Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:04

Wat heftig zeg... Sterkte....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:39

Sterkte 8nnemiek..

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:40

Is het bij iemand begonnen met plotseling heftige spierpijn in de benen? Ik word helemaal gek hier van de pijn...

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:43

Bij mij niet, ik had vooral zere rug bij mn longen en een brandend gevoel.

Ik heb vandaag contact gehad met mn huisarts en zij wil niet mee werken aan en test.
Nu weet ik niet in hoeverre t nog zin heeft aangezien ik me wel weer aardig goed voel.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:52

mariekeoo schreef:
Is het bij iemand begonnen met plotseling heftige spierpijn in de benen? Ik word helemaal gek hier van de pijn...

Dat herken ik vooral van influenza.
Tenminste dat denk ik, want daar ben ik ook nooit officieel op getest.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:53

Die spierpijn (sowieso heel erg veel pijn) had ik ooit van de koorts. Heb je dat ook? Ik had een keer bijna 41 en wist niet meer waar ik het zoeken moest, ik was volledig van de wereld en de PIJN :')

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:26

Sheran schreef:
Die spierpijn (sowieso heel erg veel pijn) had ik ooit van de koorts. Heb je dat ook? Ik had een keer bijna 41 en wist niet meer waar ik het zoeken moest, ik was volledig van de wereld en de PIJN :')

Ja dat ken ik wel, spierpijn van de koorts. Meestal krijg ik dan vooral erg veel pijn in mijn kuiten. Nu zijn mijn volledige benen aan het knijpen, echt niet normaal. Loop te strompelen door het huis en zo acuut.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:43

Ik heb overigens ook wel pijn in mn benen gehad ja.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 08:18

Ik ben al een aantal dagen verkouden maar ben nu ineens mijn smaak en geur kwijt. Denk laat ik eens googlen wat ik daar tegen kan doen maar dan komen er allemaal corona artikelen tevoorschijn. Ik ben helemaal niet ziek verder, temperatuur al dagen 36.8 en verder gewoon wat verkoudheidsklachten zoals af en toe hoofdpijn, snotneus, zere keel.

Meer mensen waarbij het zo is verlopen? Zo lastig om te bepalen of dit het is of dat ik 'gewoon' verkouden ben. Wel heel irritant wanneer je niks kan ruiken of proeven.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 08:22

Mijn ouders, door huisarts bevestigd sterk vermoeden Corona, hadden ook geen smaak meer. M’n vader heeft zich een paar dagen goed ziek gevoeld en m’n moeder heeft het zwaarder te pakken helaas. Ze dacht er vanaf te zijn na paar dagen lichte klachten en is ineens echt flink ziek. Geen koorts.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 08:47

Ik proefde ook niets meer en had ook hoofdpijn en keelpijn toen ik positief getest werd. Ik heb geen koorts gehad.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 09:06

Ik meld mij hier ook maar. gisteravond kreeg ik ineens keelpijn en hoesten. En deze ochtend werd ik ineens benauwd wakker met veel spierpijn en nog meer keelpijn. Dus ik blijf maar lekker binnen tot ik 24 uur klachten vrij ben weer. Gelukkig nog geen koorts.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 09:28

Sheran schreef:

Dat heb ik ook gehad. Ik kon mijn matras niet eens verdragen door de spierpijn. Voelde me net een plank die niets meer kon buigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:41

Kennisje van mij voelt zich kiplekker alleen klein beetje benauwd gevoel maar heeft ook astma ( en op dit moment veel spanning). Dat zijn toch niet gelijk symptomen lijkt me? Alleen iets benauwd?
( geen hoest koorts hoofdpijn spierpijn wat dan ook...)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:44

Er zitten ook veel pollen in de lucht, dat kan ook benauwdheid geven.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:48

Anoniem schreef:
Kennisje van mij voelt zich kiplekker alleen klein beetje benauwd gevoel maar heeft ook astma ( en op dit moment veel spanning). Dat zijn toch niet gelijk symptomen lijkt me? Alleen iets benauwd?
( geen hoest koorts hoofdpijn spierpijn wat dan ook...)

Als je ook astma hebt en de lucht is nu héél droog HOEFT dat niets te betekenen nee. Als je hooikoorts hebt: ook die is van start.

Ik werd ineens erg benauwd, druk op mijn borst/ longen en nul conditie meer. Verder snipverkouden. Geen koorts, geen hoesten. Wel veel spierpijn in mijn benen. En zo heel veel mensen in mijn omgeving. Heeft wéken geduurd (veel langer dan normale verkoudheid). Géén idee of het corona was, niet getest, maar zo heb ik griep of verkoudheid nog niet eerder ervaren: niet ziek genoeg voor griep, en ook geen koorts. Maar veel méér dan gewoon verkouden (dan ben ik niet benauwd, geen druk op mijn borst, geen spierpijn, etc). Ik heb géén astma of andere longaandoening, alleen hooikoorts, maar ik moet daar altijd (al jaren) alleen van niezen en mijn ogen tranen ervan. Dus voor mij was dit atypisch. Misschien een gek verkoudheidje, misschien een nieuwe griepvariant, misschien corona. Geen idee :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:20

Skippy ik herken dat wel. Hopelijk valt het mee.

Hooikoorts is best erg op dit moment. Vooral regio oost en zuid zit stik vol pollen. Berken bloeien hier al (oh wat een feest -O- ) meidoorn idem ook. Mondkapje heeft nu ook voordelen. :+ Minder hooikoorts last hihi.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-20 14:23

Sterkte Annemiek!

Vreselijk wat veel doden de afgelopen 24 uur, zou dat de redenen zijn van de persconferentie van vanavond?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:25

Veel ziekenhuizen bewaren de administratie voor na het weekend, we zien steeds een piek in meldingen op dinsdag.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:25

karuna schreef:
Skippy ik herken dat wel. Hopelijk valt het mee.

Hooikoorts is best erg op dit moment. Vooral regio oost en zuid zit stik vol pollen. Berken bloeien hier al (oh wat een feest -O- ) meidoorn idem ook. Mondkapje heeft nu ook voordelen. :+ Minder hooikoorts last hihi.

Is al weer aardig wat weken geleden ;)

Hooikoorts is inderdaad heerlijk nu: ik zit al 3 weken aan de medicatie. Normaal start ik daarmee eind april...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:27

Ik was er in januari al meebegonnen. Flink opgebouwd afgelopen maand. Dit s voor mij de rotste periode. Aantal planten achter elkaar waar ik heftig op reageer. Ieder jaar wel prednison erbij nodig om houdbaar te houden. Mag nu niet vanwege corona gedoe. Ben nu extra blij met mondkapje. Idee voor de komende jaren ook.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:12

Ik voel me eindelijk weer beter.
Ik moet de stootkuur prednison nog afmaken en als ik dan een een week klachtenvrij blijf mag ik eindelijk weer patiënten zien in het ziekenhuis. Gelukkig mag ik wel eerder naar buiten.
32 dagen zit ik nu in isolatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:17

Ah ja droge lucht en hooikoorts kan t ook verklaren

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:34

Dat is lang raket! Pff zou dat echt niet trekken zo lang thuis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:37

raket schreef:
Ik voel me eindelijk weer beter.
Ik moet de stootkuur prednison nog afmaken en als ik dan een een week klachtenvrij blijf mag ik eindelijk weer patiënten zien in het ziekenhuis. Gelukkig mag ik wel eerder naar buiten.
32 dagen zit ik nu in isolatie.

32 dagen... Wat lang Raket! En vervelend om met jouw achtergrond nu even niets te kunnen doen in het ziekenhuis. :(:)