Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dustinlover schreef:PM wat een vervelende situatie.
Al zoveel rond de 20 weken! Wat leuk!
Hier 20 weken echo gisteren gehad, maar eigenwijs meisje dus mogen maandag nog een keer terug omdat ze niet alles konden zien en ze niet wilde draaien.
Maartje1990 schreef:Dustinlover schreef:PM wat een vervelende situatie.
Al zoveel rond de 20 weken! Wat leuk!
Hier 20 weken echo gisteren gehad, maar eigenwijs meisje dus mogen maandag nog een keer terug omdat ze niet alles konden zien en ze niet wilde draaien.
Was ze wel wakker? Bij de 13 weken echo hadden we dat ook en toen kregen we als tip mee om voor de 20 weken echo (vamorgen) anderhalf uur van te voren goed suikers binnen te krijgen: cola kreeg ik als tip en heb nog hagelslag en lion op (lekker om 9 uur in de ochtend aan de cola).
Dus mevrouw (ja nu zeker!) Was goed aan het bewegenen alles goed! En dus een meisje.
Doubtless schreef:Leuk Eilinora!
Welmoed wat bedoel je dan, mentaal even pittig? Heb je de komende week wat meer tijd om rustiger aan te doen?
welmoed__ schreef:Doubtless schreef:Leuk Eilinora!
Welmoed wat bedoel je dan, mentaal even pittig? Heb je de komende week wat meer tijd om rustiger aan te doen?
Ik ben dan down, naar het depressieve. Kan niet blij zijn met de zwangerschap bijvoorbeeld, wat ik op dagen dat ik me goed voel wel kan zijn. Wil het liefste gewoon in bed blijven liggen de hele dag met de dekens over me heen.
Marjo, wat fijn dat de 20 weken echo bij jou ook goed was. Even de suikertest nog afwachten dus..