Kimmie moet wel zeggen dat de ene maat 40 de andere niet is hoor. Bij Pull&Bear kan ik makkelijk in maat 42, maar dat hoef ik bij de H&M echt niet te proberen bijvoorbeeld.
Wil me ook gaan opmeten, moet nog even een meetlintje halen.
Hier vandaag de eerste lesdag, en het is behoorlijk pittig. Statistics en Economics gehad en mag echt flink aan de bak haha. Qua eten dit weekend wat gecheat, maar dat mocht opzich wel na zo'n goede week. Zaterdagnacht na het stappen patatjes gehad en zondagochtend 3 slices pizza.
Vandaag weer netjes, ga samen met mijn vriend eten die ook druk bezig is met afvallen/gezond eten dus dat zal wel een gezonde maaltijd worden.
Ik ben heel blij dat de scholen weer begonnen zijn, lukt me dan gewoon veel beter om overdag normaal te eten. Ik doe ook net als sanne een beetje opsparen voor het avondeten en evt. cravings. Ik kan zo genieten van warm-cheesy food haha
(ging overigens weer heel goed, toppony
)
.
Het bevalt mij eigenlijk echt super. Lactose schrappen hoeft voor mijn gevoel niet, ik merk geen verschil als ik dat drie dagen laat staan. Maar gisteren (en vanavond ook) wel gluten binnen gekregen doordat er gekookt was met bruin bier (helemaal vergeten dat dat ook gluten zijn natuurlijk) en ja hoor, vanochtend weer hooikoorts symptomen. Voor dit omgooien van mijn eetpatroon moest ik dagelijks twee levocetrizine tabletjes nemen en had ik soms nog last van allergieën. Nu hoef ik normaal gezien maar eentje te nemen voor het slapen gaan. Ik ben ook duidelijk véél helderder in mijn hoofd zonder tarwe en gluten. Ik had dus zooo veel zin om morgen een verse pizza te eten met mijn broertje en zusje (uit de Primadonna, die ken je vast wel
), maar ik laat het maar. Een keer gluten per week is duidelijk de limiet, en ik heb geen zin om mij weer mistig te voelen in mijn hoofd gewoon voor iets lekkers.