Haha ja grappig gezicht he, van achteren is het nog erger
DideH
Geplaatst: 04-05-25 20:42
Ziet er mooi rustig uit Boots
Zo dan wat een joekel Faringo! Wat meet hij?
Klinkt als een leuk uitje Noordje!
Schoenen zitten goed gelukkig! Heb me nu ook echt eens goed laten adviseren gezien lastige achillespezen (een van de redenen waarom ik niet meer zoveel wandel), kost dan ook wat, maar hopelijk hiervan meer plezier dan van mijn hoge schoenen! Had alleen niet helemaal nagedacht over de juiste sokken Wel drukplekje op de hak, maar denk dat dat aan de sokken lag. Ga begin juni lang weekend naar berlijn, dus dan zijn goede schoenen wel nodig!
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-25 20:44
Dat valt dus erg mee, 1.67 maar ja ik ben maar 1.58
Fijn dat je schoenen lekker zaten.
LWDaisy
Geplaatst: 04-05-25 21:26
Jullie hebben weer lekker gewandeld allemaal!
Wij hadden vandaag de bedevaart op de agenda staan. Mijn rug heeft het super goed gedaan! Om 5u al een pijnstiller genomen, om 6u van start gegaan. Onderweg rugpijn, ik dacht "oei, nog heel wat km's te gaan". Te vroeg bij de kerk aangekomen, die was nog niet open. Vond ik geen ramp - ik ben op de grond gaan zitten, rug plat tegen de muur aan. 10 minuten later was mijn rug weer nieuw.
Maar mijn heupen.. wat doen die pijn! Niet langs opzij zegmaar, maar echt vooraan, bij het optillen van mijn benen. Trottoir is al te hoog om zonder pijn te kunnen nemen.
Onderweg terug nog een pijnstiller genomen. Geweigerd te slenteren, doorstappen doet minder pijn.
Iets gaan drinken voor aanvang van de laatste pakweg anderhalve kilometer - gevaarlijk haha, ik ben altijd bang niet meer recht te geraken. En oef, die trap hahaha, omlaag ging wel maar omhoog was echt om te huilen.
Maar ook nu: even zitten deed wonderen! In een rechte lijn naar de auto en naar huis, en meteen de zetel in met mijn elektrisch deken.
Aan mijn rug voel ik het niet! Gisteren anderhalf uur moeten gidsen en dat deed veel meer zeer (het slenteren/stil staan is zo pijnlijk voor mijn rug!) dan de veel langere tocht van vandaag.
Maar allemachtig, mijn heupen.. auw.. ik kan amper stappen
Mijn schenen doen eens een keer geen pijn, ook fijn haha.
Doel van de bedevaart:
Kaarsjes zijn gebrand, zonden zijn weg gewassen - als nu mijn heupen weer even 36 ip 63 willen worden kan ik er weer tegen!
Hele tekst weg , ken je dat? Daisy mooi de bedevaart, balen van je rug Faringo wat oogt hij groot naast jou Noordje, heerlijk weekje weg plannen, benieuwd naar je wandelingen. Nu snel slapen, morgen 6 uur weer op naar t werk
Ik heb m'n stappen weer gezet vandaag. Gewoon m'n standaard rondje. Had geen zin om met de auto op pad te gaan vandaag.
Goof
Geplaatst: 05-05-25 10:52
Wat een joekel Faringo (maar dat zijn ze al snel voor ons kleine meisjes haha). En mooie foto's vanmorgen, beter weer dan hier, ik zie geen zon en blauwe lucht. LWdaisy, hoe voelt je lijf vandaag? Dideh, leuk dat je er weer bent
Faringo, vlakbij huis ook mooi zie ik ,Lizard wat een mooi landgoed inderdaad Lil was naar castricum om te wandelen met mn man en z'n moeder. Geen wandelfotos gekregen, wel deze... Doet ie goed en lil was braaf Ik was met fiets terug van werk en vind t koud, bah
Inderdaad een mooi landgoed. Maar Boedjang, het zou toch ook een beetje raar zijn om foto's van een ander in dit wandeltopic te plaatsen? Het is toch een topic voor onze eigen wandelingen, foto's, verslagen, tips etc?
Ik ben vanmorgen nog even lekker het bos in geweest met de honden en inmiddels ben ik weer thuis helaas. Morgen weer werken
Wat is er weer veel gewandeld. Zelfde rondje of iets verder van huis. Mooie landgoederen, bos, langs de rivier, met een paard of soms een hond. Ik loop vaak hetzelfde rondje met wat variaties toch is elk rondje weer anders. Deze afgelopen week was ik bij de Ginkel. Ik vind dat echt een prachtig gebied. Je kan helemaal tot aan Otterlo lopen zonder een weg te moeten oversteken. Zeker in de plekken die wat verder van het beginpunt af liggen kun je je op de grote stille heide helemaal alleen op de wereld voelen. Al is dat relatief, je hoort de koekoek overal en ik heb hem ook diverse keren gezien deze week.
Bootsiebob
Geplaatst: 06-05-25 08:19
Mooi Faringo. Oef dat vind ik enge siereenden, die zaten vroeger in het weiland van mijn verzorgpony en waren best dominant haha
Oh leuk die laatste foto SusanH. Wat een mooie omgeving
Prachtige foto's Susan. Jou omgeving is echt wel een stuk afwisselender dan hoe het hier is.
Deze eenden zitten er echt al jaren. Kon best dichtbij komen en ze bleven vriendelijk. Jij ook lekker even aan de wandel geweest. Leuke foto van jezelf.
Bootsiebob
Geplaatst: 06-05-25 08:50
Vooral de woerden waren nooit zo vriendelijk. En soms zat er zelfs een op de rug van de pony
Ik heb zo’n selfiestick/tripod van de action. Maar heb hem gisteren gesloopt. Er brak iets af omdat ik iets te ongeduldig en hardhandig ermee was. Een stukje viel in het hoge gras en was onvindbaar, dus heb nu een kapotte tripod. Er kwamen mensen aan en het voelt altijd wat ongemakkelijk om foto’s van mezelf te maken, voel me dan wat opgelaten dus ik had haast haha