[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nienke1208

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:34

eus zit op t levendaal (166D), weet niet van welke kant jij komt Knipoog dus kan wel zeggen beetje richting einde van levendaal (volgens mij... hahaha), maar dat is voor mij zo Knipoog

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:36

de levendaal haha, ik kom ongeveer van leiden centraal station

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:44

van centraal af, moet je de lange gracht op, dan ( volgens mij bij de stoplichten) rechtsaf de hooigracht op, deze bijna uitrijden, dan linksaf levendaal op.
Als je de hooigracht uitrijdt kom je op lammenschansweg, je moet voor die kruising al linksaf de levendaal op zijn... Knipoog

wel ffies goed op de straatnamenbordjes kijken Knipoog

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:56

nienke1208 schreef:
van centraal af, moet je de lange gracht op, dan ( volgens mij bij de stoplichten) rechtsaf de hooigracht op, deze bijna uitrijden, dan linksaf levendaal op.
Als je de hooigracht uitrijdt kom je op lammenschansweg, je moet voor die kruising al linksaf de levendaal op zijn... Knipoog

wel ffies goed op de straatnamenbordjes kijken Knipoog

dankjewel Lachen

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:57

alsjeblieft Knipoog ga je uiteindelijk toch naar den haag Knipoog
wanneer ga je trouwens??

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:00

heb een shop gevonde paar kilometertjes hier vandaan... ziet er best goed uit wat ik van de site kan uitmaken.. ga denk binnekort eens kijken..

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:01

heb eindelijk foto's van mn tongpiercing Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:04

nienke1208 schreef:
alsjeblieft Knipoog ga je uiteindelijk toch naar den haag Knipoog
wanneer ga je trouwens??

ik wil donderdag middag gaan, dan kan ik donderdag bij michiel vla eten *LOL* en vrijdag zijn me ouders toch niet thuis en moet ik alleen eten Tong uitsteken en zaterdag ben ik toch de hele dag weg Tong uitsteken en zondag ook Lachen en maandag moet dan toch ongeveer het ergste over zijn? (je me ouders mogen het niet weten Tong uitsteken )

En je tongpiercing is mooi, hou daar echt van Lovers

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:06

maandag is dan het ergste wel over ja, veel ijsjes eten he!! en als je hem hebt laten zetten, en je gaat in den haag, moet je ff naar de jamin lopen voor slush puppy!

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:06

deze zit iets verder naar voren, omdat het litteken van de vorige onvoorspelbaar is, en helemaal uit kon scheuren, wacht misschien kan ik daar wel foto van maken...

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:10

Afbeelding
het rode erachter is het oude litteken... hij kon hem ook nog voelen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:11

nienke1208 schreef:
maandag is dan het ergste wel over ja, veel ijsjes eten he!! en als je hem hebt laten zetten, en je gaat in den haag, moet je ff naar de jamin lopen voor slush puppy!

hahaha, oke, ik krijg nu ook te horen dat er in noordwijk een goede zit Lachen

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:36

Heeft er hier iemand een lidmaatschap van Bmezine.com dat ik even mag 'lenen'? Mijne is net afgelopen en ik wil even snel iets bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:41

Ik had een vraagje, meer dan een jaar terug heb ik een wenkbrauwpiercing laten zetten. Hij is mooi geheeld, maar nu is het staafje zelf een beetje vies. Het is niet ontstoken ofzo en er komt ook al heel erg lang geen prut meer uit, maar het staafje schoonmaken is best moeilijk als hij nog in mijn wenkbrauw zit.

Helaas krijg ik hem niet los, heb hem dus ook nooit uit gehad. Als ik hem los probeer te draaien draait het hele staafje mee wat niet erg prettig voelt. 1 keer geprobeert en daarna niet weer.
Hebben jullie tips hoe ik hem er uit kan halen. En binnenkort heb ik een solicitatie gesprek als alles goed loopt. Hoelang kan ik de piercing dan uit laten?

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:17

Mag je hem als je eenmaal bent aangenomen daar dan wel je piercing inhouden?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:25

nee 6 mm is het kleinst, ik heb nu 8mm en ik hou nóg ruimte over.. *zucht* Knipoog

piercings van de six zijn barslecht, iedereen weet dat, dacht ik. ik zou dat spul nooit in mijn buik stoppen, een vriendin heeft een gevaarlijke infectie van overgehouden.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:42

Sannuh schreef:
Heeft er hier iemand een lidmaatschap van Bmezine.com dat ik even mag 'lenen'? Mijne is net afgelopen en ik wil even snel iets bekijken.

Uhm vraagje. Hoe heb je dat aangevraagd? Heb je gewoon foto's ingestuurd van je piercings?

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:44

Myryana schreef:
Sannuh schreef:

Uhm vraagje. Hoe heb je dat aangevraagd? Heb je gewoon foto's ingestuurd van je piercings?

Nee daar heb ik toen gewoon voor betaald. De foto's van mijn piercings waren niet duidelijk genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 07:37

moodindigo schreef:
Mag je hem als je eenmaal bent aangenomen daar dan wel je piercing inhouden?

Dat weet ik niet, maar op dit moment krijg ik hem er dus nog niet eens uit. Opzich gaat hoeft hij niet alleen uit voor het solicitatiegesprek.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:41

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar de bedoeling is dat ik me tongpiercing in noordwijk laat zetten. Me vriend wil dat ik het 9 of 11 december laat zetten (10 december hebben we het 2 jaar, maar dat is op een zondag). En hij wil dan een tattoo laten zetten, en dan wil die de helft voor me betalen. Maar nu is mijn probleem;
- Deze week zijn me ouders veel weg dus zal het minder opvallen in het begin.
- Als ik het 9 december doe (dan geven we 's avonds ons feest) dan kan ik 's avonds geen alcohol drinken, volgens mij ook niet blowen, en ook niet eten. En dan zie ik iedereen ons drank op drinken en ons eten opeten, dat trek ik niet.
- Als ik het dan doe, ben ik ongesteld en heb ik chochola echt nodig ( Schijnheilig ), en is mijn pijngrens echt 0,0.
- Als ik het op 9 december doe, verwachten mijn ouders dat ik 10 december bij hun avond kom eten. Als ik het nu doe, hoef ik pas weer maandag bij ze te eten?!

Wat zal ik doen, donderdagmiddag en me vriend ermee verrassen, of wachten totdat hij de helft betaalt?

Als ik donderdag middag ga, gaat me vriendin mee..

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:12

ik zou het eerst even overleggen met je vriendje Knipoog

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 12:47

wenkbrauwpiercing heb ik ook hihi
Gewoon met je duim het onderste balletje ophoogduwen. Dan leg je je wijsvinger klem achter net je piercing op je wenkbrauw zodat je je staafje klem zet en dan kun je je bovenste balletje losdraaien, dit kan heel lastig gaan, omdat je hem nooit los hebt gehad, en hij door je piercer is vast gedraait. Dan zitten ze goed vast kan ik je uit ervaring vertellen. Maar je piercing kan niet draaien als je hem zo vast hebt.
En het zal ff piellen worden met vastdraaien als je hem weer in doet, want ze zijn zo klein he Knipoog

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 12:48

zo dat had ik ook wel eens over mogen lezen hihi
Je legt je wijsvinger dus net achter je piercing op je wenkbrauw. Sorry hoor.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:04

@ dessie, ik zou als je ouders het echt niet mogen weten toch nu gaan.. dan kun je op jullie feest lekker los toch Knipoog
maar goed, ik heb geen vriend dus ik hoef nergens rekening mee te houden. Zou het inderdaad eerst met hem overleggen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:23

Sorro, op je wenkbrauw of net boven je wenkbrauw achter het staafje. Klinkt nogal raar ja, buig je de bovenkant van het staafje naar voren toe zeg maar?