Hij baalde want had nu geen 10 km gelopen. Ik zei al, volgende keer moet je stukje door rennen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myka schreef:IlBuono, welkom in het topic! Fijn dat je je sportproeven hebt kunnen behalen. Wanneer staat je halve marathon gepland?
Goof schreef:Ik heb dit horloge nu zo'n anderhalve maand, de vorige gaf dezelfde pieken. En die daarvoor ook.
Denk wel dat ik een keer mijn hartslagband uitgraaf om te kijken wat die registreert, maar ik heb geen idee waar die is.
Supervixen schreef:Goof schreef:Ik heb dit horloge nu zo'n anderhalve maand, de vorige gaf dezelfde pieken. En die daarvoor ook.
Denk wel dat ik een keer mijn hartslagband uitgraaf om te kijken wat die registreert, maar ik heb geen idee waar die is.
Dan zou je toch zeggen dat het aan jou ligt ja..
Maar als je er verder geen last van hebt, zou ik me er niet te druk om maken. Is dit elke keer?
Samantha_ schreef:Goed zeg!
Hebben jullie je hartslag zones laten bepalen of volgen jullie een richtlijn?
Ik heb vanochtend een rustig loopje 5 km gedaan.
Nog een vraag, ik zie aan foto’s en filmpjes van evenementen dat ik m’n benen niet zo hoog optil. Beetje sloffen dus.
Iemand tips om dat te verbeteren? Vanochtend geprobeerd om mn knieën meer op te tillen.
Welk horloge heb jij Goof?
Ik heb een Venu SQ, tweedehands gekocht vorig jaar maar nu ik meer loop zou ik wel wat uitgebreider model willen. Die ik nu heb geeft ook soms tijdens lopen of fietsen ineens een zwart scherm.