Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naborah schreef:Hoe is het gegaan met de 010-lopers?
Ik loop in lange tights, kort (tot boven knie) tights en ik loop in korte losse shorts, kort-kort zegmaar. Vind het allemaal prima. Maar een losse lange broek vind ik helemaal niks.
Op 't moment loop ik in m'n korte brok tot boven de knie, maar omdat hier geen zakken inzitten heb ik hierboven m'n short aan, ziet er niet uit maar wel enorm makkelijk
spierpijn als een malle!
DarkShines schreef:Ik zweer bij mijn 3/4 (net over de knie) asics-broekje. Vond het in eerste instantie veel te duur maar dat ding zit zo lekker! In de knieholtes zit super dun mesh waardoor het voelt alsof je in een korte broek loopt.
Morgen ga ik weer als het goed is!

Heb nu vaak nog wel m'n vest aan, maar ben nog aan het opbouwen na knieblessure, dus loop korte stukken (5km).
Ik ben echt een stuk strakker nu
Plattere billen en borsten horen daarbij ja.. Al kun je je bilspieren wel weer trainen.
Kiwipitje schreef:Ahh leuk Liedje! Hoe train jij nu? Welke afstand ga je lopen en heb je een verwachte eindtijd?

15 km. Heuvels, heuvels, heuvels, maar schijnt wel een snel parcours te zijn. 
Liedje schreef:Ik loop meestal ook in een 3/4 tight op het moment. In het voorjaar/de zomer een halflange en korte.Heb nu vaak nog wel m'n vest aan, maar ben nog aan het opbouwen na knieblessure, dus loop korte stukken (5km).
Kiwipitje: ik ga ook de Marikenloop doen! Met m'n werk.![]()
Sem_: Als je strakker wil worden dan zit je met hardlopen goed!Ik ben echt een stuk strakker nu
Plattere billen en borsten horen daarbij ja.. Al kun je je bilspieren wel weer trainen.
Wie was ook al weer degene die de marathon zou lopen??? Heb net even teruggezocht, maar kon zo gauw niet vinden. Marathonloper: hoe is het gegaan en hoe was het?![]()
![]()