Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Ik ben echt heel benieuwd wat er straks uit die crisisoverleg komt.
Heb net zelf boodschappen gedaan en ik merk toch dat ik makkelijker wat extra meeneem.heb nu zat in huis iig
Popstra schreef:Ik zit ook de hele week al thuis. Mag van mijn man het erf niet meer af.
Nu moet ik zeggen ik dat geen probleem vind. Heb ook geen behoefte nu ergens heen te gaan. Hij doet boodschappen. Ik ben druk met de paarden te verzorgen en te trainen dus vervelen doe ik me niet.
Kan me wel goed voorstellen dat als je geen erf hebt en al je bezigheden buiten de deur zijn het echt wel vervelend is om thuis te moeten zitten terwijl je je goed voelt. Soms verlang je in een drukke periode bijv naar een weekje thuis niks doen maar als het een moetje word dan is het vaak vervelend.
Ik hoop echt dat deze ,,rare,, tijd want dat vind ik het, snel voorbij is.
karuna schreef:Wat betreft boodschappen, pinautomaten, vanmorgen na gebruik van een hondenpoepzakje bedacht ik. Boterhamzakjes, simpel mee te nemen, pinautomaten werken er op (ja getest) met boodschappen zakje aan en daarmee mandje vastpakken. Na gebruik draai je hem binnenste buiten en gooi je weg. Oftewel ik heb een paar pakjes op voorraad nu ook.
capopjekop schreef:Ik zou liever een vakantie mislopen dan een maand of meer geen loon krijgen. Zo'n vakantie is al betaald in de meeste gevallen
Shaggy09 schreef:Ik zit een beetje in een dilemma.
Ik zit vanwege verkoudheid al heel de week thuis (Brabant) en heb morgen eigenlijk stage (ook in Brabant) maar ga eigenlijk liever niet. Het is in een winkel die sowieso erg klein is en ik heb daar 2 weken geleden mijn verkoudheid ook opgelopen. Maar mijn stagebegeleidster doet niet heel makkelijk. Ik kan gewoon thuis werken maar ze zegt dat ze toch liever heeft dat ik naar de winkel kom. Weet niet zo goed wat ik er nu mee aan moet.
speurneusc schreef:capopjekop schreef:Ik zou liever een vakantie mislopen dan een maand of meer geen loon krijgen. Zo'n vakantie is al betaald in de meeste gevallen
Er zijn er zat die afgelopen tijd gewoon geboekt hebben voor nu en nu niet weg mogen/kunnen... tsja eigen schuld zeg ik dan maar.
Voor wie al lange tijd geleden geboekt en betaald hebben, overmacht heel vervelend ja.
Joman schreef:Die roept dus over zicht uit dat ie ook onder die '1 mtr afstand' gaat vallenIk behoor tot een risicogroep, want ik heb astma. De hele week ben ik thuis aan het werk en ik probeer contact echt te mijden. Mijn vriend daarentegen gaat gewoon naar zijn werk. Zijn baas vindt het allemaal grote onzin. Vrijdag heeft hij ook nog een leuk uitstapje in Utrecht. Kortom, hij vindt het allemaal wat onzin en ziet het gevaar er niet echt van in...
Antonius schreef:Ben ik overdreven bezig dat ik een voorraad stro en hooi ga inslaan goed voor een maand of 4?
Mijn man vindt het belachelijk en volgen met de massahysterie, en enerzijds geef ik hem gelijk, anderzijds knaagt het toch aan mij...
Antonius schreef:Ben ik overdreven bezig dat ik een voorraad stro en hooi ga inslaan goed voor een maand of 4?
Mijn man vindt het belachelijk en volgen met de massahysterie, en enerzijds geef ik hem gelijk, anderzijds knaagt het toch aan mij...