Een beetje jeuk, maar ik denk dat het meevalt. Hij zit er soms wel aan en vanmorgen huilend wakker geworden om 6 uur. Dat is echt niks voor hem..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Weer veel jongens zeg! Was 2 jaar geleden in de najaarsgroep waar ik in zat ook al zo..
horsii schreef:[/quote]J0anieke - uitgerekend 17 oktober - jongen
XladyX - uitgerekend 20 oktober - jongen
Pieneappel - Uitgerekende datum: 22 oktober - Jongen
Equitation - Uitgerekende datum 26 oktober - geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
Marlou91 - Uitgerekende datum: 26 oktober - Jongen
San4nie - Uitgerekende datum: 26 oktober -wij houden het geslacht een verrassing
Zebraatje - uitgerekende datum: 27 oktober - meisje
Domi_94 - uitgerekende datum: 28 oktober - geslacht nog onbekend
Jolien87 - uitgerekende datum: oktober - Tweeling: jongen & meisje
Sweetgirl1- uitgerekende datum 2 november -jongen
Inwonderland - uitgerekende datum 4 november - Er is nog discussie over geslacht weten
Krabburger- uitgerekende datum 7 november- geslacht bijft onbekend
Zira 1994 -Uitgerekende datum: 11 november - Meisje
Maliejane - Uitgerekende datum: 12 november - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten maar nog onbekend of we dit met anderen gaan delen.
xLeoniee - uitgerekende datum: 19 november - Jongen
Tucktuck - uitgerekende datum : 26 november - jongen
Horsii - Uitgerekende datum: 16 december - jongen
Eskimo - Uitgerekende datum: 17 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Sannens - Uitgerekende datum: 18 december
Jintexx - Uitgerekende datum: 20 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Hennos -Uitgerekende datum: 22 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Masyo - uitgerekende datum: 22 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Solleke_Noah - Uitgerekende datum: 3 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Naomi_Jortje - Uitgerekende datum: 9 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
J0anieke schreef:@inwonderland heb je al eens in de zwangerschap 'gekolft'? Ik had al best een voorraadje (spuitjes van 3-5 ml) in de vriezer. Bij elkaar was dat best veel. Ik deed dat met de hand (en dan opvangen op een lepel of in een bakje oid), eerste paar keer waren het maar een paar druppels, maar het werd steeds meer tot ongeveer 5 ml denk ik. Ze zeggen dat het de bevalling kan opwekken, maar ik ben uiteindelijk pas met 41+4 bevallen en ik kolfde al vanaf 37-38 weken.