Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:ik val even binnen
Ik heb al sinds mn 12e een tattoo idee in mijn hoofd, en ben nu 18 en wil hem eigenlijk wel gaan laten zetten. Het moed een tattoo worden met de iris bloem, een lachende boedha (met handen op de buik) en een kolibrie.
dit staat voor de relatie tussen mij en mijn opa en oma van moederskant.
Nu weet ik alleen echt niet waar ik moet beginnen, ikheb wel een klein beetje een idee maar nog niet echt een ontwerp. hoe hebben jullie je artiest gekozen? waar moet je op letten, natuurlijk de ggd verklaring maar verder?
en de plaats ben ik ook nog niet over uit, wil hem waar ik hem zelf kan zien dus rug etc valt af, maar ook makkelijk onder kleding te verdwijnen ivm werk. draag weinig korte broeken etc en voor jurk kan panty dus ik denk nu aan onderbeen of voet.
wil hem ook niet te groot, maar details moeten wel zichtbaar zijn. lastig allemaal haha
jasz schreef:Ik heb het precieze bedrag gehoord, maar wel met de note erbij dat mocht het toch niet in 1 dag lukken, het natuurlijk meer wordt. En als het sneller gaat natuurlijk minder.
Ik mag de 25e om te laten zetten
Edit: namen jullie iemand mee? En gewoon 1 iemand?
Bij mij willen 2 mensen graag mee, maar misschien is dag teveel. En anders moeten ze maar afwisselen. :p