Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Het is niet meer te volgen Mysa. Een van mijn zussen heeft een kwetsbare gezondheid. Zij komt nergens, gaat nergens heen.... Covid. Vlak voor kerst ziek geworden. Zij zou met kerst bij ons zijn, dat ging dus niet door. Van haar kunnen we het ook niet hebben, want ik heb mijzelf toen getest en was negatief.
secricible schreef:Brainless schreef:
De GGD gaf bij mij aan dat mijn restverschijnselen helaas veelvuldig voorkwam en ik echt de eerste tijd nog rustig aan moest doen.
Ik ken nog zeker 3 "jonge" mensen die na hun besmetting nog steeds niet op conditie zijn als ervoor.
Ik zeg ook niet dat die restverschijnselen er niet zijn. Maar als je daar een artikel over schrijft, neem dan iig mensen als voorbeeld die ook daadwerkelijk bewezen COVID hebben gehad en niet 3 mensen die het vermoeden hebben, waarbij ik bij sommigen tussen de regels ook terug lees dat artsen het er niet mee eens zijn dat het COVID moet zijn geweest.
purny schreef:Ze gaan de hele gemeente lansingerland testen, wel of geen klachten
purny schreef:Ze gaan de hele gemeente lansingerland testen, wel of geen klachten
Echwel schreef:Ik vind wel het boodschappen laten bezorgen enz flink duurder dan zelf boodschappen doen
Ook de bezorgkosten erbij enz
Denk dat ik sinds maart vorig jaar wel veel meer kwijt ben
rien10 schreef:Echwel schreef:Ik vind wel het boodschappen laten bezorgen enz flink duurder dan zelf boodschappen doen
Dat bezorgen kost maar € 6,-- dat valt dus wel mee.
bigone schreef:rien10 schreef:Het is niet meer te volgen Mysa. Een van mijn zussen heeft een kwetsbare gezondheid. Zij komt nergens, gaat nergens heen.... Covid. Vlak voor kerst ziek geworden. Zij zou met kerst bij ons zijn, dat ging dus niet door. Van haar kunnen we het ook niet hebben, want ik heb mijzelf toen getest en was negatief.
Sterkte Rien, jullie zitten vlakbij de uitbraak van de nog veel besmettelijkere variant toch? Dochter boodschappen gedaan, vriendin op afstand gezien, zeg het maar.
Cer schreef:purny schreef:Ze gaan de hele gemeente lansingerland testen, wel of geen klachten
Ze roepen mensen op om mee te doen.... het is volgens mij niet zo dat 'ze de hele gemeente gaan' testen..
En, voor zover ik t begrijp, gaat het nu alleen om kinderen? Hebben volwassenen de britse variant niet, in Lansingerland?
Cer schreef:purny schreef:Ze gaan de hele gemeente lansingerland testen, wel of geen klachten
Ze roepen mensen op om mee te doen.... het is volgens mij niet zo dat 'ze de hele gemeente gaan' testen..
En, voor zover ik t begrijp, gaat het nu alleen om kinderen? Hebben volwassenen de britse variant niet, in Lansingerland?
Morrie schreef:Echwel schreef:Ik vind wel het boodschappen laten bezorgen enz flink duurder dan zelf boodschappen doen
wij juist veel minder! We hebben een halfjaar abonnement op bezorgen en we doen geen impuls aankopen meer.
Ik heb een bepaald bedrag per week, dat mag ik besteden aan de bestelling en wat er niet is, is er niet.
Ik heb uitgebreid de tijd om de bonussen goed uit te pluizen nu, als ik in die drukke winkel loop, zie ik de helft niet of kan ik het niet vinden.
Wij (mijn man en ik) komen vanaf half maart nergens meer. Ik heb tot half juli thuis gewerkt en ben nu met pensioen. Zie of hoor niemand meer behalve via Facebook messenger een paar mensen.
Ik kan je verzekeren dat we elkaar ook niets meer te vertellen hebben na zo'n lange periode op elkaars lip gezeten te hebben.![]()
Woensdag moet de poes naar de dierenarts, die geef ik bij de deur af met een briefje en haar boekje en daar pak ik haar ook weer aan als ze klaar is. Dat is voor mij al een enorm enge handeling, maar het moet toch gebeuren.
rien10 schreef:Echwel schreef:Ik vind wel het boodschappen laten bezorgen enz flink duurder dan zelf boodschappen doen
Dat bezorgen kost maar € 6,-- dat valt dus wel mee.
Vayo schreef:Ik ben samen met mijn dochter op bezoek geweest bij een vriendin. Ruim 3 uur ben ik daar geweest. 12 uur na ons laatste contact werd ze ineens ziek. Koorts en griepgevoel. De andere dag kon ze zich laten testen en ze bleek positief. Uiteindelijk werd haar man de andere dag ook ''ziek'' (spierpijn en wat verhoging en daar is het bij gebleven). Heel het gezin op de jongste na getest en iedereen bleek positief.
Ik ben uiteraard gebeld door de GGD. Maar ik heb me bij haar echt aan alle regels gehouden. We hebben al die tijd 1,5 meter of meer afstand gehouden. Hierdoor heeft de GGD mij van nauw contact naar overig contact gezet. Ik heb uiteraard 14 dagen lang mijn gezondheid extra in de gaten gehouden en mij in die tijd dagelijks getempt. Zowel ik als mijn dochter zijn gezond gebleven.