Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
leintje_ schreef:DideH schreef:Helaas, niet eerder plek en ze werken ook niet met een uitvalslijst
Jammer, dan zit er niks anders op dan te wachten tot het consult. Heeft het lezen van het radiologisch verslag met de beoordeling van jouw vriendin wat rust gegeven, of wekt het alleen maar meer vragen op?
Toch nog een volledige week wachten nu..

DideH schreef:Mijn brein is gemeen![]()
Droomde vannacht dat ik wakker werd uit de narcose, dat de operatie erop zat en ik heel opgelucht was dat het eindelijk zo ver was
leintje_ schreef:DideH schreef:Mijn brein is gemeen![]()
Droomde vannacht dat ik wakker werd uit de narcose, dat de operatie erop zat en ik heel opgelucht was dat het eindelijk zo ver was
Ik heb dat ook zo vaak gehad. Droom nog wel eens dat ik weer geopereerd moet worden. Nou ben ik nu uiteraard niet meer teleurgesteld als het niet waar blijkt te zijn, maar 3 jaar geleden heb ik dat gevoel wel gehad en het is zo'n rare gewaarwording.
Vrijdag de uitslag toch?
leintje_ schreef:Als het (voorlopig) beleid wordt om af te wachten, dan zou ik zelf de vraag stellen hoe groot de orthopeed de kans acht dat de klachten nog zullen verbeteren zonder interventie. Afhankelijk van zijn antwoord kan je dan natuurlijk altijd zelf nog beslissen wat jij dan zou willen. Als je een goede arts hebt, dan laat hij je ook mee beslissen over het beleid.
Mijn orthopeed zei vorig jaar dat hij, voor mijn pijnklachten, misschien eerst een telefonisch consult wilde plannen, met de vraag of de klachten er nog waren, i.p.v. direct een foto te maken om een eventuele operatie te kunnen bespreken. Toen heb ik ook gevraagd hoe groot hij de kans achtte dat mijn klachten nog uit zichzelf zouden verbeteren, want het was in 8 maanden nog niks verbetert (eerder verslechterd). Toen trok hij zelf ook al wel de conclusie dat die kans heel klein zou zijn en dat eerst een TC geen meerwaarde zou hebben en is er gewoon meteen een follow-up op de poli met foto's vooraf voor 6 maanden later aangevraagd.
Ik duim voor je dat er een plan op tafel komt te liggen waarmee je iig een stap verder komt, wat dat plan ook maar mag zijn. Een operatie zou natuurlijk poedersuiker zijn, maar als je daardoor wel kan gaan opbouwen, dan is het nog even volhouden en dan weer gaan bouwen.