Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:16

Klopt, als ze op leeftijd doorgaan wel :j

echter zijn er best veel mensen die al langer na hun laatste enting zitten (oa janssen) dan zou ik op leeftijd en op risico eigenlijk al aan de beurt zijn. Maar als ze op entdatum gaan doen opeens (op zich ook een logische keuze) zou ik weer een heel eind achteraan mogen sluiten. En gaat de zevende en mogelijk achtste maand voorbij zonder extra bescherming die ik hard nodig heb. -O- ik hoop echt dat daar op de een of andere manier iets voor gevonden wordt. Voor mij en de andere risicogroepers.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:21

Mujn man uit 1952 is half mei voor de 2de keer gevaccineerd
Dus de lichting die nu aan de beurt is is rond de 70 en 7 maanden na laatste vaccinatie

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:24

Die groep viel inderdaad ongeveer gelijk met de griepprik groep. :j

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:27

Juni toch?????..

Morrie

Afbeelding
Het schiet alweer lekker op met afspraken maken.....

karuna
Drukke kabouter

Geen idee mijn tweede enting was 8 juni. Nu dus de zevende maand ingegaan.
Laatst bijgewerkt door karuna op 11-12-21 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:29

Hij komt vanzelf karuna..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:30

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:31

Waarom liegen over een datum en weer zeuren dat je niet aan de beurt komt
Terwijl doodzieke mensen zoals vriend van Nikass geen kant op kan
Morrie nergens heen durft te gaan

En jij gewoon alles doet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:36

karuna schreef:
Geen idee mijn tweede enting was 8 juni. Nu dus de zevende maand ingegaan.

19 juni toch? Dan zit je nog binnen je halfjaar..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:38

Ik heb geen idee waar je het over hebt. :n

Laat maar. :evaw: Ik kijk naar de datum op de qr code. En op de datum van mijn entbewijs.

Werkelijk krijg een leven. Dat jullie kennelijk het heel erg nodig vinden me onderuit te halen. Kansloos en kinderachtig. _-:(

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:39

Afbeelding

Ehhhhhh

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:40

Er staat toch echt wat anders op mijn entbewijs en in mijn qr code. Maar stoer *\%/* heel stoer dit *\%/* . Ik houd zelf niet eens mijn eigen berichten bij. Jij kennelijk wel. *\%/* ik ben kennelijk toch erg interessant voor je. 8)7

dan zou er 11 dagen verschil inzitten nou nou echt enorm. Ja dat is echt schokkend :roll:

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:43

Nikass schreef:
Zijn er mensen die in Duitsland hun booster hebben gehaald? (of iemand weten die...) En wat voor bewijs krijg je dan mee?

Je gele boekje wordt bijgewerkt en je krijgt een papieren Impfzertifikat met QR code die wij in onze Corona app kunnen toevoegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:43

Ergens ben je dan toch niet helemaal eerlijk karuna.. Kun je nu wel een lading smilies in je berichten gooien, maar ook ik wist dat het niet echt klopte wat je hier zei.. Ikke, ikke, ikke..

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:45

Nee ik hou niet van mensen die liegen dus ergens lieg je en daar ben ik zwaar allergisch voor
Daarbij is jouw leven niet beperkt want je gaat en staat overal en zijn er mensen die dus wel zwaar beperkt worden zoals idd Nikass haar vriend

En mijn man bijna 70 zit nu idd 7de maand na vaccinatie en hij wordt echt wel beperkt, kan weer geen kant op
En zo zijn er veel meer mensen en die hoor je niet ondergaan het gewoon

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:45

Mijn god, ik ga af op wat er op mijn entbewijs en qr code staat. Lijkt me logisch toch. Maar maak je vooral druk. Kennelijk niks beters te doen jullie twee. :evaw:

Geen idee waar je vandaan haalt dat ik overal en nergens kom? Ik zie geen supermarkt meer van binnen de afgelopen welen, een keer iets moeten ophalen omdat er iets kapot was. Fijn dat je zo heel goed weet hoe mijn leven eruit ziet. Als je niet weet waar je het over hebt moet je misschien je mond dichthouden ipv mensen zwart maken. En kapot proberen te krijgen.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:50

Nikass schreef:
sterregoud schreef:
Maar niet voor de mensen met een Janssen vaccinatie. Die krijgen geen voorrang, terwijl ze nu al minder beschermd zijn…

Hoe gaat het voor deze mensen dan? Ook in zevende maand?

Het was eerst op leeftijd, nu zou iedereen in de zevende maand na enting een prik krijgen. Lijkt me niet
dat het gehaald wordt. Mijn man heeft zijn prik gehad 2 juni, zit dus nu al in zevende maand maar is nog niet aan de beurt.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:51

Morrie schreef:
Als ze zo doorgaan, kan ik maandag een afspraak maken, als hun agenda tenminste al toestaat dat ze in januari afspraken erin kunnen zetten, dat was vorige week nog niet het geval toen mijn man probeerde om voor ons beide een afspraak te maken in januari (ik heb 30 juni de 2e AZ prik gehad.
Dossier aanmaken is ook nog een dingetje, want bij de GGD kennen ze m'n BSN niet omdat ik bij de huisarts geprikt ben en nog nooit heb getest. De dame die we vorige week aan de telefoon hadden, had nog nooit een dossier aangemaakt en kon dat ook niet zei ze.

Morrie ik heb je al vaker verteld dat het dossier gewoon aangemaakt wordt op de locatie zelf. Dat hoeft niet telefonisch. Ik heb je ook al aangeboden om in mijn regio langs te komen zodat ik of 1 van mijn collega's waar ik dagelijks contact mee heb dit kan doen zodat je je daar niet druk om hoeft te maken.

Verder ga ik hier niet meer reageren. Er wordt echt zoveel gezeurd en maar geprobeerd om zo snel mogelijk aan de beurt te zijn.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:56

Mijn man heeft gisteren Moderna gehad en is behoorlijk beroerd vandaag. Hij heeft normaal nooit last van vaccinaties en hij heeft er heel wat gehad in zijn leven. Hij is overigens 79 dus is keurig op zijn beurt gegaan.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:57

Morrie mooi aanbod van Natalie miss een ideetje.

Heb je zelf ook ggd gebeld en gevraagd naar je bent nummer en even overleggen met ze

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:00

Karuna het gaat om het hoge "ikke ikke " gehalte van je posts. Dat komt wat egocentrisch over en dat schiet bij mensen af en toe in het verkeerde keelgat. Niets meer en niets minder. Laat het gewoon even op je inwerken en leer ervan en reageer er verder niet meer op.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:18

Echwel schreef:
Morrie mooi aanbod van Natalie miss een ideetje.

Heb je zelf ook ggd gebeld en gevraagd naar je bent nummer en even overleggen met ze

Overlegd met de directie hier in huis en maandag, als mijn bouwjaar aan de beurt is, bel ik de GGD nog eens en als het dan weer niet lukt, stuur ik Nathalie een pb.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:18

Waar kan ik betrouwbaar zien welke leeftijdscategorie een afspraak kan maken? Dit voor mijn ouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:20

De tweets van hugo de jonge, vandaag 1953 en 1954..