Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lis_Ol schreef:Sharon gecondoleerd!
verder hebben jullie onwijs veel gekletst haha, weinig van mee gelezen eerlijk gezegd.
mijn lijstje:
O: 150 gram optimel kwark appel-kaneel.
T: 2 delicate wasa crackers 1 met een gekookt ei, 1 met horizon pindakaas + cup a soup.
L: 2 speltboterhammen met geitenkaas en ei.
T: -
A: 100 gram aardappels, 150 gram sperzibonen met een klein beetje jus, en een gehakt rol
T: stroopwafel en cola.
brighteyes85 schreef:Ja snap ik Emmaa maar dat is wel het beeld wat wordt gegeven van Amerika over het algemeen. Ik hoop er zelf nog een keer heen te gaan om te bekijken hoe het daar echt is. Alleen de ziekte cijfers liegen er niet om. Hoewel er meer Amerikanen zijn dan Nederlanders uiteraard.
Navatu das het verschil tussen NL en Amerika in mijn ogen of extreem overgewicht of extreem health freak.
Kayleigh_ schreef:nameless schreef:Hoe weten jullie hoeveel calorieën je per dag moet binnenkrijgen? Ik vind dit ontzettend lastig te bepalen, hou het nu bij via de app myfitnesspal en probeer de 1500 calorieen per dag aan te houden.
Effe je bmr berekenen in absolute rust (google naar 'BMR berekenen metabolisme') en die uitkomst als minimum aanhouden.
Als je veel sport kun je de uitkomst x 1,5 doen.