Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Wij zijn net naar huis gestuurd.
Spoed gereden voor een hypo, bij aankomst bleek het suiker gehalte goed, wel 39,8 en oh ja, z'n dochter was twee weken terug nog positief getest en die liep daar ook rond.
Meteen naar buiten gegaan en 1 in pak gehesen en die weer naar binnen. Terug op de post meteen omgekleed maar we mochten meteen gaan, net heerlijk gedoucht en nu maar wachten op de uitslag van zijn test...
Blacky94 schreef:Polly schreef:Wij zijn net naar huis gestuurd.
Spoed gereden voor een hypo, bij aankomst bleek het suiker gehalte goed, wel 39,8 en oh ja, z'n dochter was twee weken terug nog positief getest en die liep daar ook rond.
Meteen naar buiten gegaan en 1 in pak gehesen en die weer naar binnen. Terug op de post meteen omgekleed maar we mochten meteen gaan, net heerlijk gedoucht en nu maar wachten op de uitslag van zijn test...
Oh man, ik kan daar best wel een beetje geïrriteerd door worden.. Zeker in de tijd waarin we nu zitten denk ik, hoe is dit niet eerder al aan het licht gekomen of benoemd door de familie.. Jij of je naasten zullen er maar ziek van worden zeg..
Maar goed...
Napie schreef:Krom beleid bij ons in het ziekenhuis. Patiënt krijgt tijdens de bevalling hoge koorts. Gebeurt vaker. Verloskundige bedenkt op dat moment om de isolatie te starten en gaat testen en zij en mijn collega gaan de bevalling verder afronden in pak. Gelukkig doet het de baby het goed en hoeven ze niet van elkaar gescheiden te worden tot de testuitslag. Dan krab ik wel even achter de oren. Ten eerste weten we vaak de koorts te herleiden tijdens een bevalling en ten tweede heb je toch al onbeschermd naast de patiënt doorgebracht. Heeft het aankleden wel zin dan? Uiteraard dragen we al mondkapjes en handschoenen tijdens de bevalling. In dit hele jaar hebben we maar 1 Corona positieve patiënt gehad en heel veel mensen getest. Vaak kwamen die enkel voor een consult van een half uur waarna de hele kamer incl al het apparatuur geheel gereinigd moet worden. Ik vind het wel lastig hoor. En dan ben ik zelf wel positief geweest maar zonder de klachten Waarbij wij testen. Mijn klachten zouden heel goed bij een kraamvrouw of zwangere passen. Of bij iemand met een klein beetje anemie. Ik ben vrijwel zeker op mijn werk positief geraakt. Maar je kan het dus niet zien aan iemand. Heel dubbel hoor.