Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 09:19

@nadine Oeeeeeh ik ga 6 april naar Londen! Heb je toevallig de NARS audacious lipsticks gecheckt? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 09:24

Veel plezier in Londen Navatu!

Heeft de Bijenkorf Tom Ford makeup?? :oo Hier heeft Sephora alleen maar TF parfum. TF lipsticks zijn goddelijk..

Je zou dat poeder maar op de grond laten vallen, brrr. Zou zitten janken haha. Ik vind het wel heel mooi, maar ik ben geen MUA en ik denk niet dat ik het zou kunnen :')
Ik heb zo'n bareMinerals poeder foundation in de kleur 'fair', ik word er een oompaloompa van. Zal het wel verkeerd aanbrengen of zo. :+

Gisteren was mijn huid zo vet, echt vies. Vandaag is het zo droog dat de vellen er aan hangen. Mmmmkay :+

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 09:56

Ik heb een brandwond omdat ik te hard heb lopen scrubben om velletjes weg te krijgen.
Morgenavond heb ik een officieel white tie gala, wie heeft er tips? Het zit midden in mijn gezicht en het is echt een brandwond er kan dus geen foundation op(al geprobeerd, ziet er niet uit). :=

Het moet binnen 24 uur verdwijnen.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 09:56

Anthea zit jij nu midden in die blizzard?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 09:57

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 09:58

Ja het doet echt veel pijn. Het zit naast mijn mond dus als ik lach trekt het open. := Het lijkt alsof ik een besmettelijke huidziekte heb nu. :o

47 euro voor een lippenstift!
Misslipgloss had ooit een review over ene TomFord lippenstift en dat was echt en prachtige kleur.
Deze: http://www.misslipgloss.nl/tom-ford-lip ... lush-nude/ Prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:00

WAAROM klik ik nou op die link???
Violet fatal <3

Jemig, dan heb je wel heel hard lopen scrubben... ik wist niet eens dat dat kon!
Denk dat je niet zo veel kunt, alleen smeren, smeren, smeren.

Als het echt een brandwond is, is hij echt niet binnen 24 uur weg, maar kan het me haast niet voorstellen...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:28

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:30

Zou even een huisarts bellen, wie weet hebben ze wel een creme oid wat goed helpt. Ik heb 1 keer gehad dat ik een masker had die na 3 minuten vreselijk begon te branden. Gelijk er af gehaald, maar dat was al een hel. Was gelukkig 's avonds, dus gelijk een dikke klodder dream cream op mijn gezicht gesmeerd. Heb wel 2 dagen met een beetje een rood gezicht rond gelopen, want ik durfde geen foundation op te doen haha. Maar dat was gewoon een geïrriteerde huid, niet een brandwond/wond.

oeoe mijn melt lipsticks zijn verzonden uit LA, ik hoop zo dat ze er voor zaterdag zijn. Heb dan een feestje en wil heeeel graag Shady Lady op. Hoor heel veel dat die op MAC Flat out Faboules lijkt, en dat net terwijl ik die kwijt ben en eigenlijk opnieuw wil kopen.

Tom Ford heb ik niet zo veel mee, maar ik heb sowieso niks met nude lipsticks. Staat mij voor geen meter. Heb ook nooit begrepen dat tot een jaar geleden ofzo misslipgloss concealer op haar lippen deed en dan een gloss er over. Zal ik nooit begrijpen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:30

Kana schreef:
Anthea zit jij nu midden in die blizzard?

:j
Wou gisteren een cheque cashen en mijn kentekenplaat omwisselen, maar alles was dicht. Buiten kon je niks zien en wind van 100 per uur, dus maar goed ook dat 't toch niet kon. :')

Violet Fatale idd! <3 Mooooiii.
TF is heel luxe en de lipsticks zijn fijn en romig, geen last met droge lippen, etc.

Dat scrub incident klinkt heel pijnlijk. := Weet niet wat je er tegen kan doen..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:31

Aaaah Roos, ik ben benieuwd naar swatches! Melt is zo tof, wil daar ook nog bestellen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:31

Drunksheep schreef:
Tom Ford lipsticks <3

En oke, het is heel normaal om een snorretje te hebben, maar als je beautyblogger bent en je maakt zulke close ups... of Photoshop het weg, of haal het haar weg. Maar vind dit geen porum :=
http://i993.photobucket.com/albums/af56 ... 5d9d7f.jpg

HAHAHA.
Wat is de huid rondom haar mond ook wit, raar. En die zin klinkt niet als goed Nederlands.. Hmm :7

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:32

Ja, dat heeft ze altijd. Ze heeft sowieso een beetje een rare bovenlip. Wilde daar toen ook permanente make-up zodat ze een duidelijkere bovenlip kreeg.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:35

Nou waarom zou ze het weg moeten halen, vind ik eigenlijk beetje onzin. Die beautybloggers krijgen al zoveel commentaar, ik vind het juist wel stoer dat ze het gewoon puur natuur laat :)
Ik vind het niet storend ofzo. :Y)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:37

Ik vind het dus wel storend. Vind dat ook niet alleen bij beautybloggers storend. En ik vind dat er wel een beetje bijhoren hoor, ze laat toch ook haar wenkbrauwen doen, waarom dan niet je snor? Vind ik niet echt 'stoer', meer onverzorgd.

En nogmaals, Photoshop het dan iig weg. Voor mij persoonlijk doet het echt afbreuk aan de foto, en ik ben daar niet de enige in :=

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:42

Vind het ook niet echt mooi op de foto staan. Kleine moeite om het idd even weg te halen, gelijk verzorgd :) Nu moet ik zeggen dat ik het zelf ook niet doe maargoed, ik ben geen beautyblogger en bij mij valt het niet op :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 11:03

Mwah ik vind de maatschappij gewoon beetje verrot dat alles maar perfect moet zijn, maar dat is mijn mening :Y)
Bij haar valt het wss ook niet op als je haar gewoon in het echt ziet.
Als je het eenmaal weg gaat halen moet je het bijhouden. Zou daar zelf niet zo'n zin in hebben.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 11:07

Maar... waar gaat een beautyblog over dan? Dat gaat toch over (vooral) make-up, dus jezelf mooier maken dan je bent, om het even kort door de bocht te zeggen? Waarom zou een snor weghalen dan niet relevant zijn? :')

En ik weet dat zij het ook weleens weghaalt, maar blijkbaar houd ze het niet goed bij. Het verschil is ook dat zij close-up foto's maakt waarop je het duidelijk ziet, terwijl we haar in het echt niet tegenkomen. Ik heb ook een snorretje hoor, maar niemand (en al helemaal niet zo'n groot publiek) ziet mij van zo dichtbij :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 11:50

Ja ik snap je gedachtengang ook wel, maar ik vind persoonlijk het bullshit dat iemand er altijd maar op en top uit moet zien. Dit is 1 van de redenen waarom ik nooit comments lees op een beautyblog :Y) Vind sommige mensen zo gemeen..... Dat je op internet zit wil niet zeggen dat je iemand om de kleinste dingen maar kan afzeiken. Maar nogmaals dat is mijn mening en ik snap de gedachtengang wel dat men vind dat ze die haartjes makkelijk weg kan halen. Maar van mij hoeft het niet en ik stoor me er ook absoluut niet aan.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 12:51

Oh ik vind die reacties naar Vera Camilla altijd zó gemeen!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 12:53

Gemene reacties zijn ook totaal niet nodig, maar kritisch zijn vind ik wel belangrijk als lezer. En je kan het ook enigszins verwachten als je zo'n bekende blogger bent denk ik :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 12:57

Kristisch is inderdaad helemaal prima!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:00

Commentaar op uiterlijke kenmerken die je niet zomaar kan veranderen (dan zijn snorhaartjes nog tot daaraan toe), vind ik ook not-done. Ik lees de comments ook eigenlijk nooit en dat komt omdat ik me vaak erger aan het gebrek aan een kritische noot. En de keren dat er wel veel mensen kritisch zijn, kan je er geld op zetten dat binnen een week een artikel online staat over het feit dat bloggers hun best doen maar niet iedereen kan pleasen blabla. Geef me een emmer.. :r

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 13:01

Ik ga wanhopig opzoek naar het verschil tussen de NARS Audacious lipsticks en die van Tom Ford :Y)
Ik wil weten welke beter is. _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:02

Ben het helemaal met je eens, Niniane.

Vooral ook dat artikel van Vera toen mensen wat zeiden over haar eentonige ooglooks. Ging ze zich helemaal verdedigen enzo...
http://veracamilla.nl/2014/09/waarom-ik ... ooks-maak/

Daar kan ik dus zo slecht tegen. Wees blij dat je lezers kritisch zijn, juist daardoor kan je jezelf verbeteren en zorgen voor betere content.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 29-01-15 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt