Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 10:53

Samantha jij boft idd met zo een zoon! En weer lekker bezig. Hopelijk blijf je nu compleet klachten vrij.
En ook al zo vroeg gaan lopen! Knap hoor.

Wow Sv kan jij nog productief zijn volgens Garmin :+ Dan moet je wel goed bezig zijn *\o/* .

Ahh Elmo is zo knap! En crossfit lijkt me best leuk! Wat me daarin tegen staat (denk ik heb het nooit gedaan) is dat alles op snelheid moet, waardoor de techniek verloren gaat. Weet dus niet of het echt zo is maar van wat ik ervan hoor.

Wat een leuke herinnering Sherivey!

Suliko als jij in ochtend ook nog gaat lopen loop jij die 100mile al over 1 jaar _O-
Over 3 jaar Barkley marathon?
Krav Maga klinkt gewoon echt heel leuk maar met zoals alles, geen tijd :+
En heerlijk zo een poezenbeest. Je gaat die van mij dit weekend ook leren kennen maar 1 van de 2 is echt MEGA dik :o . Ben je vast voorbereid.

BusyMissy whahaha die kat zo op zijn rug := Heerlijk.
Hopelijk helpen de tips van de Fysio. En wat tof dat jou dochter nu ook Krav Maga is gaan doen.

muppetmayo wat goed dat je bent gaan lopen! Je zou ervoor kunnen kiezen om idd 1 minuut rennen, 1 minuut rust af te wisselen ipv 2. Weet niet welk tempo je liep? Op zich heeft iedereen zijn eigen tempo en de een is gewoon sneller dan de ander.

Danseresje 90% is hoger dan ik gemiddeld loop hoor als ik garmin volg :o Ik loop altijd te hard. Zeker als het op hartslag zone is, is dat bijna niet te doen lijkt me. Maar wel weer piek *\o/* jihoeee lekker bezig.

Nou dinsdag met spinnen 0 last van mijn knie. Gister voor de bootcamp even 3km gelopen, tijdens 2km en na nog 1 terug naar huis. Nergens last van *\o/* .
Vanavond specifieke kracht training en vrijdag weer lopen en daarna direct fysio.
Ik zit goed in mijn vel, HRV zit aan zijn top en ben echt aan het aftellen naar de marathon. Eerst dit weekend lekker naar Limburg (Tenzij de fysio nog wat geks vind).
Als ik kijk hoe ik er vorig jaar bij liep zou ik niet blijer kunnen zijn met waar ik nu sta. :o

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 11:48

Jeetje Leonie87 dat klinkt toch wel veel positiever met je knie! Geen last met zowel spinnen als bootcamp/lopen, klinkt veel belovend! Ik duim met je mee dat dat zo blijft, eerst heerlijk naar Limburg en later de marathon :D
Ik liep de hardloop stukken zo rond de 6.30-6.45/km met een hartslag tussen de 160-180 (ik heb sowieso een vrij hoge hartslag, met de start hardlopen van een paar jaar geleden zat ik regelmatig rond de 215 := ) De vorige keer was ik niet een heel snelle loper, dus vandaar dat het mij zo extreem verbaasde.
De planning is om de volgende training inderdaad de rust ertussen in te korten, fijn om te horen dat dat niet heel erg gek klinkt als volgende stap.

Supervixen wat leuk dat ze de tijd namen om even te stoppen en handtekeningen etc uit te delen zeg! En lekker om je werkdag zo in het bos te kunnen eindigen :)

Danseresje je gaat echt lekker en constant vooruit he :) Echt super leuk om te zien! Van de training status heb ik dan weer geen verstand.

Nu jullie het toch laatst over de korte broeken hadden, zijn er ook wat langere 2 in 1 shorts? Mijn benen mogen best een beetje bedekt worden en durf eigenlijk niet goed in een heel korte short of een korte (boven de knie) legging :o Daarnaast ben ik bang met een wat korter broekje dat mijn bovenbenen gaan schuren. Ik zag 5.5 inch 2 in 1 shorts, maar is dat niet nog best wel kort?
Sorry voor mijn vele vragen hoor, maar ik heb gemerkt dat jullie daar veel meer ervaring in hebben.

Sherivey

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 12:15

Waarom zou je een 2-in-1 willen? Geloof niet dat die er in langere uitvoering zijn. Enkel gewone leggings.

Leonie, hopelijk houdt de knie zich koest. :)

Ik heb vanochtend gelopen. Maar ben niet fit, kriebelhoest en alle bovenste luchtwegen geïrriteerd. Daarnaast ook nog een vervelende hoofdpijn. Dus op het gemakje gelopen. Hartslag moest van mezelf in het groen blijven. :)

Afbeelding
Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 13:22

leonie87 schreef:
Als ik kijk hoe ik er vorig jaar bij liep zou ik niet blijer kunnen zijn met waar ik nu sta. :o

Oh, heerlijk is dat he?!
Veel plezier komend weekend.

Sherivey, wat balen. Toch wel een mooi rondje gelopen zo.

Ik heb er 12,5km op zitten. Vond het vermoeiend vanmorgen. Ik wilde al snel wat kilometers afwisselen op 7.00 en 6.00 min/km, maar daar begon ik eigenlijk te vroeg mee en toen ik ook nog 2 pittige viaducten over was gegaan had ik na 8km echt hele zware benen. Even gewandeld, gedronken en weer door. Toch wel lekker gelopen. Mooi tempo ook uiteindelijk.
Wat was het trouwens warm zeg, ik zweette me rot.

Afbeelding

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-25 13:48

Leonie wat positief, die marathon gaat helemaal goedkomen zo.

Muppetmayo probeer je over die schaamte heen te zetten en trek gewoon lekker een legging aan. Je bent aan het sporten, waarom zou je dan je benen willen bedekken.

Beterschap Sherivey, hopelijk voel je je snel beter.

Goof ik zweette me ook kapot, echt wennen die warmte.

Vanmorgen weer heuveltraining in het Bergherbos. 16km met 627 hoogtemeters. Zware benen, maar toch maar weer gedaan.
Je ziet wel al mooi resultaat bij mijn hillscore op garmin en ik sta nog op productief. Mijn HRV zit in het oranje, dus morgen zal het wel veranderen in 'gespannen'.
Zaterdag met een clubje het Reichswald in, daar heb ik wel zin in.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 19:32

Hier dinsdag thuis voor het eerst weer langs het strand hardgelopen dit jaar en genoten van de zon! Overweeg de volgende keer even te zwemmen weer in de zee.
Grote tegenstelling tot mijn koude strandkilometers tijdens de Hollands duinen trail afgelopen weekend haha.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 19:46

Top zeg Leonie, komt helemaal goed in Rotterdam! Veel plezier dit weekend!

Lekker gelopen Goof! Is ook weer wennen dit weer.

SV ook top gelopen!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 22:48

Leonie, fijn dat je activiteiten nu goed gingen met je knie. Hopelijk morgen ook een positief verdicht van de fysio en dan lekker naar Limburg! Ben lichtelijk jaloers :j heel veel plezier in ieder geval!
Mijn hoogste score was 97% :wow: , maar echt geen idee hoe ik dat gedaan heb hoor! Slechtste volgens mij 64 of 66%. Ga gewoon heel rustig door

Muppet, dat is wel een behoorlijke hartslag. Ik merk nu dat ik met de trainingen op hartslag, ik eigenlijk heel gestaag vooruit ga qua tempo ook en dat mijn lichaam dit goed trekt. Met Evy ging ik te hard en daardoor ging ik mijn gevoelige onderbeen juist te veel belasten. Ook energietechnisch merk ik dat ik nu meer bereik dan toen.
Qua kleding: ik heb een baggy trail short van de Decathlon die ik over een legging draag. Kan dan kiezen wat voor lengte legging en voel me daar heel fijn bij! Want als de short omhoog kruipt, krijg ik geen schurende bovenbenen.
Bovendien zitten daar dan mijn zakjes in, zodat ik niets direct op mijn huid heb wat weer voor schuurplekken of andere gekke uitslag kan zorgen.

Balen dat je niet fit bent Sherivey, maar je hebt je doel wel echt netjes behaald zou ik zeggen!

Goed gedaan Goof, ondanks dat het voor je gevoel niet helemaal lekker ging.
Wel bizar hoe jouw hartslag hier ineens zo plots zo fors in één streep omhoog gaat.

Prachtige foto's weer SV! Goed ook die hillscore. Daar doe ik momenteel veel te weinig heuveltjes voor, maar desondanks stijgt ie wel heel lichtjes en vindt Garmin het een goed idee dat ik wat meer heuveltjes mee ga pakken! Nog iets meer dan 1,5 week en dan wil ik dat op de dinsdagavond gaan doen!

Xxl, ik geloof graag dat het deze week een flink verschil was met je trail van afgelopen weekend. Het windje dit weekend was :brr:
Hoop dat de wind morgen niet al te koud is!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-25 07:26

Gefeliciteerd met je verjaardag Danseresje!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:48

Gefeliciteerd Danseresje!

Hier nog niet helemaal fit. Hoesten, waarbij slijm mee omhoog komt. :=
En als extraatje trok mijn paard gisteren de longeerlijn behoorlijk door mn handen. Resultaat: handschoenen kapot en dit...
Afbeelding

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 09:20

Oei Sherivey. Dat zijn lelijke blaren! Ik prik ze altijd open en laat ze dan indrogen maar geen idee of dat de beste manier is. Misschien zitten hier betere ervaringsdeskundige.
En beterschap! Hopelijk wordt je niet echt ziek. Even rustig aan maar.

97% wauw hahaha. Ik heb re echt te veel schijt aan denk ik :') . Zie het als een indicatie of een trigger dat ik wat moet doen.

Wat een heerlijke plaatjes SV! En wat een hoop hoogtemeters voor 16km. Geloof gelijk datje dat voelt :+
Mijn hoogtemeters worden alleen maar minder aangezien ik er niet echt bewust op train. Alleen in Kaap verdië is die meter zo vreselijk hoog gegaan dat hij nog steeds vind dat ik getraind ben :')
Afbeelding

Gister iets te fanatiek getraind in de sportschool. (misschien ook niet helemaal handig de dag na bootcamp om ook benen te doen :+ ) dus nu beetje spierpijn. Ben heel benieuwd hoe het lopen straks gaat (pijnvrij) en of de fysio nog wat kan vinden.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 09:41

Oef, lekker die blaren Sherivey, die zijn altijd zo pijnlijk!

Goed bezig Leonie :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 09:45

Normale blaren prik ik idd ook altijd open.
Maar die doen meestal niet echt zeer. Deze wel en durf ik niet goed open te prikken. Ook omdat ik op stal altijd vieze handen krijg en bang ben dat het heel erg gaat ontsteken

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:10

Zulke brandblaren moet je absoluut niet open prikken! De huid en het vocht beschermen de kwetsbare huid eronder. Gewone blaren kan je eigenlijk ook het beste heel laten en van zichzelf laten indrogen.
Eventueel een niet te strak verbandje met honingzalf (vetramil) werkt fijn bij zulke brandblaren.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:20

Suliko schreef:
Zulke brandblaren moet je absoluut niet open prikken! De huid en het vocht beschermen de kwetsbare huid eronder. Gewone blaren kan je eigenlijk ook het beste heel laten en van zichzelf laten indrogen.
Eventueel een niet te strak verbandje met honingzalf (vetramil) werkt fijn bij zulke brandblaren.

Thanks voor de tip! Honingzalf heb ik hier thuis ook nog liggen.

En een grote pot op stal, want heb 2 brokkenpiloten staan. :=

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:22

Danseresje gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ga inderdaad mijn hartslag wel in de gaten houden weer. Hoewel ik niet het idee had op dat moment dat ik vrij hoog zat, nog even lekker puzzelen. Gelukkig heb ik daarvoor nog alle tijd zo met langzaam beginnen.
Die baggy short is nog wel een idee idd!
Ik had wel een mooie 2 in 1 short gevonden van Odlo, alleen die prijs (aanbiedingen zijn dan weer net niet in mijn maat helaas)

Sherivey Auw wat een lelijke blaren, pijnlijk! Die zul je nog wel even voelen vrees ik :\ Balen dat je je zo niet fit voelt Voor jou valt het wellicht tegen, maar ik vind je loop van gister er echt heel netjes uit zien, zeker zo in het groen!

Goof wat fijn dat je toch lekker gelopen hebt ondanks dat het zo vermoeiend was.

Supervixen woon jij nou in zo'n mooie omgeving? Wat een prachtige foto's toch steeds <3 Respect voor je lopen en die hoogtemeters steeds!
Ik moet me er nog even overheen zetten qua korte legging merk ik. Komt hoop ik later wel, dankjewel voor je bericht :)

XxLMMxX lekker op het strand in het zonnetje! Ik vind je wel een bikkel hoor als je nu alweer de zee induikt!

Leonie87 succes bij de fysio straks! Behalve je spierpijn voor nu iig geen last van je knie? Ik hoop dat het met lopen straks zo blijft!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:35

Auw die blaren!

Danseresje gefeliciteerd!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 11:02

Ai, dat zijn van die nare blaren! #)

Lekker weer aan het opbouwen, horsii.

Oef Eef_Bam, dat was niet te missen. %) Voel je je inmiddels alweer wat beter?

Bowo, lekker bezig! Mooie afstand alweer ook.

Wat balen dat je hoofd en lijf nog niet helemaal synchroon lopen, Goof. Wel fijn dat je lekker kan blijven lopen.
Wat heerlijk dat jullie een stacaravan op de Veluwe hebben!

Lekker dat je kon lopen en sporten terwijl er voor je gekookt is, Samantha.

Mooie score van je training, Danseresje!

Weer mooie rondes van de week, Sherivey. Die wind maakte het van de week telkens zo koud. :brr: Balen van je verkoudheid.

Ben je inmiddels wat opgeknapt, Ieris? Hoe is het met poes?

Jammer dat je training niet lekker ging, Lies. Volgende keer beter!

Wat een mooie omgeving om heuveltraining te doen, SV. Lekker productief bezig!

Leuke foto van de Bokttrail.

Heerlijke foto van Elmo, Suusje! Fijn dat je enkel weer beter aanvoelt.

Lekker tempo, Suliko! Love kroelpoezen. <3 Wat stoer dat je de Zevenheuvelentrail gaat doen!

Haha, die kat, BusyMissy. _O-

Een mooi begin, Muppetmayo!

Fijn dat je geen last met het spinnen had, Leonie. Ben benieuwd wat de fysio ervan vindt.

Klinkt als een heerlijk loopje , LMM!

Dinsdag weer met de loopgroep getraind. We moesten in groepjes van drie lopen. Ik zat bij twee dames die ik normaliter prima bij kan houden maar na die 20 km van zondag wilde ik toch niet voluit gaan. Was nog best pittig. :=
Onze trainer is heel goed in het verzinnen van gekke oefeningen waardoor het vaak complete chaos is. :))
Gisteren na het werk een lekkere 8 km door de stad gecirkeld.
Morgenochtend vertrek ik rond 6.30 uur naar de buuf voor een ronde van zo’n 26 á 27 km.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 12:56

Leonie, al bij de fysio geweest? En bedankt voor de waarschuwing, ik denk dat ik een dik poezenbeest wel aan kan. :')
En goed om terug te blikken op hoe goed het gaat! Vorig jaar zat je echt in een dip, dat staat me nog bij, en moet je nu zien wat je wegloopt aan afstanden. :D

Muppetmayo, het is niet gek dat je de intervallen wat sneller loopt, waarschijnlijk val je vanzelf wat terug in tempo zodra je langere stukken achter elkaar gaat lopen. Vooral niet te veel bezig zijn met te langzaam of te snel, gewoon lekker op gevoel lopen.
Ik draag ook graag 2-in-1 shorts, maar heb wel kortere. Ik vind ze leuk en ze zitten lekker (als je de juiste vindt), dus ik draag maar net waar ik zin in heb, 2-in-1 of een korte legging. En er bestaan echt wel langere 2-in-1 shorts hoor, zoals deze.

Sherivey, beterschap, hopelijk zet het niet door!

Goof, super goed gedaan, ondanks dat het zwaar voelde! En ja, het is echt niet normaal warm opeens.

SV, heerlijk zoveel hoogtemeters op 16 km! Lekker hoor, die hill score, knap om die zo hoog te hebben in onze platte kikkerlandje!

Puera, leuk hoor, zo'n loopgroep. Klinkt als een goede loopweek en mooie plannen voor het weekend!

Ik heb gister intervallen gelopen. Waar ik eerst nog een beetje stierf tijdens deze intervallen, gingen ze me nu iets te makkelijk af. :') Doeltempo ligt tussen de 4:40 en 5:00 voor 3 min, maar ben uiteindelijk sneller gaan lopen. Dit keer wel goed rust genomen tussendoor met wandelen en niet rustig blijven joggen. Ik had mijn twee huisgenoten meegesleept, die deden 2 min mee en wandelde dan 3 min waarbij ik ze in mijn rust weer tegemoet liep voor de volgende interval, de laatste intervallen liepen zij ook iets rustiger toen ik sneller ging. Was wel leuk, voelde me een soort personal trainer met een mini renclub. :+ Maar daaraan merkte ik goed dat het mij te makkelijk afging, want het moest anaeroob zijn, maar ik kon nog steeds praten en aanwijzingen geven. Dus laatste blokje nog flink versneld tot ik alleen nog naar adem kon happen en jeuj, garmin vond het eindelijk weer eens anaeroob.
10 min inlopen op 6:20 en 10 min uitlopen op 6:10, kwamen uit op 7,3 kilometer.

Eigenlijk vind ik dat ik rust moet houden voor zondag, 30 km Hivernaltrail met zo'n 900 hoogtemeters, maar ik heb echt heel veel zin om weer te lopen. Gelukkig een drukke dag, dus hopelijk vind ik er geen tijd voor. :=

En vandaag komt er een hartslagband binnen! Heel erg benieuwd. Ik heb hem ook besteld omdat ik die op zich wel kan dragen tijdens krav maga, omdat ik er anderen niet mee kan verwonden per ongeluk. Hooguit dat ik mezelf wat pijn doe als er een klap tegen aan komt, maar denk dat hij niet in de weg zit, en anders kan ik hem vrij makkelijk afdoen.
En ondergoed en een broekje besteld van T8, ik kwam dit merk via een ultrarenner tegen en vond het heel interessant. Het ondergoed functioneert als een korte legging en daar overheen doe je dan een shorts. Is speciaal ontworpen om schuren tegen te gaan en ik zou het echt top vinden om zo de extra laag en naden van ondergoed kwijt te zijn als het ware. https://t8.run/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 14:02

Mooie training, Suliko! Ik snap je wel, met dit weer kriebelt het bij mij ook om weer even een blokje te lopen. Maar met het oog op de afstand die ik morgen wil lopen, doe ik vandaag toch maar even rustig aan.

Hopelijk voldoen je nieuwe aankopen goed!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 14:22

Helemaal vergeten: gefeliciteerd Danseresje!! Stralende dag heb je in ieder geval, voor je verjaardag :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 17:57

Suliko schreef:
Leonie, al bij de fysio geweest? En bedankt voor de waarschuwing, ik denk dat ik een dik poezenbeest wel aan kan. :')
En goed om terug te blikken op hoe goed het gaat! Vorig jaar zat je echt in een dip, dat staat me nog bij, en moet je nu zien wat je wegloopt aan afstanden. :D

You sure?
Afbeelding

Over 2 in 1. Ik zweer erbij. Vind een legging ook echt niet mooi op mezelf als het om korte broeken gaat. Ik heb er 1 van fusion en 1 van asics. Prijs kwaliteit zou ik direct weer voor asics kiezen.

Nou niet open prikken dus Sherivey :')

Puera jij bent ook lekker op stoom he met al die afstanden <3 En chaos in de training kan voor hilarische trainigen zorgen :Y)

Suliko blijf jij eens even braaf rustig zitten. ~~}> Zondag mag je lossss *\%/*
Maar wel weer heel lekkere intervallen gedaan en leuk dat er 2 huisgenoten mee op pad waren.
Ben benieuwd hoe de hartslagband je gaat bevallen en of het je meer informatie gaat brengen.
T8 ken ik niet verder maar klinkt wel intressant zo.

Ik ben na het werk direct gaan lopen. Poging tot 06:00 wat toch lastig blijft en dan 7x 20sec even aanzetten bij iedere km behalve de WU en CD.

Afbeelding
Ging vrij simpel allemaal maar toch even lekker de benen gestrekt en wat ligt alles er toch prachtig bij. Ik houd van de lente <3 . Heerlijk weer en het bos is eindelijk aan het opdrogen bij ons!
Afbeelding

Afbeelding
Had deze kleine jongen nog bijna vermoord.
Afbeelding

Daarna naar de fysio geweest. De aanhechting van mijn grote tibulapees leek een klein trauma gehad te hebben. Ze heeft het voor nu even van een tape voorzien en verder wel groen licht gegeven om zondag te gaan lopen. Wel moet ik daarna even wat rustig aan doen maar aangezien ik daarna mijn taper in ga verwacht ze geen problemen.
Ook is mijn andere knie weer behandeld met Shock wave en mocht ik weer even dry needle-ling ervaren. Ze verwacht dat het hiermee helemaal opgelost zal zijn en er staat voor nu even geen vervolg afspraak *\o/* . Hopelijk deze keer niet te veel last de behandeling maar ik denk dat het wel goed komt.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-25 18:49

Heel veel plezier bij de Hivernaltrail Suliko!

Goed bezig leonie.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 19:30

Bedankt voor alle felicitaties, heel leuk <3

Au Sherivey, doe daar maar heel voorzichtig mee! Ik longeerde altijd met handschoenen, heb zo'n grappenmaker verzorgd die dan ineens ging. Met mijn werk in de zorg en handalcohol geen feest :n

Dat is ook een manier Leonie :')
Mijn hoogtemeters waren in augustus/september hoog, met de heuvellandvierdaagse en het rondje Limburg :j
Wat woon jij toch ook fantastisch hoor, zo bij de Kampina! Lekker rondje gelopen en gelukkig groen licht van de fysio!

Muppet, ik maak er gewoon zelf een 2-in-1 van, wat ik gepast heb, was het onderste broekje vaak te kort en tja, dan heb ik echt schuurplekken -O-

Klinkt als leuke trainingen bij de loopgroep puera! Veel plezier alvast voor morgen!

Knap gelopen Suliko! Soms vraag ik me wel af (absoluut op een positieve manier!) waar je toch alle energie vandaan haalt. Wel heel gaaf om je vooruitgang qua intervallen zo te bemerken denk ik?
Die T8 ziet er interessant uit, vooral dat trail-broekje, dus dank voor de link!

Ik was vandaag vrij op mijn verjaardag *\o/* , dus lekker aan de wandel gegaan met een vriendin. Wij zijn eind november gestart met het Groene Hart-pad en hebben vandaag het eerste deel van etappe 2 gelopen, van IJsselstein naar Polsbroekerdam. Wat een weertje vandaag {:}
Het was echt genieten en we hebben erg veel lol gehad! Vooral bij de uit de kluiten gewassen houten kruiwagen :j . Leeftijd is slechts een getal toch?

Afbeelding
Helaas, dit bruggetje gingen we niet over :')
Afbeelding
Afbeelding
Heerlijk :))
Afbeelding
Samenvatting
Afbeelding

Ik wilde wel mijn ma-woe-vrij hardlopen continueren, dus bij thuiskomst nog wel even op pad. Besloten een ander rondje te gaan.... Die was nog een halve km te lang := en niet heel praktisch met smalle weggetjes en grote vrachtwagens en auto's met haast >;)
Ik liep heel lekker, maar veelal toch net in zone 4 en daarom een uitvoeringsscore van 77%, oh well <<) . Day ik blokje twee een beetje enthousiast startte qua tempo had ik niet door :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Naast de narcissen zag ik vandaag (bij mij om de hoek) het eerste hyacinten-veld (het roze), het is echt lente :#
Afbeelding

Zo nog lekker uit eten en dan is de verjaardag weer klaar. Maar, het was echt een heerlijke dag :j <3

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 19:32

Van harte Danseresje!