Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:11

Cubone schreef:
purny schreef:
Vandaag had ik 2 kippenpoten, een hele vervelende kat bij mij en tuinboontjes. En ik heb weer gefietst.
Morgenochtend weer wegen.

Ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt. Bij elke 5 kilo die ik kwijt ben mag ik een half uurtje privéles nemen. Ik ben al een lange tijd gestopt met rijden

Mooi doel! *\o/*

Ja he... en ik voel mijn hamstrings

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:31

Ik ben sinds maandag erg lekker bezig geweest al zeg ik het zelf. Foxy draait overuren, ik heb mijn eetpatroon onder controle. Langzaam maar zeker ga ik de kant uit waar ik heen wil.

Af en toe een zwak moment is helemaal niet erg, dames. Doorzetten, het uiteindelijke resultaat telt.

Dustinlover

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:50

Helemaal mee eens Roosch. Al ben ik pas net bezig en nog niet super moeilijke momenten gehad gelukkig. Ik hoop volgend jaar zomer een leuke fotoshoot te doen met mijn pony en dat ik er dan gewoon met mooi gewicht langs kan staan dat ik die foto ook met trots kan delen... Nu zijn het altijd foto's waarvan ik vraag of ze een stuk kunnen afsnijden...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:58

Zo is het! Je mag ook echt nog wel genieten maar denk er bewust over na. Een hele zomer nee zeggen, gatver, daar word je meer moe van dan een uurtje crosstrainer. Zo werd mij gisteren een borrel aangeboden. Ik denk "ik heb vandaag 1000 kcal verbrand op Foxy. Is het het me waard?" Antwoord was nee en heb een glas water genomen. Borrel komt van het weekend wel.

Ik werd gisteren wel enorm blij. Ik heb schijnbaar een collega geïnspireerd laatst: zij was bij me en had me al een flinke tijd niet gezien. Nu heeft ze haar eigen Foxy gekocht. :D

Ik had gisteren wel even een gelukje. Vorig jaar een heel mooie jurk van Steps gekocht maar die is me nu natuurlijk te groot. Balen. Maar ik ga niet 120 euro uitgeven voor een nieuw exemplaar in de juiste maat. Kom ik hem toch tegen in de sale voor 30 euro :oo

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:06

Roosch schreef:
Zo is het! Je mag ook echt nog wel genieten maar denk er bewust over na. Een hele zomer nee zeggen, gatver, daar word je meer moe van dan een uurtje crosstrainer. Zo werd mij gisteren een borrel aangeboden. Ik denk "ik heb vandaag 1000 kcal verbrand op Foxy. Is het het me waard?" Antwoord was nee en heb een glas water genomen. Borrel komt van het weekend wel.

Ik werd gisteren wel enorm blij. Ik heb schijnbaar een collega geïnspireerd laatst: zij was bij me en had me al een flinke tijd niet gezien. Nu heeft ze haar eigen Foxy gekocht. :D

Ik had gisteren wel even een gelukje. Vorig jaar een heel mooie jurk van Steps gekocht maar die is me nu natuurlijk te groot. Balen. Maar ik ga niet 120 euro uitgeven voor een nieuw exemplaar in de juiste maat. Kom ik hem toch tegen in de sale voor 30 euro :oo

Wat een foxy :D ? Ik krijg daar echt hele rare beelden bij :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:07

Foxy is mijn nieuwe crosstrainer. De vorige heette Sjef en die donderde in elkaar dus nu maar een vrouwennaam. Plus het is de Fox Focus Fitness of iets dergelijks. Foxy. 8-)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:07

Dustinlover schreef:
Helemaal mee eens Roosch. Al ben ik pas net bezig en nog niet super moeilijke momenten gehad gelukkig. Ik hoop volgend jaar zomer een leuke fotoshoot te doen met mijn pony en dat ik er dan gewoon met mooi gewicht langs kan staan dat ik die foto ook met trots kan delen... Nu zijn het altijd foto's waarvan ik vraag of ze een stuk kunnen afsnijden...

Op dat punt ben ik nu beland, dat ik de foto's laat zoals ze zijn. Eindelijk!! En het voelt goed!

Qua zondigen, als het me waard is, doe ik het. Gisteren kreeg ik een bedank taart van een klant, super lief! Dan gaat mijn verstand wel even in discussie; wel of niet nemen. Ik heb het toch gekregen? Ik heb het niet genomen :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:33

Roosch schreef:
Foxy is mijn nieuwe crosstrainer. De vorige heette Sjef en die donderde in elkaar dus nu maar een vrouwennaam. Plus het is de Fox Focus Fitness of iets dergelijks. Foxy. 8-)

:D :D :D

Wat verstandig Vulina! Ik heb laatst taart ingevroren :), op onze verjaardagen laat ik
altijd een taart naar wens maken, die dingen zijn zo afschuwelijk lekker, dat ik dan gewoon
door blijf eten, want ja weggooien is zonde.

Nu dacht ik, laat ik de overgebleven stukken eens invriezen. Schot in de roos!
Taart was nog steeds heerlijk en ik eet niet meer dan 1 stuk.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:35

Vulina wat top zeg! Dat punt wil ik ook weer bereiken met die foto's. Dat komt hopelijk volgend jaar en dan in mooie nieuwe kleren met mijn knappe hengstje.

Bloembloem dat is wel een idee ja!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:39

Dustinlover schreef:
Vulina wat top zeg! Dat punt wil ik ook weer bereiken met die foto's. Dat komt hopelijk volgend jaar en dan in mooie nieuwe kleren met mijn knappe hengstje.

Bloembloem dat is wel een idee ja!

Dit was wel een taart van een banketbakster, weet niet hoe het met random taarten
gaat, maar je kan het op zn minst proberen.

Het was ook zo ontdooit, ook wel lekker, dus als je trek hebt, kan je het
snel eten :D

Ik zit vandaag heel hoog in de eiwitten, en ik heb gewoon geen honger, heb nog sla
voor me staan, maar krijg het niet weg. Heb nu maar een grapefruit sapje ( zelfgemaakt ) genomen.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:55

Ik heb vandaag 2 van die hele kleine kaiser afbak broodjes van de lidl gegeten met runderrookvlees. 125 calorieën per broodje(excl beleg) dus dat is wel even keer lekker.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:24

Dustinlover schreef:
Ik heb vandaag 2 van die hele kleine kaiser afbak broodjes van de lidl gegeten met runderrookvlees. 125 calorieën per broodje(excl beleg) dus dat is wel even keer lekker.

Heerlijk, ik eet over het algemeen geen brood ( behalve laatst tijdens mijn ziekenhuisdieet )
Rookvlees heb ik ook gehad vandaag, lekker om mijn ei heen gewikkeld :9

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:34

Ik vind brood heel lekker en probeer zo "normaal" mogelijk te eten. Wat ik dan wel doe is vanavond vis eten met misschien een soepje zodat het niet gelijk een bom khoolydraten wordt.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:36

Ik doe het al jaren zo, en ik moet zeggen dat het missen meevalt.
Heb wel altijd een halfje koolhydraatarm brood in de vriezer liggen.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:47

Ik eet ook geen brood of broodjes meer. Alleen wasa volkoren crackers..

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:52

Ik eet nog dagelijks lekker brood, ben er veel te gek op om het te laten staan. En voor nu, dagelijks een tosti zelfs :Y) Wel met kalkoenham en 30+ kaas :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:56

Vulina schreef:
Ik eet ook geen brood of broodjes meer. Alleen wasa volkoren crackers..

Ken je deze?
Die eet ik graag https://www.afvallenmetbregje.nl/tastyb ... itten.html

3, nog wat khd per cracker en vult mega.

Knudd schreef:
Ik eet nog dagelijks lekker brood, ben er veel te gek op om het te laten staan. En voor nu, dagelijks een tosti zelfs :Y) Wel met kalkoenham en 30+ kaas :+

Ik eet dus alles in de vol vet variant :D :))
Kaas vind ik met 30+ net karton.
Vanmorgen had ik Skyr met slagroom :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:59

Ik eet ook gewoon brood, mits ik daar zin in heb en het in mijn lijstje van de dag past. :)) ben alleen niet zo een broodeter, maar sommige broden.. jum.. :9

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:00

Ja 30+ is wel minder smakelijk :+ Maar op zich valt deze jong belegen van Milner nog wel mee, ik heb ergere gehad _O-

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:04

Ik vind brood ook erg lekker. Maar ik kan langer op crackers dan op brood en ik wil laag in de calorieën blijven. Maar ik ben echt heel streng hoor :+

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:04

Ik eet ook niet alle dagen brood. Meestal smoothie met 2 volkoren crackers, maar vandaag wilde ik broodjes :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:06

Vanavond wil ik proberen physsiliumbroodjes te maken :)
Is met physsiliumvezels, waarmee ik, hopelijk mijn ontlasting ( lekker praatje ) weer
op de rit ga krijgen, want dat is een ramp.

Hoe gaat dat bij jullie?

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:10

Bloem, dat hoor je vaker bij koolhydraatarm eten geloof ik?

Hier niet echt last van moet ik zeggen...
Houdt het ook nog goed vol, heerlijk ook om niet na te hoeven denken wat nu weer te eten...

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:11

Ik heb het altijd al gehad :), nu bijna ook een half jaar niet meer gerookt, en nu
is het echt drama. 1 keer in de week is veel :o

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:12

Poeh daar zul je dan ook wel last van hebben neem ik aan...
Hier gewoon dagelijks / om de dag dus kan je niet helpen