3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 13:10

Nee ik heb dat eigenlijk altijd wel gehad, meer de neiging om s'avonds te eten. Eigenlijk is het meer dat ik de neiging heb om te eten als ik thuis zit/niks te doen heb. Maakt niet uit hoe veel ik overdag eet.

Kimmie moet wel zeggen dat de ene maat 40 de andere niet is hoor. Bij Pull&Bear kan ik makkelijk in maat 42, maar dat hoef ik bij de H&M echt niet te proberen bijvoorbeeld.

Wil me ook gaan opmeten, moet nog even een meetlintje halen.

Hier vandaag de eerste lesdag, en het is behoorlijk pittig. Statistics en Economics gehad en mag echt flink aan de bak haha. Qua eten dit weekend wat gecheat, maar dat mocht opzich wel na zo'n goede week. Zaterdagnacht na het stappen patatjes gehad en zondagochtend 3 slices pizza. :')

Vandaag weer netjes, ga samen met mijn vriend eten die ook druk bezig is met afvallen/gezond eten dus dat zal wel een gezonde maaltijd worden.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 13:15

Oeh die M&M's klinken echt te goed. Ik denk dat ik er ook maar ver vandaan blijf. Ik zit zelf op het punt dat ik automatisch al niet meer de ''snoepgangen'' in loop in de supermarkt (ook met het oog op geld besparen :') ).

@castilja een gekookt ei, plakjes kipfilet, surimi sticks, ei-wrap rolletjes, mini-bakjes griekse yoghurt/skyr, crackers met zelfgemaakte tonijnsalade (van tonijn op water), of gewoon een extra boterham met mager beleg?

@urosa zulke dagen zijn er om te genieten! Weekje herpakken en dan eventuele schade pas bekijken!

@kimmiee gek he die maten-dingen. Ik ken mn eigen maten totaal niet, maar pak altijd maar wat in de winkel. Bij ASOS bestel ik een beetje op gevoel de maten. Een slecht weekend is nog geen slechte week! Misschien door de week wat minder streng zijn zodat je minder vreetbuien hebt?

Ik ben er zelf ook schuldig aan, aantal weken geen frietjes gegeten (dat is echt mn guilty pleasure) en gisteren helemaal los gegaan op een zak friet die door vrienden gehaald werd :o Ik ben heel blij dat de scholen weer begonnen zijn, lukt me dan gewoon veel beter om overdag normaal te eten. Ik doe ook net als sanne een beetje opsparen voor het avondeten en evt. cravings. Ik kan zo genieten van warm-cheesy food haha :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 13:38

Phoe zo druk geweest op werk dat ik vandaag gewoon out ben.
Blijf wel nog steeds gezond eten gelukkig.
Het gekke is wel, nu totaal geen last gehad van mijn periode. Bijna niet gemerkt dat ik ze had. Geen PMS of wat dan ook. Enkel iets emotioneler en zin in een suiker wafel omdat ze die vers aan het maken waren op mijn route op het werk :+

Aight, ja die structuur kan zeker wel helpen! Kan je voor jezelf ook iets meer regelmaat maken in eten en wanneer je wat gaat doen.
En ach, frietjes kunnen af en toe zeker wel :):)

Sanne, nieuwe studie aanvatten is ook stressen in het begin! Wel fijn dat jullie er samen mee bezig kunnen zijn.

Kimmie, dat opmeten :') wel lastig dat je dan zo flink een planning op kan maken, maar het moeilijk is het dan ook te doen in zo een weekend. Maar goed dat je het nu gewoon weer oppakt!

Urosa, uitslag heb ik aankomende zaterdag!

Die m&ms zagen er erg lekker uit!

Even geen lijstje hier, maar gelukkig wel nog steeds gezond.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 17:59

Aria_zz: fijn zeg dat je daarin ook een positief verschil merkt!

Aight: frietjes zijn ook gewoon heel lekker :+

_Sannne: altijd even wennen nieuwe vakken in het begin, en fijn dat je nu weer samen het gezonde eten oppakt!

Kimmie25501: proberen even een balans te vinden inderdaad, en dingen die niet perse slecht zijn maar je wel heel lekker vind zoals boterhammen gewoon doordeweeks ook eens terug laten komen.

Ik meet mezelf niet maar qua broeken zit ik wisselend 36/38 en shirtjes wisselt dan van 34/36/38.

Vanochtend kon ik het niet laten om even te spieken op de weegschaal en gewoon nog 62.7, blijkbaar heb ik toch een goede balans qua calorie inname zelfs wel ongezond eten erbij :')

Lijstje vandaag:
O: kwark met superfood en notenmix, lijnzaad en honing
L: vk boterham met gebakken ei en kipfilet, vk boterham met pindakaas
T: banaan en nectarine
A: gebakken aardappels met mayo, kipfilet, sla en komkommer
T: bakje magere perzikyoghurt
B: paardgereden :D (ging overigens weer heel goed, toppony <3 )

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 08:18

Geniet ervan Urosa! Mooi lijstje!
Aight, het is niet echt dat ik vreetbuien heb (ik eet niet superveel ongezonds in één keer), het is meer dat ik dan veel meer moeite heb met de juiste keuzes maken.
Zo'n structuur is idd wel fijn, dan heb je echt wat meer een ritme.
Veel succes met je studie Sanne!

Mijn lijstje van gisteren:
O: Yoghurt Griekse Stijl 10% vet met een portie ananas, mango en meloen uit de vriezer. (209)
L: twee boterhammen met smeerkaas en zalmsalade en een beker halfvolle melk. (332)
T: een smoothie van een banaan en een sinaasappel. (171)
A: restjes: een half pasteitje met ragout, twee miniquiches, een halve wrap met rundergehakt en paprika. (916)
T: een peer. (54)
T: een handje ongezouten, ongebrande noten. (170)
B: 8000 stappen (30 minuten wandelen) en 45 minuten paardrijden.
Totaal kcal: 1852.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:01

Lekker lijstje Kim!

Mijn lijstje voor vandaag:
O: twee speltcrackers
L: drie kaiserbroodjes met huttenkase en gerookte zalm, appel, Innocent smoothie
T: cup-a-soup, twee maiswafels met Slankie
A: uit eten (Arabisch)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 16:39

Mooi lijstje Maanlicht en Kimmie25501! Heb ook wel eens zin in weer een broodje gerookte zalm :9

Pff, vandaag echt lang bezig geweest om zelf mijn gelnagellak van de bruiloft te verwijderen, wat een gedoe, maar het is gelukt :+

Voor de rest moest Akula, onze kaukaas reu voor zijn inenting naar de dierenarts, die heeft zich weer voorbeeldig gedragen.

Lijstje:

O: 2 kampioentjes met kipfilet
L: 2 vk boterhammen met tonijn in pittige groentensaus pakje soja Alpro chocomelk
A: Pasta gorgonzola van de Lidl (zo'n verse pasta die kant en klaar in de magnetron gaat , ziet er wel healthy uit)
T: banaan, nectarine, bakje magere perzik yoghurt.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:34

Mooie lijstjes Maanlicht en Urosa!

Gisteren veel meer gegeten dan normaal. Dit komt omdat wij de restjes van de high tea aan het opeten zijn. Aan de ene kant zou ik kunnen zeggen, ik doe gezond en ik eet er niks van. Maar ik vind het zo lekker dat ik er gewoon van eet. Ik vul mijn kcal wel in, zodat ik weet wat ik dan precies naar binnen werk.
O: restjes: twee witte boterhammen met Philadelphia, sla en zalm, een maisboterham met rosbief, rucola en pijnboompitjes, een scone met frambozenjam en clotted cream. (812)
T: druiven. (66)
L: een salade van bulgur, verse courgette, paprika en een gekookt ei. (226)
T: een havermoutreep. (142)
A: restjes: rode bieten, kipdijfilet, een halve wrap met ui, paprika en rundergehakt, een miniquiche. (620)
T: een pannenkoek met ene helft roomboter en schenkstroop en andere helft roomboter en poedersuiker. (330)
T: twee mini blueberry muffins, een mini-Madeleine, een mini-brownie en uiteindelijk ook nog (slecht) een scone met frambozenjam en clotted cream. (600)
B: 11.000 stappen en 50 minuten fietsen.
Totaal kcal: 2737.

fedjeraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 15:04

oeh die scones klinken wel heel lekker kimmie

Ik ben de laatste tijd erg druk bezig geweest dus niet zoveel tijd om te posten. Maar wel afgevallen *\o/* .
Inmiddels al 7 kilo kwijt en we zitten onder de 75, volgende doel is onder de 70.

Lijstje van vandaag:

O:2 toasts met een halve mini avocado, paprika en komkommer
L: 1 toast met een kwart mini avocado , paprika en komkommer en een gebakken ei
T: pepernoten
A: curry madras (ah verspakket)
T: Smoothie van amandelmelk en fruit uit de diepvries

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 16:36

Kimmie25501: ik snap het wel hoor, zijn ook wel allemaal hele lekkere dingen :+ En scones met clotted cream en jam kunnen ze mij voor wakker maken :')

fedjeraketje: lekker bezig zo qua afvallen!

Mijn lijstje vandaag:

O: kwark met superfood & notenmix, lijnzaad en honing
L: italiaanse bol met kaas
T: choco alpro drink met een banaan
A: spinazie, kip, tagliatelle en tomatensaus
T: bakje magere perzik yoghurt en een nectarine

B: dressuur les met 'mijn' topknol. Wat heb ik weer genoten, de galop gaat wekelijks met sprongen (haha) vooruit, net als het aanspringen. Nu bezig met achteruit, vandaag de eerste pasjes zonder hulp van de grond. En al begonnen met verruimingen. Volgend jaar de strijd aan op concour tegen de warmbloeden :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:49

Lekker van genieten Kimmie, nu kan het nog. Straks is alles op en ik neem aan dat je niet wekelijks een high-tea hebt. :P
Ik las ergens 'pepernoten' op een lijstje en nu crave ik ze enorm hahah. Loop er iedere keer langs in de winkel maar ik laat ze toch nog maar even braaf liggen. Ben wel van plan om na Sinterklaas een paar zakken in te slaan, had van de zomer ineens sick veel zin in die krengen maar toen waren ze natuurlijk nergens te vinden :')

Oke, mijn lijstje van vandaag. Gisteravond had ik echt een vreetkick en ik denk toch dat dat komt door overdag te weinig eten.
Ontbijt: (in de trein) 3 Volkoren boterhammen met lightlife kaas en een beetje pesto
Tussendoor: Banaan
Lunch: 3 Volkoren boterhammen met lightlife kaas en een beetje pesto
Tussendoor: Zakje snack-a-jacks van 25 gram, 2 zakjes granola bolletjes (2 x 25 gram), eiwitreep, 2 glazen tomatensap
Avondeten: 100 Gram sperziebonen, 150 gram kipfilet en Atjam Smoor (soort saus).

Beter dan gisteren in ieder geval. Zit net over mijn macro's heen, maar ik moet ze denk ik even herberekenen. Als ik mijn oude aantal aan houd lig ik iedere avond half slap van de honger in bed :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 09:31

Goed bezig fedjeraketje! Maar even over je lijstje, wat versta jij onder een toast?
Mooie lijstjes verder!

Mijn lijstje van gisteren, exact dezelfde toelichting als de vorige keer.
O: een witte boterham met Philadelphia en zalm, een maisboterham met rosbief, rucola en pijnboompitjes, een scone met helft frambozenjam en helft clotted cream. (592)
L: een beetje salade van couscous, gedroogde abrikoos, paprika, komkommer, verse tomaat en mozzarella (daarna vond ik het niet lekker meer) en een witte boterham met Philadelphia en zalm. (432)
T: een handje gedroogde abrikozen. (137)
A: een miniquiche, preistamp met een gekookt ei en een kleine gehaktbal. (618)
T: een pannenkoek met ene helft roomboter en schenkstroop en andere helft roomboter en kristalsuiker. (350)
T: een mini-Madeleine en een zelfgemaakt citroen-vlindercakeje. (340)
B: 9000 stappen, 45 minuten paardrijden en 20 minuten fietsen.
Totaal kcal: 2469.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:20

Urosa, wat ontzettend goed, dat je gewoon stabiel op je nette gewicht blijft! Echt top, zeker omdat je niet altijd kan sporten zoals je wellicht zou willen *\o/* En, heb je heerlijk genoten van je huwelijk en alle bijhorende trips en activiteiten?

Castilja, ik weet niet hoe je macro's zijn, maar een tl kokosvet voor het slapengaan helpt echt tegen de honger.

Fredje, wat ontzettend goed! *\o/* Go jij !

Kimmie, het maakt ook echt een verschil waar op je heupen je precies meet. Ik vind dat altijd erg ingewikkeld :+

He Aria, wat goed dat je minder last had van hormonale dingen! Je vroeg een tijd geleden of ik ook anders eet, en ik eet nu mijn derde week glutenvrij, tarwevrij, suikervrij, sojavrij. Lucht mag ik gelukkig wel nog :Y) Het bevalt mij eigenlijk echt super. Lactose schrappen hoeft voor mijn gevoel niet, ik merk geen verschil als ik dat drie dagen laat staan. Maar gisteren (en vanavond ook) wel gluten binnen gekregen doordat er gekookt was met bruin bier (helemaal vergeten dat dat ook gluten zijn natuurlijk) en ja hoor, vanochtend weer hooikoorts symptomen. Voor dit omgooien van mijn eetpatroon moest ik dagelijks twee levocetrizine tabletjes nemen en had ik soms nog last van allergieën. Nu hoef ik normaal gezien maar eentje te nemen voor het slapen gaan. Ik ben ook duidelijk véél helderder in mijn hoofd zonder tarwe en gluten. Ik had dus zooo veel zin om morgen een verse pizza te eten met mijn broertje en zusje (uit de Primadonna, die ken je vast wel *D ), maar ik laat het maar. Een keer gluten per week is duidelijk de limiet, en ik heb geen zin om mij weer mistig te voelen in mijn hoofd gewoon voor iets lekkers.

Desondanks het gezonde eetpatroon wel een dikke week zien geweest na de run :=

Vandaag:
O: Gezonde sv gv carrotcake met twee koffies met amandelmelk
L: 100 g gv brood (toast) met twee spiegeleieren, kaas, sla, tomaat
T: Banaan, kokosvet, noten
A: 200 g krieltjes met stoofpot van Quorn, sla, tomaat, sv appelmoes
T: Pruimpjes
B: Met de hond wandelen, 40 min. KT, heel misschien nog een half uur interval-lopen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 16:05

Wat een heerlijke lijstjes komen hier weer voorbij!

Kokosvet als tussendoortje Bhriseis, wat moet ik me daarbij voorstellen? Haha.

Gisteren bij Happy Italy pasta gegeten, was echt super lekker. Kreeg het alleen bij lange na niet op. :))
O: 2 volkoren boterhammen met snijworst
L: 1 volkoren boterham met snijworst en een saucijzenbroodje
A: halve bord pasta carbonara en panna cotta als toetje
T: Kop thee

Op zich niet heel ontevreden, vanochtend weer op de weegschaal gestaan en 800 gram lichter tegenover vorige week dinsdag. En dat zelfs nadat ik mij afgelopen weekend behoorlijk heb laten gaan. Dus ik mag niet klagen!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 19:29

_Sanne: vind Italiaans eten ook zo lekker <3 Mooi wat afgevallen ook deze week!

Bhriseis: thanks! Heb zeker genoten! Trouwdag vloog wel voorbij hoor, niet normaal, dat de tijd zo snel kan gaan :+ Dagen erna waren ook erg gezellig, al was ik na Rotterdam ook wel blij om naar huis te gaan. Was allemaal best intensief en miste mijn eigen bed en ritme ook. Had ik 'vroegah' toen ik nog gezond was echt niet zo haha. Fijn dat het anders eten zoveel voor je doet, met zoveel 'beperkingen' is het wel opletten zeg! Heb je een beetje wat vaste ingrediënten/recepten gevonden zodat je alles wel goed binnen krijgt?

Kimmie25501: ben je al door de High Tea restjes heen? :')

Gisteren nog een bakje chips gehad, Patatje Joppie, en dan de geribbelde, is wel mijn favoriet :Y)

Lijstje vandaag:

O: banaan ei pannenkoek met lijnzaad.
L: Panini rustique met kipfilet, kaas croissant en glas optimel
T: 2 kleine milky ways
A: Penne, met italiaanse groente, kip en geraspte kaas
T: blokje pure chocola, nectarine en bakje magere perzik yoghurt

B: wat in de tuin gewerkt.

fedjeraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 23:58

@ kimmie een boterham uit het broodrooster

en de rest wat een lekkere lijstjes allemaal!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:49

Jaloers op jouw lunch Urosa!

Mijn lijstje van gisteren:
O: 1 volkoren boterham met snijworst
L: 2 volkoren boterhammen met snijworst
T: blikje red bull zero
A: 2 wraps gevuld met rundergehakt, tomaat, paprika, sla, kaas en sour cream

Lekker ééntonig :') maar prima qua kcal verder.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:53

Ik vind het wel weinig Sanne? Red je het daar een hele dag op?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:06

Goed bezig Urosa!
Bhriseis, is dat niet echt supervies, zo'n hap kokosvet? Ook heb ik gezien in broodje gezond dat kokosvet echt vrij slecht voor je is. Het is een heel verzadigd vet, waardoor het niet goed is voor je cholesterol. Eigenlijk is het nog slechter dan spekvet. Dit is lekker slecht uitgelegd, want het is weer een tijdje dat ik het programma heb gezien. Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij/zij doet, maar ik ben kokosolie/vet veel minder gaan gebruiken.
Mooie lijstjes hier!
Superlekker avondeten (pasta) Sanne! :9 Maar ik vind je tweede lijstje idd nogal weinig, ik zou het daar niet op redden haha. Hoeveel kcal zijn het?

Mijn high tea restjes zijn bijna op! Maar net als de vorige dagen weer een lekker gevuld lijstje:
O: gezonde wafels. (443)
T: een paar stukken gerookte makreel. (108)
L: een klein bruin broodje met boterhamworst, een maisboterham met rosbief, rucola en pijnboompitjes, een boterham met nutella en een beker halfvolle melk. (562)
T: een glas ananassap en een scone met frambozenjam en clotted cream. (389)
A: een miniquiche, kipdijfilet, snijboontjes, witte bonen, aardappel, een wrap met rundergehakt, paprika en ui. (846)
T: een mini-Madeleine en een citroen-vlindercakeje. (340)
B: 9000 stappen, 15 minuten rugoefeningen, 40 minuten paarden verzorgen, 30 minuten fietsen.
Totaal kcal: 2687.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:19

Ik vermijd kokosvet ook als de pest, de ''voordelen'' wegen absoluut (voor mij dan) niet op tegen de nadelen haha.

Lekker lijstje urosa! Hoe verwerk je lijnzaad erin? Vult dat een beetje?

Ik ga van het weekend een quiche maken, zoveel zin in na jouw lijstje Kimmie :')

Mijn lijstje van vandaag ook tamelijk eentonig:
O: 2 boterhammen met muhamarra
L: 3 boterhammen met muhamarra en snackkomkommer
A: falafel salade
Tamelijk eentonig, maar dat krijg je als 2 minuten hebt om voor college door de winkel te rennen :') De muhamarra zal wel aantikken, maar ik probeer igg weg te blijven uit de (ongezonde) school kantine

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:31

Ohh ik red het prima op dat lijstje hoor! Die wraps vullen als een malle en zitten ook behoorlijk wat kcal in met al dat gehakt, kaas en sour cream :)) totaal is wat laag (1400 kcal) maar dat heb ik op andere dagen flink "goed gemaakt" om het zo maar even te zeggen :')

Echt een heerlijk lijstje Kimmie! Nu heb ik ook zin in quiche!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:14

Brrr puur kokosvet haha. Ik kook liever met olijfolie.

Net 1 uur gesport en straks van 11 tot 20:30 fysiek zwaar horecawerk. Ben trots op mezelf. _O-

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:21

Ik moet het sporten vandaag helaas overslaan. Heb echt weer zoveel last van mijn heupen, halve nacht wakker gelegen. Ben wel van plan om vanmiddag eventjes te gaan wandelen als dat een beetje gaat.

Mijn lijstje:
O: twee speltcrackers met gerookte kipfilet, gekookt ei en komkommer
T: appel
L: kom wortelsoep, twee speltcrackers met Hüttenkäse en gegrilde courgette, glas karnemelk
T: twee maiswafels met Slankie
A: kabeljauw omwonden met spek, aardappelpuree en sperziebonen
T: twee Oreo koekjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:56

Ik ben ook de draad weer wat aan het oppakken. M'n medicatie is weer een ramp waardoor ik 's morgens echt moet bunkeren om de dag enigszins netjes door te komen of 's avonds niet enorme vreetbuien te krijgen. Dat lukt op dagen als vandaag (werk vanuit huis dus kan later ontbijten) prima, maar als ik om half 9 op school moet zijn ergo half 7 bij de bushalte staan wordt het toch een stuk ingewikkelder. Heb de afgelopen weken dus ook dagen gehad waarop ik echt te weinig at, dat wil ik nu weer een beetje aanpakken want mijn verbranding ligt enorm hoog. Dus, bij deze :))

O (laat): Een Up&Go Breakfast shake (211), een Yakult (50) en twee mini wraps met zuivelspread en gerookte kipfilet (280) Totaal: 541 kcal
L: Een restje zelfgemaakte nasi met zelfgemaakte pindasaus (340)
A: Verse ravioli 5 kazen van AH met een beetje uitgebakken spekjes, wat kookroom en pesto (860)
En ik heb vanavond een verjaardag dus heb voor het gemak even totaal een liter bier gerekend a 370 kcal.

In totaal zou ik dan vandaag 2111 kcal eten, wat ruim binnen mijn doel is en dus prima. Misschien verschuif ik de Up&Go shake nog naar een tussendoortje vanmiddag, ligt er een beetje aan hoe veel honger ik heb na mijn wraps.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:24

_Sanne: lekker wraps! Wil ik ook weer een keer maken.

Lekker lijstje weer Kimmie25501! Scheelt dat je zoveel beweegt ook, met mijn verbruik momenteel zou ik niet zoveel dagen dat aantal kcal kunnen eten haha.

Aight: falafel <3 Ik vind het wel vullen! Ik prak de banaan, kluts 2 grote eieren, roer de banaan erdoor met een eetlepel lijnzaad. En dan zo de pan in.

MarlindeRooz: fanatiek!

Maanlicht: lekker lijstje! Wel balen zeg dat je zo'n last van je heupen hebt. Hopelijk trekt het snel een beetje bij.

Emmaa_ ook een lekker lijstje! Heb het even gemist, waar heb je medicatie voor? Wel vervelend dat het zoveel invloed heeft

Mijn lijstje:

O: havermout pap met lijnzaad en No Sugar van sojamelk
T: blokje pure chocola
L: tosti van VK boterhammen met kaas en kipfilet
A: broccoli, tomaat, kip met zilvervliesrijst
T: nectarine, bakje magere perzikyoghurt en ik ga weer eens bakken, caramel brownies, dus denk daar ook wel een stukje van vanavond.

Hier begint de prik in mijn rug duidelijk wat uit te werken dus dat is jammer. 26 sept weer heen voor verdere behandeling. MS blijft gelukkig wel stabiel de laatste tijd, echt blij mee. Kom nog qua belastbaarheid niet echt aan sporten toe naast die 2x in de week paardrijden, maar dat zat er eerst ook niet in. Dus wel hoop dat ik steeds wat meer kan uitbouwen en dat ze die rugpijn onder controle krijgen.