Wat een geweldige prachtige foto's en eens met goof,( blauw), groen en ruig.
Hilary
Geplaatst: 31-05-22 20:14
Mandyy schreef:
lizard schreef:
Misschien Ben ik wel een beetje jaloers.
Ik ook, wat is het mooi daar!
+1
Rondje bos gedaan naast ‘t peerd; na 3 km nog een half uur onder een grote beukenboom staan schuilen want het ging tóch regenen (buienradar zei van niet toen ik vertrok…).
En wat tof die buitenkeuken in de maak pien! Wat was het oorspronkelijk?
Bootsiebob
Geplaatst: 31-05-22 20:39
Oeh Hilary… alhoewel het plaatje van pony en baasje schuilend onder een beukenboom er best schattig uitziet in mijn hoofd, is het toch verre van prettig
Het wordt nog normaal, elke dag een regenboog (en ik heb de ramen nog niet gewassen)
Wij waren vanmorgen al vroeg wakker en het zonnetje kwam zo mooi op dat we even met de camera's naar buiten zijn gegaan. Deze foto's zijn gewoon met de telefoon gemaakt.
Ik ben vanmorgen weer eens naar het Mastbos geweest, samen met een vriendin en haar 2 honden dit keer. 9,5 km gelopen. Het was flink zonnig en buienradar gaf een droge dag aan, dus ik ging alleen in een vestje lopen. Je raadt het al; diverse regenbuien op mijn kop gehad Maar goed, dat maakte dat we schaamteloos langer koffie konden drinken! En het was dus doodstil in het bos.
Je eerste foto laat het er nog heel positief zonnig uitzien, de tweede heeft al wat bewolking en de derde nog wat meer. Arme jij Dan heb je wel een lekker lange koffiebreak verdiend
jojoleinee
Geplaatst: 01-06-22 14:18
Wat balen van de buien Goof, gelukkig kun je het positief inzien Ik wacht stiekem nog steeds op het moment dat we elkaar een keer tegen komen in het Mastbos