd open gezet :') Maar denk dat het zo wel afzakt, en anders onder de douche wel.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:03

Goed zo Veerle!

En sterkte Annash, wel flink dat je zo laat shredde

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:17

Hihi dankje, doe ik normaal niet hoor! Maar de afgelopen 2 weken heb ik volgens mij al 4x over moeten slaan (2x 1 dag en 1x 2 dagen) dus ik wilde nu niet nog een dag skippen. Daarbij kon het nu nog wel, de andere keren lag dat anders. :-)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:19

Sall, elke keer ben je een stapje dichterbij je doel..

Ik heb iedereen gestuurd als het goed is.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:23

NeverGiveUp schreef:
Sall, elke keer ben je een stapje dichterbij je doel..

Ik heb iedereen gestuurd als het goed is.

:*
I know! Ik moet ook realistisch en een x tevreden zijn :)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 01:32

Sall je bent al hartstikke goed bezig joh, je hebt al 27 dagen geshred dat is al een hele prestatie. Mooi rustig aan door sporten en dan kom je er wel :))

Noh ik was net ook aan het middernachtelijk shredden, zegt mijn zusje:'Misschien moet jij de NAM even bellen, dat ze niet meer verder hoeven te zoeken naar de oorzaak van de bevingen.' Grapjas :+

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 08:38

Haha. :)

De linkerdame heet Nathalie, ipv Nico (weet niet meer wie het was).

Supergoed bezig allemaal!! En Sall: Als je het echt wilt en volhoud weet ik zeker dat je er ook komt. :) En veel lunges en squats blijven doen, dan blijven je billen ook behouden. ;)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 09:38

Depende schreef:
Sall je bent al hartstikke goed bezig joh, je hebt al 27 dagen geshred dat is al een hele prestatie. Mooi rustig aan door sporten en dan kom je er wel :))

Noh ik was net ook aan het middernachtelijk shredden, zegt mijn zusje:'Misschien moet jij de NAM even bellen, dat ze niet meer verder hoeven te zoeken naar de oorzaak van de bevingen.' Grapjas :+

_O- _O- lekker zo'n zusje!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 10:20

Zo, dag 7 zit er weer op!
Het gaat nu wel heel makkelijk, ben niet meer 'kapot' na het shredden... Over 3 dagen door naar level 2!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 10:36

Judith_ schreef:
Monster_tos schreef:
Nou level 3 is voor mij niet te doen :( Zak constand door mn knieeen heen, kan niet op mn onderarmen leunen door een groot liteken en kan niet op mn knieen zitten door dat die zo slecht zijn. Halverwege op moeten geven, baalde zo dat ik daar de snackbar ben gereden :(
Nu besloten level 2 te blijven doen, vind ik een leuk level en kan ik nog wel wat zwaarder maken door cardio met gewichtjes te gaan doen etc.
Jammer dat ik het niet af kan maken zoals het moet, maar ga gewoon lekker verder!

Hè wat balen! Zijn er niet een aantal oefeningen die je wel kan doen? Kan me voorstellen dat een beetje afwisseling ook wel fijn is? :)

Ga de cardio nu doen met gewichtjes, net als in level 3. En squats met gewichtje in 1 hand vond ik ook wel leuk in level 3, dus gooi die er ook bij. En de laatste plank uit level 2, voor de buikspieren, daar maak ik de superman van :) Die plank voel ik echt niet, en superman wel!
Hoop dat de uitdaging zo goed genoeg blijft :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 10:48

Ik doe niet elke dag shredden, maar gewoon op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga :) vandaag dag 2 van level 1 gedaan, ben benieuwd of ik minder spierpijn krijg als na dag 1 :o
Wel respect hoor voor iedereen die hier dag in dag uit shred doet! :D alleen vind het naast 1,5uur fitnessen toch ff teveel om ook nog te shredden :P

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:49

Zo, dat was weer een dag! :)
Ik ben zó blij dat ik dit topic ben tegengekomen! Ik probeerde al best lang was buikvet kwijt te raken maar het lukte niet, maar nu met gezonder eten en shredden lukt het eindelijk! :)
Met de oefening waarop je op je dumbel steunt en je arm optilt en daarna je been, kijk ik altijd even naar mijn buik, wat daar aan vet hangt, daar heb je dan een prachtig zicht op :') en dat stimuleert me om nog even lekker door te gaan! :D

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 12:20

Nou ik ben gaan googlen wat m'n buikklachten kunnen zijn, want de symptomen lijken juist niet op een buikgriep.
Maar ik word er niet vrolijker van. Allerlei darmaandoeningen etc. Hopen dat het dus toch maar van tijdelijke aard is.
Als het wel een afwijking ergens van is, had ik toch veel eerder ziek moeten worden?
En niet pas zo extreem nu ik juist gezonder probeer te eten?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 12:23

Het kan zijn dat je een plotselinge voedingsallergie hebt ontwikkeld. Ik kon bijvoorbeeld spontaan geen vlees meer eten, ik word er ziek van.
Het kan juist wel iets gezonds zijn, dat je eerst minder binnen kreeg :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:27

Ik lees al een tijdje mee, maar ben (nog) niet begonnen met de shred. :o

Mijn lichaam is niet in verhouding. Ben echt een peer. Bovenlichaam smal (heb ook totaal geen tieten :P ), maar een heel ronde kont, ronde heupen en stevige benen. Ik heb ook grove enkels, knieen en polsen, dus ben van mezelf niet heel elegant gebouwd, terwijl ik een gemiddeld slank postuur heb.

Ik wil liever iets meer in verhouding zijn, maar nu lees ik overal dat je niet kan kiezen waar je vet verbrandt... Dan zou ik met oefeningen wel mijn spieren kunnen versterken op de plekken die ik aan wil pakken, maar ik wil niet dat mijn kont groter wordt. :')

Iemand met een soortgelijk probleem? En heeft het dan zin om te shredden of zit ik gewoon vast aan mijn huidige figuur?

Ik kan zo wel even een foto maken voor de beeldvorming.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 12-02-13 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:30

Je kan je figuur altijd verbeteren, maar je zit wel vast aan je bouw natuurlijk.
Ik heb het andersom, ik ben vrij groot van boven en slanker van onderen. Door de Shred is dit verschil wel een heel stuk minder geworden. Ik heb nu ongeveer dezelfde shirt- en broekmaat, alhoewel het nog wel een maatje kan verschillen. Maar dat is beter dan 3 maten :+

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:32

Jij hebt ook wel een super resultaat behaald, Phor. :j Maar ik moet dus rekening houden met een beperkt verschil...

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:41

Zal ze later weer verwijderen, maar nu even voor de beeldvorming:

Afbeelding

Afbeelding
Aangespannen

Afbeelding
Kont :+

Afbeelding

Afbeelding
Mijn hooi sjouwen en uitmesten mini spierbal :Y) :Y) :Y) :Y)

Foto's zijn gemaakt in mijn inloopkast en daar is het niet zo netjes, haha.

Ik doe hoogtuit 1x in de week zumba (gaat niet door met basissschoolvakanties), meer doe ik niet aan sport. Wel heb ik 3 paarden aan huis. Ik eet denk ik 4x zoveel als de gemiddelde bokker hier en dan overdrijf ik niet. :) Van die eetlijstjes zou ik niet kunnen leven.

Bovenlichaam hoeft van mij niet anders. Benen wil ik wel graag strakker, daar is geen spier te vinden. Zag in jullie lijstjes wel veel verloren centimeters op bovenbenen, dus dan zou de shred ook daar wel wat voor moeten helpen, toch? Al zal het niet zo snel gaan als de taille, want volgens mij verliezen jullie daar de meeste centimeters.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 12-02-13 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:46

Mooi lijf heb jij zeg :j

Ik ga zo dadelijk voor het eerst beginnen! Even een voor foto maken en allerlei maten opnemen. Ik hoop wel dat ik de volle 30 dagen waar kan maken.. Ik word de eerste week van maart geopereerd en weet niet hoeveel last ik daarvan ga hebben. Hoop ook dat ik (en anderen) verschil gaan zien :)