Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Katja_x schreef:Tha_Niekje schreef:Onthoud wel, dat te weinig eten ook niet goed is... Je lichaam heeft een bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen nodig... Juist meer, maar juist veel gezonder is vaak ook een goede oplossing!!
Als je tijden te weinig eet, slaat je lichaam dat ook des te sneller op wanneer je weer meer gaat eten. Dat is ook vaak het verradelijke met strenge dieëten, je valt heel veel af, maar later zit het er zo weer bij.
Ik bedoelde niet dat ik behalve die tostinie niks had gegeten hoor! Ik ben juist verantwoord aan het afvallen. Ik bedoelde dat ik de hele dag netjes gegeten had (dus gezond ontbijt, avondeten etc.) maar dat ik tussen de middag heel fout een tostinie heb gegeten
muppetmayo schreef:Ik vind het naakt zijn ook altijd eng. Maar met zn allen staan we sterk toch
Kimberley77 schreef:@ HappyJoyce, sjee mens wat knap, heerlijk hoor 10 kilo in zo'n korte tijd en dat door gezond te eten heGefeliciteerd hoor.
superhaffies schreef:nee.. nooit eigelijkjij wel dan? en op hoeveel kom je vaak?
superhaffies schreef:nee.. nooit eigelijkjij wel dan? en op hoeveel kom je vaak?
superhaffies schreef:ik ga me nu zo wegen (A)
superhaffies schreef:ow, jammergeeft et s'avonds vaak een hoger of een lager gewicht dan s'ochtends? kheb me net al gewogen
![]()
raad eskwoog laatst 75,1
superhaffies schreef:ow, jammergeeft et s'avonds vaak een hoger of een lager gewicht dan s'ochtends? kheb me net al gewogen
![]()
raad eskwoog laatst 75,1
happyjoyce schreef:Kimberley77 schreef:@ HappyJoyce, sjee mens wat knap, heerlijk hoor 10 kilo in zo'n korte tijd en dat door gezond te eten heGefeliciteerd hoor.
Dankjewel, ik voel me nu ook echt een stuk fijner, veel zekerder. En op school is het soms nog wel moeilijk omdat iedereen om mij heen wel allemaal lekkere dingen eet. Maar nu ik al zoveel afgevallen ben, ben ik alleen maar trotser op mijzelf!
Tha_Niekje schreef:superhaffies schreef:ow, jammergeeft et s'avonds vaak een hoger of een lager gewicht dan s'ochtends? kheb me net al gewogen
![]()
raad eskwoog laatst 75,1
Vaak hoger...
Maar vertel!! Hoeveel woog je nu??