BenaLaars schreef:Ik moest via Treated ook beginnen met een 2,5 pen, maand later kreeg ik een 5mg pen. Toen met mijn recept (die ik via treated had) besteld via UK online apotheek. Daar kreeg ik een 7,5 en binnenkort een 10mg mounjaro thuisgestuurd. Ik bestel ze dus op vertoon van recept via UK en betaal £170 (plus verzendkosten) voor een 10mg mounjaro pen. Ik ben super tevreden met het 2,5mg effect en heb dus nooit opgehoogd. Heb nog meer dan de helft van mijn 5mg pen over. Zodra ik de 10mg binnen heb zet ik het abbonement even stop. Heb nu ruim voldoende om de zomer door te komen, met alleen al de 10mg pen kan ik 20 weken vooruit (5 dosissen van 10 is 20 van 2,5mg) dan is £170 voor 20 weken zo'n €10 per week, dat is te doen!
Ze versturen gekoeld en ik krijg het binnen 15 uur na afgifte in Uk op mijn deurmat geleverd. Heb een doos naalden (exact zelfde als meegeleverd) van 100st voor €18 gekocht bij apotheek. Dus eerste maanden waren erg duur via treated (€650 per maand) maar inmiddels is het behapbaar.
Heb je dan ook een recept uit de UK of Nederlands? Raar dat het daar zoveel goedkoper is