Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ryder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 23:37

Hopelijk valt het mee! Ik had 6 stenen van 1,5cm en ging echt kapot van de pijn. Achteraf gezien had ik er continu last van (ik had bijv altijd steken in mijn lever met sporten, en ik had 5 van de 7 dagen rugpijn, al jaren). En dat was na de operatie in 1 klap weg.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 06:41

Pff Purny heftig, ik hoop dat het meevalt.

Ryder in de basis tel ik nog wel kcal, geeft me wat structuur en ik ben het zo gewend dat het ook nauwelijks tijd kost. Met etentjes etc sla ik tellen over, dat wordt me dan te ingewikkeld :') Was gisteren toevallig bij een restaurant waar ze voor een aantal (calorie arme) gerechten het aantal calorieën op de kaart hadden staan, was voor het eerst dat ik dat gezien heb. Ik heb voor andere gerechten gekozen, had ik meer zin in ;)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 08:03

@Ryder zaterdag voelde ik me gelukkig alweer stukken beter en ben ik zelfs een rondje gaan hardlopen. Gisteren ook nog een rondje hardgelopen en ook weer "normaal" gegeten, zonder gevolgen :)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:31

Gaucho, leuk dat ze dat er bij vermelden. Ook nog nooit gezien. Wel bij een pizzaria die aangeeft welke gerechten onder een bepaalde hoeveelheid zitte, maar niet precies wat het was.

Ik kan mezelf ondertussen beter melden in het aankomen topic..
Na de -0,5 van vorige week nu weer een +1,1 kg. Dus de min is weer gecompenseerd.
Emotie eten heb ik nog steeds niet onder controlle. Tijdje wel gelukt door veel te sporten, maar nu sport is weg gevallen vind ik het erg lastig.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 14:09

Normaal gesproken ga ik fietsen op dinsdagavond met een clubje dames, maar gezien het weer en de voorspellingen voor vanavond heb ik me toch maar ingeschreven voor bokszaktraining op de sportschool vanavond :P Heb er wel weer zin in...

Jullie nog (sport)plannen vandaag?

Balen @kosseh van de + op de weegschaal. Hopelijk binnenkort weer een minnetje te zien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 14:13

Ik ben net terug van een loopsessie. 8 x 1 minuut met telkens 1 minuut tussen wandelen maar ben gesloopt :') Zit nu al een 2 weken op een plateau, maar ik heb ook vakantie dus ik let er wat minder op. Doel is om niet aan te komen in de vakantie maar afvallen hoeft ook niet.

Verstandig dat je voor de boksles gaat, veel plezier!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 14:14

Gisteravond anderhalf hardlooptraining, heuveltjes :D wou vanavond pony rijden, maar het weer is inderdaad even afwachten :(

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 14:27

Moestuin schreef:
Ik ben net terug van een loopsessie. 8 x 1 minuut met telkens 1 minuut tussen wandelen maar ben gesloopt :') Zit nu al een 2 weken op een plateau, maar ik heb ook vakantie dus ik let er wat minder op. Doel is om niet aan te komen in de vakantie maar afvallen hoeft ook niet.

Verstandig dat je voor de boksles gaat, veel plezier!

Het is sowieso al positief dat je in je vakantie lekker blijft sporten.
Niet aankomen is voor de vakantie een prima doel toch? :D
Geniet van je vakantie! Hopelijk gauw wat knapper weer!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 08:18

Goede keuze geweest om gister in te schrijven voor bokszaktraining.
Er is nog aardig wat regen gevallen, dus fietsen was hem sowieso niet geworden ;)

Hier weer een klein beetje gewicht verloren. Het gewicht dat eraf ging met de buikgriep is er ook nog af.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 08:20

Ola! Ik ben er weer!

Druk weekend gehad met een hele stomme maandag… was onderweg naar de pony’s en toen belde de eigenaar van Brutus en Veerle dat Brutus dood was… hij had dus een wondje, en ondanks dat we m hadden schoongemaakt is er een bacterie naar binnen geslagen en dat is m fataal geworden. Was er echt kapot van.. nog steeds wel een beetje ;( .
Dus maandagavond had ik een emo bui, maar bij gebrek aan ongezond in huis en motivatie om de deur uit te gaan niet gek gegeten..

Zo weer even wegen, knop is hier helemaal om bij zowel mij als vriend, op maandagavond na dan.
Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 08:58

Fijne vooruitgang Musli!

Wat een naar nieuws Esther :( Veel sterkte!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 09:25

Sterkte Esther! En goed resultaat Musli, ook al is het niet zo gezond geweest.

Morgen moet ik een echo laten maken. Had gisteren weer een aanval... Hopelijk is dat ding genoeg ontstoken dat ie er zsm uit moet.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 09:27

purny schreef:

Morgen moet ik een echo laten maken. Had gisteren weer een aanval... Hopelijk is dat ding genoeg ontstoken dat ie er zsm uit moet.

Hopelijk kunnen ze je gauw helpen, op wat voor manier dan ook :j

Ik hoef eigenlijk geen gewicht meer kwijt, wilde een beetje stabiliseren.
Dat lukte wel aardig, maar nu dus iets lager dan dat...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 09:33

MuSLi schreef:
purny schreef:

Hopelijk kunnen ze je gauw helpen, op wat voor manier dan ook :j

Ik hoef eigenlijk geen gewicht meer kwijt, wilde een beetje stabiliseren.
Dat lukte wel aardig, maar nu dus iets lager dan dat...

Ja idd als ik ging liggen op mijn zij voelde het net alsof er iets in de weg lag. Vandaag weer dagje konijn spelen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 09:50

Blegh, succes vandaag @Purny..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 09:54

Sterkte purny!

Müsli, fijne vooruitgang zeg!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 11:15

Ah sterkte purny, das rot!

Ach wat sneu Esther, heel veel sterkte. :(:)

Ik ben even twee weken uitgeschakeld geweest. Eerste week was ik wat snotterig (negatief getest) maar voelde ik niet de neiging die ziektebacillen in de sportschool te verspreiden. Tweede week (in m'n vakantie nota bene :D ) lag ik daadwerkelijk gestrekt met griep. Stom.

Sta nu voor het eerst in eeuwen weer in de sportschool, even kijken of ik het nog kan.

Ik heb gewoon echt de balen van mijn lijf en wilde dat ik een tikje bredere heupen had. Ik werd van de week door een ober nog voor banketstaaf gezet toen ik om een tafeltje voor 4 vroeg. "Nee, voor 5 zeker.", zei die terwijl die op mijn buik wees. Topgevoel, echt. :7 Een troost. Nadat hij van mij af was had hij waarschijnlijk ook geen prettige avond meer.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 11:19

Roosch schreef:
Ik heb gewoon echt de balen van mijn lijf en wilde dat ik een tikje bredere heupen had. Ik werd van de week door een ober nog voor banketstaaf gezet toen ik om een tafeltje voor 4 vroeg. "Nee, voor 5 zeker.", zei die terwijl die op mijn buik wees. Topgevoel, echt. :7 Een troost. Nadat hij van mij af was had hij waarschijnlijk ook geen prettige avond meer.

Aaargh, hoe pijnlijk (zowel voor jou als voor hem, als hij weet dat dat helemaal niet zo is).
Bah. Kunnen mensen niet gewoon eens leren om hun mond te houden en alleen oppervlakkig te praten.

Dikke knuffel :knuffel: :(:)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 12:24

Goed om wat van je te horen Roosch. Bizar slechte opmerking van die ober :roll: Succes met sporten.

Hier even de planning omgegooid, zou vanavond bodypump doen maar ga vanavond naar paard, gisteren was het echt bagger slecht weer. Gisteravond binnen dus maar kettlebell training gedaan, vanochtend rondje hard gelopen.

En mezelf verwend in de Desigual sale <3
Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 12:25

Wauw, staat je goed hoor @Gaucho! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 12:29

Veel sterkte Purny!

Ah Roos, wat pijnlijk… Ik snap niet dat mensen zo opmerkingen blijft maken :n

Wauw gaucho, staat jou goed!

Ik was gisteren ook flink kwaad in de Lola en Liza (heb mij niet kwaad gemaakt maar inwendig borrelde het toch flink)
Nagenoeg al mijn broeken zijn maat 48 van L&L. Ik zoek al eeuwen achter lekker zittende jeans shorts. Zij hadden een ruim gamma waarvan meerdere in 48 dus ik dacht even: Yeah, geslaagd!
Tot ik ze ging passen. Kwam ik dik 15 centimeter te kort :oo Was even zo kwaad… Waarom maken ze gewoon niet elke 48 even groot :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 12:34

Kanonnen zeg gaucho wat ben je smal!!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 12:52

Moestuin schreef:
Veel sterkte Purny!

Ah Roos, wat pijnlijk… Ik snap niet dat mensen zo opmerkingen blijft maken :n

Wauw gaucho, staat jou goed!

Ik was gisteren ook flink kwaad in de Lola en Liza (heb mij niet kwaad gemaakt maar inwendig borrelde het toch flink)
Nagenoeg al mijn broeken zijn maat 48 van L&L. Ik zoek al eeuwen achter lekker zittende jeans shorts. Zij hadden een ruim gamma waarvan meerdere in 48 dus ik dacht even: Yeah, geslaagd!
Tot ik ze ging passen. Kwam ik dik 15 centimeter te kort :oo Was even zo kwaad… Waarom maken ze gewoon niet elke 48 even groot :')

Hele herkenbare frustratie :( En kleding passen is dan al niet leuk, hier wordt het echt niet beter van.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 12:54

Roosch schreef:
Kanonnen zeg gaucho wat ben je smal!!
qua kilo's hetzelfde als begin van het jaar, maar een stuk meer spieren / minder vet. Ben nog een beetje aan het zoeken wat ik daarmee moet, wel iets meer aan het eten dus weer sinds 2 weken.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 22:28

Zijn er hier ook nog bokkers die tussen de 15 - 20 af willen vallen? Voel me beetje alleen ondanks de titel van het topic oeps...