Heerlijk om mee te genieten van jullie wandelingen. Ik lig al sinds zondag ziek. Geen corona gelukkig maar wel blegh.
moonsparkle
Geplaatst: 09-11-21 14:24
Beterschap
MarlindeRooz
Geplaatst: 09-11-21 14:24
Beterschap Shirley, hopelijk ben je snel beter! We moeten maar weer eens samen wandelen.
Bootsiebob
Geplaatst: 09-11-21 15:11
Beterschap Sure_Lee vervelend om je ziek te voelen Ik ben ook benieuwd moonsparkle Hier is het stralend weer en vrij warm in de zon ook. In plaats van lunchen ben ik met mijn camera naar de plek gegaan waar ik het ijsvogeltje afgelopen zondag gezien heb. Heb me werkelijk vermaakt met ernaar te kijken, hoe die steeds visjes vangt . En heb hem op de foto gekregen. Ik zal er binnenkort een paar plaatsen, wanneer ik meer tijd heb
Dat daar zoveel mensen lopen zonder hem te zien haha. Hij verstopt zich steeds goed. Is een klein postzegel natuurgebiedje aan een industrieterrein. Groot genoeg voor twee Galloway runderen (en een ijsvogeltje )
Mooi Faringo en leuk die reiger. Wat een verschil van weer, hier helemaal helder. Maar herfstkleuren zijn bij elk weer mooi.
40 km in een weekend wow
Goof, leuk hè. Die trein raasde echt op volle snelheid langs, net zoals toen ik hem zondag spotte. Zo grappig, gelukkig zit ik nooit naar mijn telefoon te kijken onderweg, maar altijd naar buiten Anders had ik hem gemist
Ja heel leuk en zo mooi op de foto gekregen ook! Zulke bijzondere beestjes.
EmptyWords
Geplaatst: 09-11-21 18:44
Ohhh dat ijsvogeltje!
Ik ben net na het werk nog even voor het donker naar het bos gegaan. Even lekker lopen met de hond (losloopgebied). Ook nog een klein veldmuisje gezien, maar dat is nogal lastig op de foto te zetten.