Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Phoe, dat viel niet mee. Halverwege de dag werd ik overvallen door moeheid. Thuis even kunnen bijkomen om vervolgens vanavond weer een pittige Zumba les te geven. Nu lig ik halfdood op de bank, he-le-maal gesloopt 

Dus maak het nu maar af.                                                         

Ik ben in ieder geval blij dat het plassen weer beter gaat. Met een volle blaas lukte het enkele weken lang niet of nauwelijk om (uit) te plassen en dat vond ik wel een dingetje.                                                         

Ik sta in het speciaal onderwijs, normaal kleutertjes, maar dat mag nu niet ivm de zwangerschap. Heb gelukkig hele fijne groepjes ter vervanging dit schooljaar en voorlopig draaien we nog ff dubbel owv de eerste schoolweek. Maar het hele ritme er weer in is gewoon wennen 

) en ben al 6 jaar niet gevallen. Maar je zal maar net zien dat het wel gebeurt.                                                         

hopelijk gewoon een steady hartslag etc. En ik ben mee geweest naar de zwemles van mijn zoontje en mijn man. Het was zo lief om ze weer samen bezig te zien. Denk wel dat dit voorlopig de laatste keer is. Daar zitten op het bankje is al te veel voor mijn bekken.                                                         
 ), dat scheelt voor mij heel veel qua stoelgang 
.
...

. Zelfs even in 3d mogen bewonderen al! Lijkt op zijn/haar broer, beetje zelfde vorm hoofd en neus, is wel grappig!!

Renee schreef:Oh wat een horror!
Buikgriep/voedselvergiftiging is thuis al een hel maar op vakantie lijkt me helemaal ellende.
Controles hier waren helemaal goed, buikgroei als verwacht, goede hartslag (VK is team jongen op basis van de hartslag, al klopte daar bij de eerste ook niks van) en de bloeddruk en waardes zouden zelfs niet zwangeren jaloers op zijn. Gelukkig is naast de bekkenpijn echt niks bijzonders aan de hand.