Schoenen/laarzen gaan in zakken in de koffer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

om zot van te komen.
ga ik misschien wel doen. poes schreef:https://tevoetonline.nl/natuurwandel4da ... uwe-routes
Wat een leuk conceptga ik misschien wel doen.
ik wandel nog goed in en uit en dan 3x tussendoor, maar verder loop ik 3km zonder moeite
.
). Ik loop nooit verhard, alleen in het bos of op de hei, en eigenlijk altijd met mijn honden los mee of in canicross vorm. Veel gezelliger.
Tot nu toe korte afstanden (4-5 km) omdat ik nog kracht aan het opbouwen ben (nadat ik alles kwijt was dankzij corona) en omdat het voor de wedstrijden met de honden relevanter is, maar ik wil wel richting de 10.

ik kan er mij eeeeecht niet toe zetten. Wil wel weer yoga of paardrijden erbij oppakken maar het wil niet zo lukken momenteel
wat lekker dat je weer loopt!
vandaag plakte ik alvast enkele kilometertjes achter de benchmark (die bestaat uit 9 minuten lopen waarvan 5 op tempo) 
Supervixen schreef:Welkom borisje!
Als je alleen in het bos loopt, weet ik niet zeker of looptechniek op de baan dan zin heeft. En een goede conditie krijg je ook in het bos toch? Zo heb ik tenminste wel mijn conditie gekregen.
Looptechniek is een ander verhaal. Ik ben niet gezegend met een recht lijf dus moet daar zelf enorm op letten. Zeker met canicrossen komen er krachten op je lijf die niet persé goed zijn.
Daar ben ik dan nog lang niet. Wat houdt je vooral tegen om te beginnen met yoga of paardrijden?
ik sluit altijd af met 15/20 min yoga en stretchen, dat werd 5 min. Had me vergist in de tijd, dus het was al 16:00 geweest. En zó druk nu de sportschool zo vroeg dicht moet. Erg irritant, dan moet je telkens wachten of wisselen van je routine omdat alles bezet is. Normaal ga ik altijd op de rustige momenten, omdat ik anders de sportschool niet meer leuk vind, wil gewoon mijn eigen ding kunnen doen
vraag me ook af in hoeverre dit meer coronaproof is als het zo druk is…