Jolliegirl schreef:Iemand zin om een keer af te spreken in de Dortse biesbosch?
Bevers spotten in de avond.
Jammer dat het 50 min hiervandaan is, anders was het zeker leuk geweest. Het klinkt aantrekkelijk iig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Dit. Ben daar afgelopen weekend geweest en vond het echt een aanrader. Daarnaast kijk je op die camping je ogen uitWat een heerlijke foto's allemaal. Echt genieten zo op de Sup.
Ik ben net weer thuis, maar wil volgende week nog een paar dagen naar camping de Kluft, daar kun je je sup zo vanaf de tent in het water kiepen en door de Weerribben peddelen. Echt heel mooi daar.
F_Orumster schreef:Vraagje; sommige SUP boards loopt de punt wat omhoog, waar de anderen wat platter zijn en aan het wateroppervlak blijven liggen. Ik kan me indenken dat die aan de waterlijn blijft harder kan gaan maar minder wendbaar, of zijn er andere redenen? Ik vind zelf een hoge punt wel veel wind vangen bij tegenwind en zie daardoor het voordeel niet zo. Ben benieuwd welke redenen ik over het hoofd zie!
F_Orumster schreef:Dankjewel! Ik weet van de punt en stomper, ik wil zelf ook graag een met punt en niet een ronde. Heb beiden kunnen proberen door hier en daar te huren. Maar wat ik bedoelde is de neus die wat omhoog komt van het water zeg maar.
Cookies schreef:Waarom heb je liever een punt Forumster? In verband met snelheid? Of golfslag?
Sassy4barrel schreef:Alle punten staan toch iets omhoog. Alleen de race supps verder omhoog dacht ik?
tienus63 schreef:In Zwolle kun je nu een Red tour sup uit de muur halen, Sup Sup Club.
Er staat een supstation naast De Eendracht in de Hofvlietvilla.
Je kunt daar zo vanaf het terras de stads gracht op.
Kosten 13,50 per uur. Minimaal 1 uur huren, maximaal 3 uur huren.
QR code scannen, boeken en locker openen.
Jaarrond beschikbaar tussen zonsopgang en zonsondergang.