Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alwiene schreef:Shego, kun je vertellen welke problemen je in het dagelijks leven ervaart? Dus niet als punten uit zo'n rijtje maar waar jij tegenaan loopt zeg maar, echte voorbeelden
Shego schreef:Alwiene schreef:Shego, kun je vertellen welke problemen je in het dagelijks leven ervaart? Dus niet als punten uit zo'n rijtje maar waar jij tegenaan loopt zeg maar, echte voorbeelden
Ik kan me slecht concentreren,ik kan slecht tegen kritiek en ben altijd onzeker over wat mensen van me vinden.
En als iemand ooit,ook al was het al lang geleden,een rottige opmerking maakt,kan ik daar maanden later nog over in zitten.Ik voel me dan niet geaccepteerd en echt ongelukkig.Je kan dus wel zeggen dat ik erg gevoelig ben.
Ik ben er niet zeker van of dit met ADD te maken heeft,dus ga ik een test doen.
Shego schreef:Alwiene schreef:Shego, kun je vertellen welke problemen je in het dagelijks leven ervaart? Dus niet als punten uit zo'n rijtje maar waar jij tegenaan loopt zeg maar, echte voorbeelden
Ik kan me slecht concentreren,ik kan slecht tegen kritiek en ben altijd onzeker over wat mensen van me vinden.
En als iemand ooit,ook al was het al lang geleden,een rottige opmerking maakt,kan ik daar maanden later nog over in zitten.Ik voel me dan niet geaccepteerd en echt ongelukkig.Je kan dus wel zeggen dat ik erg gevoelig ben.
Ik ben er niet zeker van of dit met ADD te maken heeft,dus ga ik een test doen.
Juul schreef:Is het slecht als je in je vakantie bijv. een week geen Ritalin slikt en alleen als je naar werk/ school moet?
laulau85 schreef:Ik kreeg daarnaast wel te horen dat op het moment dat je stopt je extra last kunt krijgen van je ADD...
Alwiene schreef:[naam] schreef:Is het slecht als je in je vakantie bijv. een week geen Ritalin slikt en alleen als je naar werk/ school moet?
Nee, ze doen het bij kinderen wel vaker zulke vakantiestops. Hou er wel rekening mee dat je wellicht weer even wat moet opbouwen als je na een week opnieuw begint