[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:18

Red_Savage schreef:
O, wacht. Dus die ringetjes mag je wel voor altijd laten zitten? Lachen Dat klinkt al beter!

Dat lijkt me wel ja.
Het gaat erom dat als er zoveel spanning op die ringetjes komt door dat touw,dan groeit het uit je huid,maar zonder die druk blijven die ringetjes gewoon waar ze zitten.
In je wenkbrauw of tepel bijv. blijven ze toch ook gewoon zitten?

Red_SavageJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:21

Achzo! Lachen Nou mij lijkt het iig helemaal geweldig Kwijl
Ik hou van aparte piercings Haha!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:58

Tinkerloos schreef:
Die ringetjes kan je toch gewoon laten zitten voor altijd,en dan alleen die strik erin als je een speciaal iets hebt?

Nee die ringetjes kan je niet laten zitten voor altijd.. Die groeiten veel te makkelijk, tenzij je surface bars erin zet en dan ipv balletjes er slave rings op zet waar je ze door kan haken maar zelfs die kunnen eruit groeien nog.

Sorry to get your hopes up...

Hier staat wat meer er over:

http://wiki.bmezine.com/index.php/Corset_Piercings
Laatst bijgewerkt door Myryana op 16-09-07 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:58

Oooww,dat wist ik dus niet. Haha!

Red_SavageJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 15:00

Mmmm jammer...dan ga ik toch maar voor de frenulum.
Bedankt Myryana Lachen

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 15:33

Heb sinds deze week dinsdag een Helixpiercing laten zetten! Lachen
Wou dr al een tijdje 1 en toen ik terugkwam van school was ik echt vastbesloten en even snel mn moeder gaan halen en naar de piercster gelopen. (Ben 15 en bekend bij de piercster (mn moeder heeft ook wel wat piercings) dus mammie moet me vergezellen wil ik eentje laten zetten.)

En ik vond het absoluut niet pijnlijk , ik had een heleboel stress maar de klem of de naald erdoor steken... was hetzelfde als een spuitje alleen de pijn erna voelde je wat harder. Iedereen had me pokkebang gemaakt omdat het naar het schijnt eorm veel pijn ging doen aangezien er een stuk van je kraakbeen uitgeduwd word maar dat viel dus reuzemee en ben erg blij nu.

Eeeeeen 19 oktober krijg ik een neuspiercing Pling
Ooit wil ik ook een navelpiercing maar daar heb ik al zoveel negatieve verhalen over gehoord dat ik dat idee nog maar even laat. Hier in België mag je die sowieso niet onder je 16 jaar dus ik heb nog tijd. Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 16:13

Tinkerloos schreef:
Mijn dochter wil graag een piercing (oorbel) in haar oor,in het bovenste deel in het kraakbeen zeg maar.
Maar ze is 10,bijna 11.
Ze wil het echt,maar ze mag pas ge-pierced worden vanaf haar 12-de.
Bij de juwelier schieten ze hem wel,maar daar schijn je erge last van te kunnen houden.
Schieten kost 5 euro,piercen kost bij de piercingzaak 50 euro.
Ik vind het nogal een groot verschil.
Hoe zit dat met jullie oorpiercings?
Hoe is het gedaan,wat kost het en heb je er lang last van gehad?
(ik bedoel boven in je oor,zo'n klein ringetje,door het kraakbeen gedeelte)

ik heb er 2 laten schieten en nog nooit zoveel pijn en spijt gehad, heb t al meerdere malen in de piercingtopic gemeld, ik heb er een misvormd oor door. geen aanrader.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 17:35

Knoop heb ik doorgehakt, ik ga volgende week een tepelpiercing laten zetten, me mama weet t niet en hoeft niet te weten, wel heb ik een paar vraagjes, hoe zit dat met voorgevormde bh's dan zie je hem toch niet zitten? en je mag toch gewoon een bh aan?
Met paardrijden heb ik een normale bh aan en niet iedereen hoeft em te zien dus heb je misschien van die kussentjes voor erin? ohw en heb je er lang last van oid?
Haha!

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 17:44

Tinkerloos schreef:
Mijn dochter wil graag een piercing (oorbel) in haar oor,in het bovenste deel in het kraakbeen zeg maar.
Maar ze is 10,bijna 11.
Ze wil het echt,maar ze mag pas ge-pierced worden vanaf haar 12-de.
Bij de juwelier schieten ze hem wel,maar daar schijn je erge last van te kunnen houden.
Schieten kost 5 euro,piercen kost bij de piercingzaak 50 euro.
Ik vind het nogal een groot verschil.
Hoe zit dat met jullie oorpiercings?
Hoe is het gedaan,wat kost het en heb je er lang last van gehad?
(ik bedoel boven in je oor,zo'n klein ringetje,door het kraakbeen gedeelte)

Ik heb er 3 bovenin in mijn oorl aten schieten
en van alle 3 geen last gehad.
en ook geen misvormt oor Knipoog

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 17:48

Je mag idd gewoon een BH aan, je zult merken dat juist veel comfortabler zit nadat je hem hebt laat zetten. Overigens doen ze er een gaasje over net na het zetten.

Het is het beste om katoenen bhs te dragen sowieso vanwege het ademen (anders is het zo verstikkend voor de piercings).

Met voorgevormde bh's zie je niks en met normale bhs ook niet echt maar je moet gewoon niet een te strak truitje aan trekken als je er echt bang voor bent.

Ik had er persoonlijk niet zo heel last van.. wel toen ik een dreun er tegen had gehad (zusje knalde tegen mij op) en toen was het wel even pijnlijk voor een weekje.

Het zetten deed het meest pijn vond ik.. echt heel erg vervelend e pijn.. maar daarna was de pijn ook echt over.

En het ligt aan de persoon maar 1 kant doet altijd meer zeer dan de andere (bij mij was dat links).

(heb er ooit een verhaal over geschreven hoe ik het ervaarde dat op BME staat ook)

Tinkerloos> Over piercings laten schieten.. ik raad het heel sterk af. Ik heb mijn helix destijds toen ook laten schieten ( was 15 en onwetend,dacht dat het gewoon goedkoop was) en het is nu eindelijk gewoon goed geheeld maar dat heeft heel lang geduurd en heb een kleine bobbel overgehouden aan de achterkant.

Ik heb geluk gehad maar ik zou het echt gewoon laten piercen.. schieten is niet hygienisch en die zweerknopjes zijn al helemaal niet goed..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 17:58

Ik heb 2 helixen laten schieten en eentje is er inmiddels al uit, die begon uit het niets ineens verschrikkelijk te ontsteken. Zit nog een klein bobbeltje aan de achterkant. De andere heb ik nog wel, maar ook daar is duidelijk een hard bolletje achter mijn oor te voelen.

Piercen is duurder, maar een stuk hygienischer en minder kans op problemen. Bloos

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:31

Myryana schreef:
Je mag idd gewoon een BH aan, je zult merken dat juist veel comfortabler zit nadat je hem hebt laat zetten. Overigens doen ze er een gaasje over net na het zetten.

Het is het beste om katoenen bhs te dragen sowieso vanwege het ademen (anders is het zo verstikkend voor de piercings).

Met voorgevormde bh's zie je niks en met normale bhs ook niet echt maar je moet gewoon niet een te strak truitje aan trekken als je er echt bang voor bent.

Ik had er persoonlijk niet zo heel last van.. wel toen ik een dreun er tegen had gehad (zusje knalde tegen mij op) en toen was het wel even pijnlijk voor een weekje.

Het zetten deed het meest pijn vond ik.. echt heel erg vervelend e pijn.. maar daarna was de pijn ook echt over.

En het ligt aan de persoon maar 1 kant doet altijd meer zeer dan de andere (bij mij was dat links).

(heb er ooit een verhaal over geschreven hoe ik het ervaarde dat op BME staat ook)

Tinkerloos> Over piercings laten schieten.. ik raad het heel sterk af. Ik heb mijn helix destijds toen ook laten schieten ( was 15 en onwetend,dacht dat het gewoon goedkoop was) en het is nu eindelijk gewoon goed geheeld maar dat heeft heel lang geduurd en heb een kleine bobbel overgehouden aan de achterkant.

Ik heb geluk gehad maar ik zou het echt gewoon laten piercen.. schieten is niet hygienisch en die zweerknopjes zijn al helemaal niet goed..
dus t is zeker niet opvallend? hele geruststelling, ik heb meestal shirtjes met print oid aan en blousjes (wel strak) maar een voorgevormde bh dus t zal wel meevallen, hoe zit t met t sieraad? mag je kiezen een ring of een staaf en zijn er hele kleine staafjes met balletjes? als ik hem eenmaal mag wisselen wil ik een titanium gouden met hele kleine balletjes. wanneer heb jij hem gewisseld? en hoe heb je hem gewassen? ik denk dat het voor mij onder de douche t beste is haha en t makkelijkste.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:36

het is zeker niet opvallend met voorgevormde behas, sowieso ook niet echt met normale behas hoor. Ik draag soms wel gewone behas en dan strakke truitjes en het valt bijna niet op.. maar ja ik heb dus ook bars erin.

Als hij gepierced word dan word dat gedaan met een ring aangezien dat makkelijker schoonmaken is en dat mag dan na ong. 6 maanden gewisseld worden.

Ik heb de mijne dus ook na 6 maanden gewisseld en heb er nu bars in omdat dat toch mooier is (vind ik)

Ik heb hem gewoon onder de douche gewassen na dat ik klaar was met alles (haren wassen etc) dan gewoon met de zeep die je krijgt schoonmaken zoals je vertellen dat je moet doen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:44

ik heb wel beetje een gevoel dat een ring meer opvalt, sorry dat ik zoveel vraag maar heb besloten het morgen al te doen.. vind t zo spannend haha en wil t al heel erg lang

edit: en hoeveel mm word ie gepierct? hoe dik?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:14

oh gut dat weet ik niet meer.. 14 gauge dikte geloof ik? kan zo snel ook niet zien hoe lang die staafjes nu van mij zijn.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:19

na ik moet t overleven, wil t al zo lang en zo graag gewoon verstand op nul, hij kan er altijd nog uit Haha!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:22

Oh xDramaQueen!! Stoer van je hoor, als ik het nu alleen al maar lees krijg ik al pijn in me tieten!! Bloos! Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:43

ik hoop dat ik morgen wat meer wakker word geschud waar ik mee bezig ben, ik ben zo zenuwachtig Huilen van het lachen ik ga ook ff 2 goeie ruime bh's halen haha dat verdien ik wel als ik zo stoer ben geweest

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:03

kel ik was ook onwijs zenuwachtig maar net wat je zegt verstand op nul en gaan...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:22

na mensen wens me succes, ik neem me linker want dat is de minst gevoelige Huilen van het lachen

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:23

ik hoop dat je de goeie hebt... Nagelbijten / Gniffelen

veel succes en sterkte Haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:24

We willen wel een foto verslagje hoor. Haha!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:43

hahahah!! ja Tinkerloos!

Succes morgen!! Hoelaat ga je ?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:44

ik zou hier nog me wenkbrauwpiercing showen.

ik ben eruit hoe ik de foto's van me telefoon op de pc heb gekregen eindelijk Tong uitsteken

hierbij de foto's:

hier had ik de piercing net laten plaatsen:
Afbeelding

hier had ik die een paar weken al:

Afbeelding

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:02

Succes morgen.
Ik heb dus nu pas de clithood, maar ooit wil ik misschien ook wel een tepel Lachen Maar verder niets Tong uitsteken
Dus ervaar morgen maar je piercing verhaal en drop t hier Lachen