Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moestuin schreef:Ik ben net terug van een loopsessie. 8 x 1 minuut met telkens 1 minuut tussen wandelen maar ben geslooptZit nu al een 2 weken op een plateau, maar ik heb ook vakantie dus ik let er wat minder op. Doel is om niet aan te komen in de vakantie maar afvallen hoeft ook niet.
Verstandig dat je voor de boksles gaat, veel plezier!
purny schreef:Sterkte Esther! En goed resultaat Musli, ook al is het niet zo gezond geweest.
Morgen moet ik een echo laten maken. Had gisteren weer een aanval... Hopelijk is dat ding genoeg ontstoken dat ie er zsm uit moet.
MuSLi schreef:purny schreef:Sterkte Esther! En goed resultaat Musli, ook al is het niet zo gezond geweest.
Morgen moet ik een echo laten maken. Had gisteren weer een aanval... Hopelijk is dat ding genoeg ontstoken dat ie er zsm uit moet.
Hopelijk kunnen ze je gauw helpen, op wat voor manier dan ook
Ik hoef eigenlijk geen gewicht meer kwijt, wilde een beetje stabiliseren.
Dat lukte wel aardig, maar nu dus iets lager dan dat...
Roosch schreef:Ik heb gewoon echt de balen van mijn lijf en wilde dat ik een tikje bredere heupen had. Ik werd van de week door een ober nog voor banketstaaf gezet toen ik om een tafeltje voor 4 vroeg. "Nee, voor 5 zeker.", zei die terwijl die op mijn buik wees. Topgevoel, echt.Een troost. Nadat hij van mij af was had hij waarschijnlijk ook geen prettige avond meer.
Moestuin schreef:Veel sterkte Purny!
Ah Roos, wat pijnlijk… Ik snap niet dat mensen zo opmerkingen blijft maken
Wauw gaucho, staat jou goed!
Ik was gisteren ook flink kwaad in de Lola en Liza (heb mij niet kwaad gemaakt maar inwendig borrelde het toch flink)
Nagenoeg al mijn broeken zijn maat 48 van L&L. Ik zoek al eeuwen achter lekker zittende jeans shorts. Zij hadden een ruim gamma waarvan meerdere in 48 dus ik dacht even: Yeah, geslaagd!
Tot ik ze ging passen. Kwam ik dik 15 centimeter te kortWas even zo kwaad… Waarom maken ze gewoon niet elke 48 even groot