Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:nioxin heet het. Ik zal je wel even een pm sturen want heb nogal uitgebreide info er over. Dat is niet kort te verwoorden want dan kan ik niet alles kwijt over wat je moet weten
Breitling schreef:haha ik moet er altijd wel om lachen. Vooral als mensen hier in mijn zaak zijn en ik praat er over dan lees ik niet dat ze zeggen van je bent gek maar dan kijken ze naar me van je bent gek.
Wel grappig is dat
ik moet zeggen dat ik mijn vertegenwoordigster ook voor gek verklaarde hoor toen ze het vertelde.
De booster tegen de puisten is zelfs ideaal bij koortslippen en die zijn een ramp om tegen te gaan.
ik ga jullie een pm sturen
missmiekie schreef:Breitling schreef:haha ik moet er altijd wel om lachen. Vooral als mensen hier in mijn zaak zijn en ik praat er over dan lees ik niet dat ze zeggen van je bent gek maar dan kijken ze naar me van je bent gek.
Wel grappig is dat
ik moet zeggen dat ik mijn vertegenwoordigster ook voor gek verklaarde hoor toen ze het vertelde.
De booster tegen de puisten is zelfs ideaal bij koortslippen en die zijn een ramp om tegen te gaan.
ik ga jullie een pm sturen
Mij ook graag even!!!