Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onkeltje schreef:Op de 1e pagina kwam ik deze foto tegen:
[ Afbeelding ]
Leg mij nou eens uit hoe je dit doet dan?
Dan mooie randje onder je ogen... boven je ogen...
Halverwege vanaf het midden of vanuit buitenaf?Citaat:Dit ook op de onderste wimperrand maar dan tot halverwege.
Citaat:Edit: Jou profiel is ook super gaaf! Snap nu ook wat je bedoeld met die mooi opgemaakte ogen! Wauw! Gaaf joh!
onkeltje schreef:Ik gebruik bb cream maar dat meng ik met een beetje dagcreme omdat het mijn huid zo droog maakt.. krijg ik van die schilfertjes.
Wat kun je hier tegen doen??
En van oogpotlood heb ik zo een die je open en dicht kan draaien. Op zich een fijn ding maar smiddags is de helft al van mijn ogen af, is dat normaal?
Ligt dat aan het merk?
leonie87 schreef:@ Loose, (eerst even concealer opgezocht (A) ), dat heb ik gewoon in huis omdat ik soms vrij donkere ogen heb.
wat bedoel je met:Halverwege vanaf het midden of vanuit buitenaf?Citaat:Dit ook op de onderste wimperrand maar dan tot halverwege.
Ik wist niet eens dat je oogpotlood kon uitvagen. Ik ga dat eens uitproberen!
En een kleur advies voor oogschaduw? Wat past bij mijn gezicht/ogen/haarkleur?
Geen foundation vind ik wel fijn. Dat vind ik vaak meteen zo poppetjes achtig ogen, maar misschien heb je dan gewoon geen mooi merk.
@ Emma, bijtekenen met de kleur van de wenkbrauwharen zeg maar? En zou je dat op deze wenkbrauwen loslaten of toch maar eens laten epileren? Ik vind dat een beetje eng, want wat nou als dat niet staat?
Bedankt iig dames.