En ook al zo vroeg gaan lopen! Knap hoor.
Wow Sv kan jij nog productief zijn volgens Garmin

Ahh Elmo is zo knap! En crossfit lijkt me best leuk! Wat me daarin tegen staat (denk ik heb het nooit gedaan) is dat alles op snelheid moet, waardoor de techniek verloren gaat. Weet dus niet of het echt zo is maar van wat ik ervan hoor.
Wat een leuke herinnering Sherivey!
Suliko als jij in ochtend ook nog gaat lopen loop jij die 100mile al over 1 jaar

Over 3 jaar Barkley marathon?
Krav Maga klinkt gewoon echt heel leuk maar met zoals alles, geen tijd

En heerlijk zo een poezenbeest. Je gaat die van mij dit weekend ook leren kennen maar 1 van de 2 is echt MEGA dik

BusyMissy whahaha die kat zo op zijn rug

Hopelijk helpen de tips van de Fysio. En wat tof dat jou dochter nu ook Krav Maga is gaan doen.
muppetmayo wat goed dat je bent gaan lopen! Je zou ervoor kunnen kiezen om idd 1 minuut rennen, 1 minuut rust af te wisselen ipv 2. Weet niet welk tempo je liep? Op zich heeft iedereen zijn eigen tempo en de een is gewoon sneller dan de ander.
Danseresje 90% is hoger dan ik gemiddeld loop hoor als ik garmin volg

Nou dinsdag met spinnen 0 last van mijn knie. Gister voor de bootcamp even 3km gelopen, tijdens 2km en na nog 1 terug naar huis. Nergens last van

Vanavond specifieke kracht training en vrijdag weer lopen en daarna direct fysio.
Ik zit goed in mijn vel, HRV zit aan zijn top en ben echt aan het aftellen naar de marathon. Eerst dit weekend lekker naar Limburg (Tenzij de fysio nog wat geks vind).
Als ik kijk hoe ik er vorig jaar bij liep zou ik niet blijer kunnen zijn met waar ik nu sta.