[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elbeauty

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:19

Heb eergister hele lieve gouden bolletjes gehaald met een roze steentje voor mijn tepelpiercings. Maar eigelijk vind ik die bolltjes net iets te groot zal eens kijken wat mijn vriendje ervan vind.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:17

Barmat schreef:
Wat voor een concert is dat, vraag ik mij af... klassiek concert zeker, als piercings niet zichtbaar zijn mogen Haha!

Ik zou een hempje onder je polo aantrekken of de polo sluiten zodat je je sternum niet ziet. Oorbellen lijkt me toch geen probleem? wat is een rookpiercing trouwens?

Nee ik moet bij red hot chili peppers, rolling stones en pearl jam werken bij de hamburgers Vork

Edit: rook is daarbovenin het oor. Paar bladzijdes terug staat zo´n plaatje van hoe de piercings in je oren kunnen heten!
Ja ik hoop maar dat het niet al te warm is, trek er gewoon een hempje onder voor de zekerheid. En als het netjes sluit dan doe ik het de volgende keren gewoon zonder hempje!

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 10:14

SuusJa schreef:
Barmat schreef:
Wat voor een concert is dat, vraag ik mij af... klassiek concert zeker, als piercings niet zichtbaar zijn mogen Haha!

Ik zou een hempje onder je polo aantrekken of de polo sluiten zodat je je sternum niet ziet. Oorbellen lijkt me toch geen probleem? wat is een rookpiercing trouwens?

Nee ik moet bij red hot chili peppers, rolling stones en pearl jam werken bij de hamburgers Vork

Edit: rook is daarbovenin het oor. Paar bladzijdes terug staat zo´n plaatje van hoe de piercings in je oren kunnen heten!
Ja ik hoop maar dat het niet al te warm is, trek er gewoon een hempje onder voor de zekerheid. En als het netjes sluit dan doe ik het de volgende keren gewoon zonder hempje!

Ooooe...what a job!
Hoe kom je daaraan zeg, ff gratis meegenieten met RHCP.. Nors opkijken

Kissmex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 11:59

Ik wil me tongpiercing weet terug..Boos! maja zal wel niet meer gaan. Ze hadden hem bij mij gwoon verkeerd geschoten, had er altyd last van. Al die mensen die k ken hebben er helemaal geen last van..:S

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 12:27

Randstad Haha!
@ kissmex, ben je dr al terug mee gegaan?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 12:54

Mijn navelpiercing jeukt, enig idee hoe dat kan ?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:03

C_hristel schreef:

Dat heb ik ook nog weleens..maar ik heb hem net 4/5 weken.....miss dat hij weer beetje gaat ontsteken? Of door de warmte dat het broeit ofzo???

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:04

Hahahaha. Ik had gedroomt dat ik zelf een navelpiercing ging zetten Nagelbijten / Gniffelen
Haha, vet grappig. Nee ik laat het wel doen, over een tijdje Tong uitsteken

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:42

Mss is het aan het genezen, gaat het ook jeuken!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:47

Volgens mij gaat die van mij gewoon ontsteken.

Maare als je je piercing laat dichtgroeien he, wordt dan weer gewoon zacht net als eerst? Want als je piercing er nu uit is, voelt het toch hard aan waar je piercing doorheen moet?

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 15:44

uiteindelijk wordt het wel zacht maar je blijft altijd een lelijk litteken zien, mijn piercing jeukte ook hoor met genezen Knipoog je kan er ook eens betadinezalf opdoen als je hem goed schoongemaakt hebt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 15:57

Als je je piercing besluit eruit te halen. Lidtekenzalf smeren van biodermal, helpt een hoop.

Bij mij werd het wel hard van het lidtekenweefsel. Als je op dezelfde plek later weer een piercing neemt is de kans dat het gaat ontsteken wel groter. Dat is namelijk ook bij mij gebeurt Verdrietig

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 16:14

Maar een vriendin van mijn heeft haar navelpiercing dicht laten groeien en daar zie je dus echt niets van!

Heeft trouwens niemand een foto'tje ofzo van hoe het eruit ziet als je navelpiercing eruit gegroeid is? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 16:48

ik zit er ook over te denken om een tattoo op me onderrug te laten zetten Tong uitsteken weer wat anders dan piercings....nog meer mensen mer tattoo's? Doet het zeer Bloos Tong uitsteken

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 20:10

_tarja_ schreef:
ik zit er ook over te denken om een tattoo op me onderrug te laten zetten Tong uitsteken weer wat anders dan piercings....nog meer mensen mer tattoo's? Doet het zeer Bloos Tong uitsteken

Hier 1tje met tattoo's, heb er 4 Lachen
Ook 1 op mn onderrug, ik vond hem niet echt pijnlijk meer vervelend.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 20:21

Ik had twee litteken rondjes waar mn navelpiercing gezeten heeft... nu heb ik door het littekenweefsel heen laten piercen en zie je er niks meer van Haha!

Ik heb ook een tattoo op mn onderrug... een draak Tong uitsteken

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 21:16

Is het trouwens ook slecht als je gewoon een gaatje onderin je oor laat 'schieten'? Of kan je dat tegenwoordig ook beter piercen, en waarom?

Hmm ik denk echt dat ik navelpiercing laat zetten, samen met een vriendin, maar ben voorlopig nog te bang Clown

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:10

jetjuh schreef:
Luv_Sil schreef:
hej, ik heb een vraagje..
ik heb sinds 12 weken een navelpiercing, en het heeft er eigenlijk heel de tijd goed uitgezien. eerst kwam er wat pus uit, maar dat was naar een paar dagen weer over. Nou werd ik vanochtend wakker en ging in douchen en zat me piercing een soort van vast :S door opgedroogde pus leek wel :S dus ik had dat weg gehaald me piercing deed een beetje pijn dus ik bewoog hem een beetje zodat hij niet weer vast zou gaan zitten, maar nu een half uurtje later ofzo, kan ik me piercing amper meer bewegen omdat het lijkt alsof me huid/buik een beetje opgezwollen lijkt daar op die plek...:S
Het bevalt me helemaal niets en ik ben als de dood dat het gaat ontsteken ofzo :s Het is nu ook gevoelig :S
Het zalfje dat erbij zat is op dus dat gebruik ik niet meer, maar ik maak het nog wel elke dag schoon met die unicare zeep.. Weet iemand misschien wat er is, en wat ik eraan moet doen? Of komt het vanzelf wel weer goed..?

Unicura-zeep kan ook zorgen voor zwellingen/verdikkingen. Mijn tragus-piercing bleef maar dik en gevoelig, ookal waste ik hem netjes elke dag en bleef ik er verder vanaf. Op tip van de piercer gestopt met unicura en overgegaan op zeezout opgelost in afgekoeld gekookt water en voila, na een dag was de zwelling+gevoeligheid weg! Probeer dus eens te spoelen met zoutwater....

Oke bedankt!
Ja dat ga ik proberen![/quote]

als je paar blz terug leest, hebben meerdere mensen last als je unicura zeep bij een tragus gebruikt.
Bij een navelpiercing is dat juist anders om.
Ik ben er in ieder geval heel tevreden over!
Als je piercer heeft gezegt dat je het daarmee moet wassen zou ik dat blijven doen of ga even langs..
zout oplossing gebruik ik ook heel af en toe als het smerig en gevoelig is..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:12

C_hristel schreef:
Maar een vriendin van mijn heeft haar navelpiercing dicht laten groeien en daar zie je dus echt niets van!

Heeft trouwens niemand een foto'tje ofzo van hoe het eruit ziet als je navelpiercing eruit gegroeid is? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.

Hoe een piercing dichtgroeit is bij iedereen verschillend. Niet elke huid heeft namelijk hetzelfde helingsvermogen. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:27

Danielle005 schreef:
_tarja_ schreef:

Hier 1tje met tattoo's, heb er 4 Lachen
Ook 1 op mn onderrug, ik vond hem niet echt pijnlijk meer vervelend.

Hier is t tattoo topic voor, zie je echt heel veel voorbij komen Ja ik heb er ook 1.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:29

jetjuh schreef:
Luv_Sil schreef:
hej, ik heb een vraagje..
ik heb sinds 12 weken een navelpiercing, en het heeft er eigenlijk heel de tijd goed uitgezien. eerst kwam er wat pus uit, maar dat was naar een paar dagen weer over. Nou werd ik vanochtend wakker en ging in douchen en zat me piercing een soort van vast :S door opgedroogde pus leek wel :S dus ik had dat weg gehaald me piercing deed een beetje pijn dus ik bewoog hem een beetje zodat hij niet weer vast zou gaan zitten, maar nu een half uurtje later ofzo, kan ik me piercing amper meer bewegen omdat het lijkt alsof me huid/buik een beetje opgezwollen lijkt daar op die plek...:S
Het bevalt me helemaal niets en ik ben als de dood dat het gaat ontsteken ofzo :s Het is nu ook gevoelig :S
Het zalfje dat erbij zat is op dus dat gebruik ik niet meer, maar ik maak het nog wel elke dag schoon met die unicare zeep.. Weet iemand misschien wat er is, en wat ik eraan moet doen? Of komt het vanzelf wel weer goed..?

Unicura-zeep kan ook zorgen voor zwellingen/verdikkingen. Mijn tragus-piercing bleef maar dik en gevoelig, ookal waste ik hem netjes elke dag en bleef ik er verder vanaf. Op tip van de piercer gestopt met unicura en overgegaan op zeezout opgelost in afgekoeld gekookt water en voila, na een dag was de zwelling+gevoeligheid weg! Probeer dus eens te spoelen met zoutwater....

Unicura is prima voor de navel, maar héél fout voor de tragus, dat je dat uberhoud mee hebt gekregen!
Ik heb dit ook nog steeds met me onderste navelpiercing, hij plakt soms vast en ik heb dat ding sinds feb. vorig jaar, t gaat vanzelf over, misschien idd een zalfje voor de uitdroging oid.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:32

Onderrug was paar jaar geleden zo´n trend dat ik het eigenlijk niet meer zo mooi vind. Geef mij maar een piercing Haha! Had laatst een mooie gezien, steentje in de teen. Ja lastig uit te leggen zo zonder plaatje. Maar het lijkt me behoorlijk onhandig dus dat gaat er zeker niet komen ! Haha!

Vriend heeft toevallig vorige week een tattoo laten zetten, op zn kuit!

Jessicoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:37

_tarja_ schreef:
C_hristel schreef:

Dat heb ik ook nog weleens..maar ik heb hem net 4/5 weken.....miss dat hij weer beetje gaat ontsteken? Of door de warmte dat het broeit ofzo???

Dat is een teken dat de 'wond' begint te helen! Knipoog

Jessicoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:39

Ik heb zelf trouwens een wenkbrauw piercing en navel piercing. wil ook nog graag tattoo maar weet nog niet wat en waar! Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:41

SuusJa schreef:
Onderrug was paar jaar geleden zo´n trend dat ik het eigenlijk niet meer zo mooi vind. Geef mij maar een piercing Haha! Had laatst een mooie gezien, steentje in de teen. Ja lastig uit te leggen zo zonder plaatje. Maar het lijkt me behoorlijk onhandig dus dat gaat er zeker niet komen ! Haha!

Vriend heeft toevallig vorige week een tattoo laten zetten, op zn kuit!

daarom zit de mijne op een plek dit ik mooi vind Haha! maar mensen die een tattoo gaan zetten voor de trend toendertijd, ken er 2 Nagelbijten / Gniffelen hebben nu zoiets van goh ja ach t zit er maar.

Oke een steentje in de teen... wat moet ik me daarbij voorstellen? was t niet een plakkertje? Haha!