Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Wat voor een concert is dat, vraag ik mij af... klassiek concert zeker, als piercings niet zichtbaar zijn mogen
Ik zou een hempje onder je polo aantrekken of de polo sluiten zodat je je sternum niet ziet. Oorbellen lijkt me toch geen probleem? wat is een rookpiercing trouwens?
SuusJa schreef:Barmat schreef:Wat voor een concert is dat, vraag ik mij af... klassiek concert zeker, als piercings niet zichtbaar zijn mogen
Ik zou een hempje onder je polo aantrekken of de polo sluiten zodat je je sternum niet ziet. Oorbellen lijkt me toch geen probleem? wat is een rookpiercing trouwens?
Nee ik moet bij red hot chili peppers, rolling stones en pearl jam werken bij de hamburgers
Edit: rook is daarbovenin het oor. Paar bladzijdes terug staat zo´n plaatje van hoe de piercings in je oren kunnen heten!
Ja ik hoop maar dat het niet al te warm is, trek er gewoon een hempje onder voor de zekerheid. En als het netjes sluit dan doe ik het de volgende keren gewoon zonder hempje!
C_hristel schreef:Mijn navelpiercing jeukt, enig idee hoe dat kan ?
_tarja_ schreef:ik zit er ook over te denken om een tattoo op me onderrug te laten zettenweer wat anders dan piercings....nog meer mensen mer tattoo's? Doet het zeer
![]()
jetjuh schreef:Luv_Sil schreef:hej, ik heb een vraagje..
ik heb sinds 12 weken een navelpiercing, en het heeft er eigenlijk heel de tijd goed uitgezien. eerst kwam er wat pus uit, maar dat was naar een paar dagen weer over. Nou werd ik vanochtend wakker en ging in douchen en zat me piercing een soort van vast :S door opgedroogde pus leek wel :S dus ik had dat weg gehaald me piercing deed een beetje pijn dus ik bewoog hem een beetje zodat hij niet weer vast zou gaan zitten, maar nu een half uurtje later ofzo, kan ik me piercing amper meer bewegen omdat het lijkt alsof me huid/buik een beetje opgezwollen lijkt daar op die plek...:S
Het bevalt me helemaal niets en ik ben als de dood dat het gaat ontsteken ofzo :s Het is nu ook gevoelig :S
Het zalfje dat erbij zat is op dus dat gebruik ik niet meer, maar ik maak het nog wel elke dag schoon met die unicare zeep.. Weet iemand misschien wat er is, en wat ik eraan moet doen? Of komt het vanzelf wel weer goed..?
Unicura-zeep kan ook zorgen voor zwellingen/verdikkingen. Mijn tragus-piercing bleef maar dik en gevoelig, ookal waste ik hem netjes elke dag en bleef ik er verder vanaf. Op tip van de piercer gestopt met unicura en overgegaan op zeezout opgelost in afgekoeld gekookt water en voila, na een dag was de zwelling+gevoeligheid weg! Probeer dus eens te spoelen met zoutwater....
C_hristel schreef:Maar een vriendin van mijn heeft haar navelpiercing dicht laten groeien en daar zie je dus echt niets van!
Heeft trouwens niemand een foto'tje ofzo van hoe het eruit ziet als je navelpiercing eruit gegroeid is? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.
Danielle005 schreef:_tarja_ schreef:ik zit er ook over te denken om een tattoo op me onderrug te laten zettenweer wat anders dan piercings....nog meer mensen mer tattoo's? Doet het zeer
![]()
Hier 1tje met tattoo's, heb er 4
Ook 1 op mn onderrug, ik vond hem niet echt pijnlijk meer vervelend.
jetjuh schreef:Luv_Sil schreef:hej, ik heb een vraagje..
ik heb sinds 12 weken een navelpiercing, en het heeft er eigenlijk heel de tijd goed uitgezien. eerst kwam er wat pus uit, maar dat was naar een paar dagen weer over. Nou werd ik vanochtend wakker en ging in douchen en zat me piercing een soort van vast :S door opgedroogde pus leek wel :S dus ik had dat weg gehaald me piercing deed een beetje pijn dus ik bewoog hem een beetje zodat hij niet weer vast zou gaan zitten, maar nu een half uurtje later ofzo, kan ik me piercing amper meer bewegen omdat het lijkt alsof me huid/buik een beetje opgezwollen lijkt daar op die plek...:S
Het bevalt me helemaal niets en ik ben als de dood dat het gaat ontsteken ofzo :s Het is nu ook gevoelig :S
Het zalfje dat erbij zat is op dus dat gebruik ik niet meer, maar ik maak het nog wel elke dag schoon met die unicare zeep.. Weet iemand misschien wat er is, en wat ik eraan moet doen? Of komt het vanzelf wel weer goed..?
Unicura-zeep kan ook zorgen voor zwellingen/verdikkingen. Mijn tragus-piercing bleef maar dik en gevoelig, ookal waste ik hem netjes elke dag en bleef ik er verder vanaf. Op tip van de piercer gestopt met unicura en overgegaan op zeezout opgelost in afgekoeld gekookt water en voila, na een dag was de zwelling+gevoeligheid weg! Probeer dus eens te spoelen met zoutwater....
_tarja_ schreef:C_hristel schreef:Mijn navelpiercing jeukt, enig idee hoe dat kan ?
Dat heb ik ook nog weleens..maar ik heb hem net 4/5 weken.....miss dat hij weer beetje gaat ontsteken? Of door de warmte dat het broeit ofzo???
SuusJa schreef:Onderrug was paar jaar geleden zo´n trend dat ik het eigenlijk niet meer zo mooi vind. Geef mij maar een piercingHad laatst een mooie gezien, steentje in de teen. Ja lastig uit te leggen zo zonder plaatje. Maar het lijkt me behoorlijk onhandig dus dat gaat er zeker niet komen !
Vriend heeft toevallig vorige week een tattoo laten zetten, op zn kuit!