Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laar schreef:Heb vanmiddag 3 kwartier gefietst met korte mouwen en lekker de frisse lucht en het zachte zonnetje op mijn armen, het beste medicijn!
Is je verslag gelukt, kim?
Zalig pasen iedereen!
Miirthe schreef:Troep of niet; die cortisonzalf helpt gewoon. Ik smeer het nu de tweede dag die plekken zijn helemaal weg; vroeger toen we het hiermee aanpakte heb ik er daarna ook nooit meer last van gehad op die plekken..
Bij mij komt het meestal door wassen met zeep; parfum/alcohol in bodylotions/deodorants etc. Sinds ik niet alles meer inzeep onder de douche heb ik het niet meer in m'n 'armholtes' en knieholtes. Zelfde geldt voor deodorant; tenzij ik er opeens weer allergisch opreageer.
Jaimyliefje schreef:zou ik mij mogen melden?
en een tip vragen. op de plek van mijn eczeem (twee vingers op mijn handen. nu begint mijn duim ook..) heb ik eczeem, de huid is daar erg droom. er zitten veel huidschilfers op en er zitten kleine bultjes en soms hele kleine blaasjes die je bijna niet kunt zien op. verder zijn mijn nagels helemaal raar geworden sinds ik het heb. er zitten bergjes en kuisltjes in (alsof ze opgefrommeld zijn) en ze vallen soms een beetje geel uit.
wie heeft dit nog meer? en wat heb je ertegen?
het jeukt vaak trouwens ook heel erg.
Dniesjj117 schreef:Ik heb echt erg veel last van eczeem. Aan de achterkant van mijn benen en de binnekant van mijn armen. Moordend, de jeuk, de pijn, en krabben helpt voor geen meter. Has het vroeger ook, toen was het een tijdje weg, en nu is het terug (ik ben gewaarschuwd dat het terug zou komen in de puberteit).