Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Vind het super dat jij nog nooit hebt hoeven te zien hoe een baby van de een op de andere dag blauw werd haar oogjes alleen nog richting neus waren en niet meer kon praten. Heb jij dat gezien?
Dinopino schreef:https://medcraveonline.com/IJVV/new-qua ... ation.html
Zou zeggen leef je uit. Hier een linkje van ons betrouwbare internet.
Dinopino schreef:Karl66 ik wil je vragen vooral te blijven reagerenalleen daarom reageer ik al.
Nynke ik moet niets. Jij mag denken wat je wil ik heb je geantwoord dat ik in het weekend niet bel.
Heerlijk hoe mijn linkjes toch weer worden afgeschroven proest omdat ie niet aan een regel voldoet maar offtopic is wel zoals de regels zijn. Linkjes plaatsen heeft hier echt geen zin:-) en dat wist ik. Dus ik zou zeggen vooral niet lezen.
Magrathea schreef:Wowik denk dat je misschien eens een woordenboek moet pakken om te kijken wat "discussie" betekent
Dinopino schreef:Jullie beantwoorden mijn vragen ook niet en op een of andere manier hebben jullie zo n rare kronkel dat wanneer iemand in dit topic iets post dat ie dan konstant op jullie vragen moet beantwoorden.
Dinopino schreef:Vind het super dat jij nog nooit hebt hoeven te zien hoe een baby van de een op de andere dag blauw werd haar oogjes alleen nog richting neus waren en niet meer kon praten. Heb jij dat gezien?
Brainless schreef:Kwam dat door een enting?
Ik heb een gezonde baby een (soort van) epileptische aanval zien krijgen.. dat was ook geen pretje.
Maar dat kwam niet door een enting.
MyWishMax schreef:Zal ik dan een andere vraag stellen / discussie openen?
Wie van jullie haalt de griepprik? Waarom wel of niet?
bigone schreef:Dinopino , bedankt voor het compliment dat ik misschien psycholoog was , nee hoor, gewoon een oudere moeder die denkt dat er iets is wat ik niet kan plaatsen en dan vraag ik dat. Maar ik zou wel graag willen dat wanneer je leest het ook twee keer doet . Ik heb nergens aangegeven dat je een slechte jeugd hebt gehad .
Verder geef je aan een simpele ziel te zijn die al die rapporten in het Engels helemaal niet snapt. Maar je plaatst ze wel als voldongen feit voor je ? Ik heb je links gelezen en snap ze en anderen ook. Je krijgt uitleg wat er staat, waar het over gaat en dan deugd het nog niet en ga je meteen in de slachtofferrol. Niet doen want zo zet je jezelf compleet buitenspel.
Discussiëren kan leuk zijn maar dan wel met mensen die lezen en daar op de juiste manier op reageren , dan krijg je discussies.