Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Ontsteken ligt vooral aan hoe hygiënisch jij met de piercing om gaat
Een week niet wassen met zeep? Welnee joh, ik heb het destijds 2x op een dag gewassen met unicura
Het zetten deed bij mij geen pijn, voelde een prikje en voor ik het wist zat de piercing er al in
Paardrijden kan wel alleen vooral de eerste 2 dagen zal het erg gevoelig zijn. Broeken met een hoge band hoef je niet proberen aan te trekken
marlies85 schreef:Ik mocht hem toen na 2 weken verwisselen.
Het knopje dat erin geschoten was, moest ik 's nachts afplakken tegen het eruit vallen.
Gewoon voor het slapeng aan een pleistertje erover en zodra je mag ever verwisselen naar wat jij mooi/fijn vindt
ziggy_janet schreef:Ik breek even in hoor, (als het niet erg is)
Maar heeft iemand een microdermal piercing?
En wat waren de ervaringen met zetten?
En hoe duur is het ongeveer?
Red_Savage schreef:ziggy_janet schreef:Ik breek even in hoor, (als het niet erg is)
Het was snel gedaan, nminder pijnlijk dan de gemiddelde piercing, en ik heb er 2 laten zetten voor 120 euro.
Red_Savage schreef:ziggy_janet schreef:Ik breek even in hoor, (als het niet erg is)
Het was snel gedaan, nminder pijnlijk dan de gemiddelde piercing, en ik heb er 2 laten zetten voor 120 euro.
Nijn schreef:Ik ga zo denk ik maar een traguspiercing zetten
ziggy_janet schreef:Hoe gaat het met verwisselen van de steentje, kan je die makkelijk los draaien, of draai je dan de hele piercing snel mee?
Ik hoorde dat als je de MD niet meer wil, dat hij dan uitgesneden moet worden. Klopt dat?