Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Werkstress is inderdaad een ding (niet qua werkinhoud maar sfeer) lang verhaal maar ze zijn niet zo "blij" met de zwangerschap. Wel slim van die handkolf, ik ga dat ook doen denk ik want straks staat het hier vol met apparaten en zal je zien dat het niet lukt met de borstvoeding
Ik had vorige week ook gezwollen enkel, de dagen erna weer niet. Geen idee waar het aan ligt maar ik draag op werkdagen wel steunkousen
Onderweg in de auto had ik het wel mega warm en in de wachtzaal kon ik bijna in slaap vallen. Voorlopig heb ik de uitslag nog niet binnen, ik hoop dat hij vandaag bekend is.
Op sommige metingen liep ze zelfs een week voor. Ze ligt wel nog altijd in stuitligging dus hopelijk gaat ze de komende weken wel een keertje gaan draaien. Maar daardoor hebben we nog altijd geen mooie echo-foto van haar gezichtje, ik zie overal zo mooie profiel-foto's en ik heb dan foto's van een been enz
Naar waar ga je op vakantie?
redbutton schreef:@kabayo hoe was de echo?
@farjen fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. Wel een erg vermoeiende dag denk ik.
Ik heb morgen intake van de kraamzorg, vanavond een informatieavond over bevallen gehad. Begin nu weer te twijfelen wat ik eigenlijk wil, thuis of ziekenhuis.
Verder ga ik vanaf nu halve dagen werken. Heb echt teveel last van mn rug en bekken. Hoop dat het wat gaat helpen.
Fijn dat de fysio iets voor je kon betekenen
Ja ik vond het inderdaad ook een lange tijd tussen de echo's!
Lijkt mij erg vervelend. Maar met de voetjes omhoog dan!
Zo fijn dat je een paard hebt die je helemaal kan vertrouwen
De echo was goed. Kleine dame is lekker druk. Geen gekke bevindingen. Bij de check vorige week lag ze naar beneden en nu nogsteeds. Ik denk niet meer dat ze gaat draaien

waar gaan jullie naartoe? Mijn man is opgegroeid in Griekenland, en we hopen baby op den duur ook mee te kunnen nemen naar het 'alternatieve' vaderland, al zal dat nog wel even duren

En fijn dat ze weer helemaal goedgekeurd is 
Solliciteren staat nog niet op de planning voor mij, eerst bevallen en dan zien we wel. Ben jij nu wel actief op zoek naar wat anders? Ik ben aan het informeren om een opleiding te starten, dat zou 1 dag per week zijn dat ik naar school moet
Langs de ene kant is het wel het moment om iets nieuws te gaan leren maar aan de andere kant denk ik, is dat niet wat teveel hooi op mijn vork nemen (nog maar 3 maanden bevallen dan, nieuw werk, nieuwe opleiding + examens, ...)
Hier is dat ook al lastiger, of deuren, kasten opendoen dan bots ik ook wel eens tegen mijn buik
Hoe noemen jullie dit? Verzorgingstafel?
In de lade kunnen dan alle spulletjes en ik wil nog 2 manden er in zetten ook.
Ik duim alvast mee voor maandag!
Tegenwoordig moeten we op zoek naar restaurants met kindermenu of speeltuinen ipv sfeervolle plekjes met uitgebreide menukaarten. Geen probleem, wel heel anders

Ze kunnen bij mij het alleen allemaal moeilijk voelen, want ik heb blijkbaar hele sterke buikspieren. Mijn HB en ijzer waren gelukkig ook goed.
Kan me de stress goed voorstellen. Wellicht loop je meer op een dag oid, dat het daardoor komt
gezien we klein en gelijkvloers wonen houden wij het bij 1 tafel, anders hebben we meer meubel dan woonruimte 
maar als in Italie iets gebeurt wil ik daar best bevallen, zou zelfs makkelijker zijn met baby registreren denk ik
ik moet nog opzoeken hoe we het hier moeten regelen (voor onze thuislanden)
Natuurlijk evengoed leuk, maar ik denk wel dat het wennen gaat worden voor ons, want we houden vooral van actieve vakanties. Maar niet per se negatief, ik kijk ook uit naar de verandering