Is de set van Essence voor gelnagels te zetten goed? Dan wil ik dat ook wel eens uitproberen.
Of zouden nepnagels ook voldoen?
Haha sorry voor de vele vragen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Verstandig
Hoe is het resultaat?
Yenni schreef:Heeft iemand nog een tip voor mij? Ik scheur mijn nagels altijd en daardoor zijn ze heel zwak.
je scheurt ze zelf? Zo ja, niet meer doen dan
Is de set van Essence voor gelnagels te zetten goed? Dan wil ik dat ook wel eens uitproberen.
nee, kunstnagels zetten is een vak. Als je niet weet wat je doet kan het de natuurlijke nagel ernstig en blijvend beschadigen
nee, nepnagels (plaknagels) zijn leuk voor een feestje, maar niet geschikt om structureel te dragen.
LadyMadonna schreef:Yenni schreef:Heeft iemand nog een tip voor mij? Ik scheur mijn nagels altijd en daardoor zijn ze heel zwak.
je scheurt ze zelf? Zo ja, niet meer doen dan
nee, kunstnagels zetten is een vak. Als je niet weet wat je doet kan het de natuurlijke nagel ernstig en blijvend beschadigen
nee, nepnagels (plaknagels) zijn leuk voor een feestje, maar niet geschikt om structureel te dragen.
Je bent sowieso te jong voor kunstproducten. Even. Wachten tot je 16 bent.
Kilmn, had je ze allemaal nog zitten?
Yenni schreef:Heeft iemand nog een tip voor mij? Ik scheur mijn nagels altijd en daardoor zijn ze heel zwak.
LadyMadonna schreef:Geen idee, geen ervaring met pink gellac.
Primer is meestal overbodig. Primer wordt ook vaak te dik aangebracht. Als je dit überhaupt al gebruikt moet het echt héél dun.
Niet zwanger? Andere medicatie? Antibiotica gehad?
LadyMadonna schreef:Apart dat het zonder base wel zit. Base is juist voor de hechting en bescherming van je nagels.
Heb je een zure of een zuurvrije primer? Hoe oud is die? En van welk merk?
Probeer eens zonder primer maar met base?