Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilovelucky schreef:slakkenslijm is goed voor je huid, houd het zacht en goed tegen puisten en littekens
ElzA_NT schreef:Laura24 schreef:
Die meeeters op mn neus had ik ook last van. Heb van die strips gekocht (soft clear-up strips van Nivea Visage) en dat helpt geweldig! Heb het al weken geleden gedaan, en ze zijn nog steeds weg... Echt goedkoop zijn ze niet, maar het resultaat mag er wezen!!
even een vraagje, weet je waar je deze strips kan kopen? of kun je die al gewoon halen bij de DA of kruidvat ofzo? (kon het niet vinden in het topic, sorry anders..)
Jethafa schreef:En laatst las ik er hier of ergens anders op bokt ook eentje: als je heel even je oogpotlood door een vlammetje haalt en dan 'em op doet, dan blijft het de hele dag zitten! Nou, bijna de hele dag, maar het werkt wel beter dan gewoonlijk!
Moirsa schreef:geen idee, mijne staat altijd al bol
Lara_Silver schreef:ilovelucky schreef:slakkenslijm is goed voor je huid, houd het zacht en goed tegen puisten en littekens
Ja, volgens Tellsell werkt alles wat ze verkopen...
lisaamor schreef:voor schalle lippen iemand tips
ilovelucky schreef:Uhm vriendin van me gebruikt het en heb het zelf ook wel eens gebruikt hoor.
Lara_Silver schreef:ilovelucky schreef:slakkenslijm is goed voor je huid, houd het zacht en goed tegen puisten en littekens
Ja, volgens Tellsell werkt alles wat ze verkopen...
hubba schreef:''smeert een aardappel op haar hoofd''
Flor schreef:Jethafa schreef:En laatst las ik er hier of ergens anders op bokt ook eentje: als je heel even je oogpotlood door een vlammetje haalt en dan 'em op doet, dan blijft het de hele dag zitten! Nou, bijna de hele dag, maar het werkt wel beter dan gewoonlijk!
Is het normaal dat je potlood dan smelt?
hubba schreef:''smeert een aardappel op haar hoofd''