Ariebombarie schreef:maar jij hebt er toch wel al echt veel centimeters eraf gevreten toch??
vraag me af wat je doel is dan
Een echt strakke buik en zichtbare taille..
Helaas betekent dat waarsch ook, een ingevallen koppie, geen tieten en billen meer..
Maarrrrrr ik blijf nog even proberen en kijken waar ik echt blij mee ben.
En dan is de uitdaging: dat onderhouden!

Ik weet niet meer exact van hoever je nu precies weer komt, maar zelf kom ik ook van ver dus begrijp je denk ik wel. En op een bepaald punt ben je vast gewoon tevreden met jezelf. Dan wordt dat trainen wel een leuk doel op zich, streven naar lichaam X of Y, maar bereik je het niet is dat helemaal niet erg! Want je vindt jezelf gewoon prima zoals je bent
Wees niet te streng in het beoordelen van jezelf, je doet heel hard je best om helemaal gezond te zijn, en meer kunnen we niet van onszelf verlangen. Al wie hier traint en op zijn voeding let is toch echt lief bezig voor zijn of haar lichaam, en dat is misschien wel het allerbelangrijkste
dank! nu wel gevonden 
Maar denk dat het zo wel afzakt, en anders onder de douche wel. 
Zak constand door mn knieeen heen, kan niet op mn onderarmen leunen door een groot liteken en kan niet op mn knieen zitten door dat die zo slecht zijn. Halverwege op moeten geven, baalde zo dat ik daar de snackbar ben gereden 
alleen vind het naast 1,5uur fitnessen toch ff teveel om ook nog te shredden
Maar ik moet dus rekening houden met een beperkt verschil...