Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 11:37

dat had ik gelezen:D maar goed ok:) ik ga dr vandoor doeg

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 12:54

Ik lees het nu pas, maar ik vind het,
net zo als alle andere bokkers, súper hoe je gehandeld hebt!
Je staat echt heel sterk in je schoenen, en dat staan niet veel meisjes van jouw leeftijd (op dat gebied iig..).
Je mag héél trots op je zelf zijn.. Lachen Haha!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 13:05

joel schreef:
wat vind je van 16 en 22 dan

Dat vind ik niet raar eigenlijk, ikzelf word 16 en had een vriend van 22, die werd 2 dagen nadat het uit was 23.
Ging allemaal super goed, alleen was uit door een andere reden Lachen.

Ik vind dat je je van de leeftijd niets moet aantrekken, maar als je twijfelt zal ik ermee stoppen.
Ik vond het eerst al raar dat ik een vriend van 19 had, tot ik Richard tegenkwam, en het ging gewoon zo goed dat we het eerst geprobeert hebben door het leeftijdsverschil, en daarna hebben we wat gekregen..

Ik moet even de rest van het topic lezen, want volgens mij zijn er wat veranderingen Haha!.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:55

ik had ook een vriend van 22 toen ik 16 was... geen seks mee gehad, was ook niet zo heel lang aan Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:17

Juultj schreef:
Ben benieuwd hoe haar afspraak is verlopen..
Ik hoop nog meer dat ze niet is gegaan.

Poes, wat goed dat je zelf in ging zien dat dit hartstikke fout zat. Jammer dat je beste vriendin er in trapte. Had je haar wel op de hoogte gebracht over jou hele situatie?

Ja maar voor haar was het ook maar 'sex', helaas als je langere tijd dat soort sexrelaties hebt, wordt dat altijd ingewikkelder. Ze ziet hem ondertussen ook niet meer, ben ik erg blij om. Echt een rotkerel is me dat...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:23

Net bijgelezen: echt goed dat je zo sterk geweest bent! Bij mij was die kerel net zo, superlief als er wat scheelde, maar net op het moment dat je eens in de put zat of kwetsbaar was greep hij zijn 'kans'. Hij probeerde het ook iedere keer weer, tot hij op een keer letterlijk zei dat ik niet meer hoefde langs te komen als er toch niks ging gebeuren. En dan denk je dat je toch ook gewoon vrienden was...

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 04:08

Kunnen we misschien nog een kleine update krijgen van de TS?
Hoe is het meid? Gaat het allemaal wel? Of beginnen er nu juist extra veel emoties los te komen?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:51

Ik denk dat ze gewoon even tijd voor zichzelf nodig heeft.

Yootje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 15:34

ja, als ze behoefte heeft leest ze dit vanzelf wel. Het moet denk ik ook even tot je door dringen, wat er allemaal is gebeurt e.d.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 11:59

Hoi meisje1, je bent al een tijdje niet bij dit topic geweest. Ik hoop dat dat een goed teken is en ik hoop dat alles goed met je gaat.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 12:03

xjudithx schreef:
Hoi meisje1, je bent al een tijdje niet bij dit topic geweest. Ik hoop dat dat een goed teken is en ik hoop dat alles goed met je gaat.

Meisje1, ik sluit me hier helemaal bij aan, maar dat had je vast al wel in de gaten.
Goed gaan, groetjes.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 15:58

Hoi lieve Bokkers,

Ik wist niet dat jullie je zo druk maakten om mij, dan had ik hier al eerder een bericht geplaatst.
De laatste tijd was er raar voor mij ben ik achtergekomen. Ik moest het allemaal even goed beseffen wat ik allemaal gedaan heb/meegemaakt heb.
Ik kon het eerst niet geloven, het was zo raar. Ik ben erachtergekomen dat ik domme dingen heb gedaan, ik snap niet hoe ik zo dom heb kunnen zijn dat ik er telkens weer intrapte.
De laatste dagen gaat het weer iets beter met me, ondanks dat ik een beetje ruzie heb gehad met wat vriendinnen van mij. Ze hadden gelijk, ik had hun ook laten vallen, daar ging het ook om. We hebben het weer een beetje goedgepraat en gaan weer normaal met elkaar om, het voelt veel beter zo. Volgende week gaan we op werkweek, even tot de realiteit komen.
Met hem heb ik nauwelijks contact. Ik vind het goed zo, echt veel wil ik nooit meer met hem omgaan. Het bevalt me veel beter zo, ik moet met mensen van mijn eigen leeftijd omgaan, niet met hem. Wel blijf ik gewoon 'hoi/doei-dingetjes' tegen hem zeggen ed, maar ik wil niet meer dat echte contact.

Hopelijk is deze rare, bewogen tijd nu achter de rug en blijft het nu verder gaan zoals het nu gaat.

Lieve Bokkers, Heel erg bedankt!

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:05

Fijn om wat van je te horen meisje1. Ik snap dat het wel even tijd kost om hele gedoe op een rijtje te krijgen en te verwerken. Ik hoop dat alles weer helemaal goed komt met je vriendinnen, fijn dat jullie gepraat hebben.
Ik zou zelf zeggen laat die vent helemaal links liggen, maar als jij je het beste voelt bij 'hoi/doei-dingetjes', dan moet je dat gewoon zo doen. Als je maar goed op jezelf blijft passen.
Ik hoop ook voor jou dat je dit alles nu achter je kan laten. Je hebt het super gedaan.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:28

Supergoed om te horen!!!
Veel plezier volgende week!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:29

Zie je wel; het komt echt goed met je.

Veel plezier op de werkweek.
Je vriendinnen begrijpen het uiteindelijk wel.

Gillian1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:30

Hoi,

Leuk dat je even wat van je laat horen, ik ben blij dat je nog steeds ziet dat je de goede beslissing heeft gemaakt. Jammer dat je ruzie hebt gehad met je vriendinnen maar misschien ook wel goed dat het allemaal uitgepraat is.

Je bent echt een sterkte meid, ik ken je niet maar toch ben ik ontzettend trots op je Knipoog

Liefs Gillian

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:57

hey! echt super om te horen meid! ben blij dat het allemaal weer de goede kant op gaat Lachen
heel veel plezier volgende week Lachen

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:58

sluit me aan bij de rest; hartstikke goed(Y) ....en veel plezier:)

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:15

Allemachtig...Ik heb het topic even doorgelezen..

Wat sta jij ongelooflijk sterk in je schoenen. En dat omdat je ook nog zo jong bent.
Knap hoor! Sterkte met het verwerken van deze "belevenis".

Hier leer je weer gigantisch veel van...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:46

Ben het met Annamariet eens.
Ook ik heb het topic doorgelezen en jij staat ZEKER enorm goed en sterk in je schoenen.
Heel knap, en veel sterkte ermee. Je leert er inderdaad wel van! Lachen

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:08

Hey meid, fijn idd om weer even wat van je te horen.
Ik hoop ook dat het nu echt voorbij is. Wel vraag ik me af je er niet met iemand over moet gaan praten. Zijn er nog veel onbeantwoorde vragen of opspelende gevoelens? Ik hoop dat het niet iets is waar je veel mee rond blijft lopen ...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 21:56

Super meid!
Tussen jou en je vriendinnen komt het ook wel weer goed Lachen iedereen maakt fouten en daar moet je van leren, en dat heb jij ook zeker gedaan!

Jills

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:10

ik denk dat de meeste het verafschuwen. Zelf kan ik me er heel goed indenken hoe jij je voelt op dit moment. Ik heb ook een vriend die is op dit moment 34 geworden en ik ben zelf bijna 20 ik leerden hem ook kennen toen ik minderjarig was. Niet iedereen doet het alleen voor de sex. Wij zijn nu dik 3 jaar samen en het loopt echt niet op rozen maar dat doet een normale relatie ook niet, dus is dat dan zo erg. iedereen kan hard schreeuwen maar het is je eigen leven en die moet jij leiden.

Ik zou wel op een gegeven moment mijn ouders het vertellen wat ik dan ook heb gedaan en die waren ook niet direct van ow wat leuk en hij is welkom, juist het tegen overgestelde maar dat moet ook aan elkaar wennen

Ik heb nu een ontzettend lieve vriend en erg fijne ouders en daar doe je het toch voor.

Ik wens je op dit moment sterkte en hoop dat je je eigen beslissing maakt, 1 tip vergeet ook je vriendinnen niet ondanks dat iedereen het er moeilijk mee heeft

Liefs Jill

Jills

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:16

hey sorry had niet het hele topic gelezen, vergeet mijn antwoord er boven maar.

HOop dat het nu weer beter met je gaat. Succes in ieder geval