Ik ben helemaal blij.ik heb gisteren de laatste controle gehad bij de orthopeed. Er zijn nieuwe rontgenfoto's gemaakt en die zagen er helemaal goed uit. Ik heb gevraagd of ze naar het bultje (knobbeltje) in het litteken wilden kijken en deze wordt er 12 mei onder lokale verdoving uit gehaald. Verder heb ik toestemming gekregen om te gaan skiën. Daar ben ik heel blij mee
. Ben alleen bang dat als ik op de piste sta met mijn ski's aan dat ik niet meer durf. We gaan er gewoon heen en doen gewoon rustig aan. Desnoods ga ik gewoon lekker op het terras zitten, of misschien alleen de kinderpiste af.Groetjes yvette
, orthopeed heeft niet eens naar mijn knie gekeken ..

Hopelijk blijkt het toch een beetje mee te vallen.... 
Het rijden zelf ging supergoed. Ik heb daar veel baat bij gehad ivm de revalidering. Mijn fysio kon het altijd goed merken als ik de dag ervoor had gereden. Vooral de eerste keer had ik verwacht pijn te hebben maar, dat was dus niet zo en ik heb ook een heel uur gereden met galop en alles. Alleen lichtrijden kon ik maar 1 rondje volhouden daarna ging het pijn doen en met wijken had ik wat problemen omdat ik nog niet de spieren had om genoeg druk te geven. 

Dus dat werd 2 keer een volledige narcose en geen tv kijken.
Me vader had trouwens met een ruggeprik het probleem dat het gaatje van de naald open bleef en daardoor nog tot drie maanden na die tijd hoofdpijn had..