Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aedan schreef:paniek!
Ik gebruik al een tijdje zo'n ring ( nuvaring) maar ben hier al even niet meer tevreden over. Ik was dus van plan om na de laatste ring terug over te stappen op de pil.
Maar daarstraks ontdekt dat ik mijn ring kwijt ben, weet totaal niet wanneer ofzo.
Ik vermoed dat ik hem maandag nog had.
Maar wat nu? Morning after pil zal nu niet meer werken.
Was nog maar net begonnen met de ring, dus zit in gevaarlijke weken.
Heb ook geen ring meer in huis om die snel in te steken, want volgens mijn dokter werken die dingen altijd langer door dan op de bijsluiter staan....
ha bah, ben lichtjes aan het stressen nu.
Ga morgen zowiso naar de dokter bellen, maar ik hoop dat iemand me nu al gerust kan stellen...
Aedan schreef:Mijn regels zijn ook doorgebroken, dus de kans dat ik zwanger ben is heel klein volgens haar.
Storm76 schreef:Kruimeltje, je kan meteen beginnen met de pil, maar let op dat je niet beschermt bent deze maand!
Aedan schreef:@Bealy: nu je het zegt, sinds ik die nuvaring heb ben ik dikwijls zo emotioneel een wrak, kon bij het minste beginnen huilen. Dacht dat aan andere dingen lag zoals de problemen met Aedan, met mijn ex, examens, ... Maar het is idd begonnen met die nuva ring. Extra reden om te stoppen!
@ storm: ik ga zeker eens informeren naar het spiraaltje. Zag het enkel niet zitten dat je dan je maandstonden niet meer kunt 'regelen'. Maar als ze wegblijven... ideaal