Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:jackyline schreef:Dan zal je dit ook niet leuk vinden.
Ik zal verder dan mij zelf censureren en verder gaan.
Want zo zorg je dus dat mensen zich niet kunnen informere door t monddood maken denken dat mensen zelf niet kunnen bepalen of ze wel of niet geprikt willen worden.
Succes met jou prik dat het je alles mag brengen wat je wenst
https://fb.watch/6ldRlGRLpm/
Alsjeblieft zeg, deze vrouw praat enorme poep![]()
'Teststokjes raken de hersenen aan en programmeren ons om volgzaam te worden' alsjeblieft zeg. De sprookjesfiguren in de Efteling zijn nog geloofwaardiger
Poekkie schreef:Oh wow. Maarreh, gewoon lessen blijven nemen klinkt eenvoudiger dan rechtsdraaiend water vinden
Anna79 schreef:Nou met het EK kan het bijna niet anders dan snel gaan met de groepsimmuniteit onder niet-gevaccineerden als ik die beelden zie op tv van grote groepen hossende, feestvierders die nul afstand houden![]()
Momenteel zit ik thuis met een good old griepje, geen corona, ik voel me al iets beter, in principe mag ik eruit. Maar dat doe je dan toch ook niet, ik hoest nog heel erg, wat zouden jullie dan doen?
Ze verwachten overigens dit najaar ook weer een ergere griepgolf omdat de maatregelen losgelaten worden, ik hoop dat het meevalt...
bigone schreef:Anna79 schreef:Nou met het EK kan het bijna niet anders dan snel gaan met de groepsimmuniteit onder niet-gevaccineerden als ik die beelden zie op tv van grote groepen hossende, feestvierders die nul afstand houden![]()
Momenteel zit ik thuis met een good old griepje, geen corona, ik voel me al iets beter, in principe mag ik eruit. Maar dat doe je dan toch ook niet, ik hoest nog heel erg, wat zouden jullie dan doen?
Ze verwachten overigens dit najaar ook weer een ergere griepgolf omdat de maatregelen losgelaten worden, ik hoop dat het meevalt...
Ben je getest op Corona ?
Wat feestvierders en EK betreft, schoonzoon gaat naar Boedapest en gaat vanmiddag pcr test doen, is nog niet gevaccineerd dat zou vandaag gebeuren maar hij heeft het verplaatst. Gaan naar het oranje plein en de wedstrijd. Hij heeft meteen voor dinsdag weer een afspraak gemaakt om te testen. Evenals de drie vrienden die meegaan. Overnachten doen ze Oostenrijk in chalet van vriend en ze rijden samen in één auto. Dus nemen de voorzorgsmaatregelen en testen bij terugkomst.
jackyline schreef:**
Het is experimenteel geen vaccin en je vrijheid krijg je niet terug hier door.
Langzaam aan worden er achter de schermen onze mensenrechten zwaar aangetast en afgenomen en t zal niet lang meer duren voor de dictatuur zich gesetteld heeft.
Je mag niks zonder test of vaccin paspoort.**
Brainless schreef:anjali schreef:Naar wat ik vernomen heb zitten die chimpanseevirussen in het AstraZenecavaccin.Het Adenoverkoudheidsvirus uit chimpanseepoep.Maar goed,ik ben geen virologe (waar ik blij om ben overigens) en ik heb het ook allemaal uit diverse bronnen.Maar dit schijnt wel in de bijsluiter van AZ te staan.Mijn vriendin heeft die bijsluiter nl. opgevraagd.Toch heeft ze dit vaccin geaccepteerd vanwege de wereldwijde ernstige situatie.Zelf heb ik Pfizer gehad vanwege mijn leeftijd.
Goh, de bijsluiter is gewoon online te vinden en ook over het virus wat is gebruikt.
Daar is helemaal niks geheimzinnigs aan en hoef je ook niet speciaal op te vragen.Citaat:Welke stoffen zitten er in dit middel?
Eén dosis (0,5 ml) bevat:
Chimpansee Adenovirus coderend voor de spike-glycoproteïne ChAdOx1-S van SARS-CoV-2
*, niet minder dan 2,5 × 108 infectieuze eenheden.
*Geproduceerd in genetisch gemodificeerde menselijke embryonale 293-niercellen (human embryonic
kidney, HEK) en door recombinant-DNA-technologie.
Dit product bevat genetisch gemodificeerde organismen (GMO’s, genetically modified organisms).
De overige hulpstoffen zijn L-histidine, L-histidine-hydrochloridemonohydraat,
magnesiumchloridehexahydraat, polysorbaat 80 (E 433), sucrose, dinatriumedetaat(dihydraat), water
voor injecties (zie rubriek 2 ‘Vaxzevria bevat natrium en alcohol’).
https://medicines.astrazeneca.nl/conten ... luiter.pdf
Cer schreef:jackyline schreef:Er wordt gevraagd waarom wel of niet vaccineren.
Dat jij nu zo agressief reageerd is jammer.
Jij mag best aangeven dat je je niet vaccineert.. maar als je dan begint over een tribunaal, afnemen van mensenrechten, dictatuur, covidfarce (?) etc vind ik daar wat van..
En ik klik niet op die facebook link, ik heb net weer een hele tijdlijn-opschoningactie gedaan om van onzinberichten af te komen..
Anna79 schreef:Nou met het EK kan het bijna niet anders dan snel gaan met de groepsimmuniteit onder niet-gevaccineerden als ik die beelden zie op tv van grote groepen hossende, feestvierders die nul afstand houden
jackyline schreef:Dat jullie de andere kant niet willen weten omdat je bang bent dat t zo zou kunnen zijn
anjali schreef:Er zijn nogal wat mensen die het AZ vaccin niet willen vanwege de daarvoor gebruikte menselijke embryonale cellen.Omdat ze tegen abortus zijn en dat dus van een geaborteerde baby afkomstig is.Bij sommige andere vaccins schijnt dat niet zo te zijn.
Sizzle schreef:Voor alle vaccins zijn vroeger of later humane (meestal HEK) cellen gebruikt. Bij de mRNA vaccins welliswaar niet om te produceren maar wel in de testfase.
Uit christelijk oogpunt moeite hebben met oeroude HEK cellen vind ik in verhouding tot die duizenden proefdieren die er voor het leven leggen persoonlijk immens hypocriet