Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Cynthia_ schreef:heeft trouwens iemand van Dhr. Rosenberg gehoord (kaakchirurg)? Wie van jullie heeft trouwens ook een kincorrectie erbij gehad? Dat willen ze bij mij ook evt doen, maar weet niet of ik dit wel echt wil. Heb evt ook foto's hoe het er nu uit ziet.
sullebulle schreef:_Cynthia_ schreef:heeft trouwens iemand van Dhr. Rosenberg gehoord (kaakchirurg)? Wie van jullie heeft trouwens ook een kincorrectie erbij gehad? Dat willen ze bij mij ook evt doen, maar weet niet of ik dit wel echt wil. Heb evt ook foto's hoe het er nu uit ziet.
Ik heb ook een kincorrectie gehad, in combinatie met het naar voren plaatsen van mijn onderkaak.
Een half jaar voor de operatie, hebben ze mijn verstandkiezen uit de onderkaak gesneden.
die lagen nog erg diep, aangezien ik toen 15 was en ze nog lang niet door zouden komen.
Op pagina 21 kun je kijken voor mijn voor-, tijdens- en na-foto's! Daarop zie je duidelijk het verschil in kin.
Ik zou niet zelf gaan bepalen wat je allemaal wel of niet wilt...
Laat het aan je kaakchirurg over, die is kundig en doet deze operaties dagelijks.
Alshet aan mij lag zaten ze ook niet aan mijn kin, maar het is wel veel mooier dan wanneer ik het het niet had laten doen.
Ik had nl. al een puntkin en dat zou alleen maar erger worden na de verplaatsing van de onderkaak.
Mijn kaakchirurg heeft het voor me getekend aan de hand van röntgenfoto's hoe het eruit zou komen te zien.
Anoniem schreef:Zo, dat is best snel al!! Heb je dan niet te maken met een wachtlijst?
Spannend zeg, waar wordt je geopereerd?