wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten4

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:54

Wel fijn zeg dat je een goede dag hebt gehad na al die rot dagen. Zou het je ook zo gunnen he dat je naar die kerstmarkt zou kunnen ... :(:)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:54

Oh Pris, wat naar dat je zulke vervelende en nare dagen hebt gehad, maar wel heel erg fijn dat het nu wat beter gaat. Vooral dat je minder pijn hebt! Ik duim heel erg hard voor je dat dat voorlopig zo blijft.

Ik moest ook meteen denken aan de Wensambulance, misschien dat je op die manier je wens toch haalbaar kunt maken? :)

Marcel, bedankt voor de update! Geef Priscilla maar een dikke knuffel van me. En echt, zó lief dat je alles voorleest wat wij schrijven en opschrijft wat zij tegen ons wil zeggen. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 01:08

Maar misschien een andere kerstmarkt?
Zodat dan de wens ambulance nog wel geregeld kan??
Dat zou toch wellicht enorm mooi zijn..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 02:14

Misschien dat vervoer het probleem niet is, maar zoiets vreet natuurlijk energie en kracht en misschien heeft ze dat niet meer..

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 02:27

Gelukkig dat het weer even wat beter ging, en hopelijk nog een tijd blijft gaan.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 06:41

Goeiemorgen Priscilla en Marcel. Bedankt voor de update. Fijn dat het gisteren wat beter ging, ik duim voor je dat dat zo blijft.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 06:50

Goedemorgen Pris, wat naar dat je vervelende dagen achter de rug hebt. Maar blij dat gisteren wel een goede dag was anders is er maar zo weinig kwaliteit van leven nog en ik gun je zo veel meer van die betere dagen. Wat jammer dat je wens voor de kerstmarkt niet uit kan komen. Ik kan me indenken dat je energielevel daar echt veel te laag voor is zeker gezien het minimale wat je eet. Ik duim dat er nog veel comfortabele dagen komen met veel liefde en mooie momenten met elkaar. Dikke virtuele knuffel voor jou en Marcel.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 07:10

Niet helemaal de update waar ik op hoopte... Maar je bent er nog en gelukkig nog een goede dag gisteren.

Duimen dat de medicijnen hun werk doen zonder teveel bijwerkingen.
Dat er nog maar veel goede dagen mogen volgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 08:04

Kerstmarkt is ook heel mooi , maar is wel heel kort dag wat enorm jammer ..

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 08:59

Is er niet iemand die haar adres weet en het gewoon kan proberen of het nog lukt met de wensambulance? Als iedereen maar roept dat het kortdag is en niemand probeer wat, lukt het zeker niet. Als pricsilla dat zou willen dan, maar volgens mij kan ze ook nog zeggen dat ze het niet trekt als alles al geregeld is.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 09:04

Dag Marcel, hartelijk dank voor je update!
Fijn Pris, dat je er nog bent, ik hoop zo voor je dat er nog meer goede dagen zullen volgen voor je

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 09:36

Lieve Priscilla en Marcel,

wat fijn iets van jullie kan te horen, minder fijn te weten dat je weer enkele zware dagen achter de rug hebt. Ik duim dat de medicatie vanaf nu beter z'n werk doet en had je die laatste uitstap naar de kerstmarkt nog zo gegund. Maar alleen jij kan aanvoelen of dit nog haalbaar is of niet.
Elke keer open ik dit topic met een klein hartje voor de update, niet wetend op wat ik moet hopen uitgezonderd dat je geen pijn lijdt...

Las vanmorgen dat er kans is op sneeuw de komende dagen en de speculaties over een witte kerst. Kerstmis zou een periode van vreugde moeten zijn, maar winter geeft me altijd zo'n dubbel gevoel, zeker nu het komen van de winter wel heel toepasselijk is op jouw leven Pris en mijn beste vriendin ook de diagnose "invasieve kanker" heeft gehad. Kerst zal hier nooit meer hetzelfde zijn...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:14

Word tijd dat we de kerstkaarten sturen denk ik zo!!!!! Hele huis vol kaarten met kersttaferelen is ook een soort kerstmarkt <|- <|- <|-

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:18

Goeiemorgen!

Hier hebben we natte sneeuw... hopelijk kun jij ook een beetje genieten ervan en doen de medicijnen hun werk.

tja, als Pris niet naar de kerstmarkt kan komen, en ze zou het willen... kunnen we misschien een beetje kerstmarkt naar haar en Marcel brengen?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:30

Het schijnt wit te worden zondag. Ik hoop dat je dat nog mag zien.

Goed om te horen dat het gisteren wel een fijne dag was. Pris, ik vind je een super sterke vrouw. Ook al voelt het voor jou zelf misschien niet zo. Je bent een inspiratie.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:44

Hoi lieve mensen, dank voor de update!
Ik hoop dat de medicijnen doen wat moet en dat het de ongemakken wegneemt.

En die kerstmarkt: |( .
Ik hoop idd op een bokker die kan filmen en sneeuw op zondag!

Heb het goed samen!

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:48

Een wens ambulance kan wensen heel snel organiseren. Naar een kerst markt is heel makkelijk te organiseren. In principe alleen het vervoer en 2 vrijwilligers. Die altijd paraat staan voor zulke, op korte termijn wensen. Als je denkt dat je het nog trekt om daar naar toe te gaan zou ik zeggen bel de wens ambulance, als hun de wens niet kunnen uitvoeren leggen ze hem bij andere organisaties uit. Maar spoed wensen zijn zeker uit te voeren!!

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:52

Wensambulance zou super zijn...mits je je 'goed' genoeg voelt.
Het kan met een beetje geluk dezelfde dag nog geregeld worden....'helaas' zelf ondervonden.Hopelijk vandaag weer net zo'n dag als gister stoere dameX

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 11:35

Het sneeuwt hier <3 hoop dat Pris het ook heeft gezien!

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:00

Bedankt voor de update Marcel! Wat rot dat je weer wat slechte dagen achter de rug hebt! ;( Ik hoop dat de goede dag van vandaag niet éénmalig is! Ik hoop dat je op één of andere manier de kerstmarkt toch nog mag meemaken Spice! :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:51

Lieve Marcel & Priscilla,

Als jullie het zien zitten, https://www.wensambulancebrabant.nl/ zit in jullie regio en zou binnen 2 dagen sowieso wat moeten kunnen regelen als ik de site mag geloven. Zelf durf ik niet direct te bellen omdat ik vind dat dat iets is wat jullie zelf moeten kunnen beslissen, maar misschien dat Priscilla zo nog een stukje van de kerstmarkt mee kan krijgen. :*

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:54

Inderdaad, stichting ambulance wens kan op heel korte termijn dit soort dingen regelen!!
Aanmelden gaat super makkelijk via hun site en ze bellen binnen zeer korte tijd terug!

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 14:40

*stille meelezer/mee lever steekt ook even neus om de hoek*

Naast de al genoemde organisatie is er ook Stichting Ambulancewens (ook al genoemd geloof ik, maar nog zonder site) en zij kunnen, afhankelijk van de wens, soms zelfs nog op dezelfde dag een spoedwens vervullen. Is een landelijke organisatie met een dependance in Brabant.

Maar inderdaad, wat al gezegd is, dat kan alleen als de energie ed het nog toelaat en dat kunnen alleen jullie zelf inschatten.

*kruipt weer in haar hoekje met een kaarsje aan*

Happy_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 14:59

Mag ik het adres? Ik zou graag een kaartje willen sturen.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 15:09

Happy_Joy schreef:
Mag ik het adres? Ik zou graag een kaartje willen sturen.

Dat zou ik ook graag willen!