Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Castilja schreef:Wil je please het recept geven van je eiwit koffie smoothie?

600
 600

Frummels schreef:Die koffie smoothie klinkt heerlijk!
Fading: wat is kids cruesli?
Maanlicht: pas je wel op met jezelf.. Je was net een beetje hersteld toch?
Gisteren precies 20.000 stappen gehaald
Mijn lijstje vandaag:
O: kop koffie en ontbijt muffin
L: couscous met gegrilde groenten en mozzarella light
T: halve humble and crumble koek kinder bueno
A: vegetarische shoarma met snijbonen, geraspte kaas en halvanaise
D: thee en water
B: 45 min lunchwandeling, half uur grondwerk met paard en tussendoor nog wat wandelen

Ik merk dat ik vrijwel nooit aan 10.000 stappen kom. Zelfs niet eens bijna. Omdat ik een kantoorbaan heb zit ik ook bijna heel de dag, dus naast paardrijden en fitness beweeg ik nauwelijks.
 Ik merk dat ik vrijwel nooit aan 10.000 stappen kom. Zelfs niet eens bijna. Omdat ik een kantoorbaan heb zit ik ook bijna heel de dag, dus naast paardrijden en fitness beweeg ik nauwelijks.
 Fijn dat je geen pijn had met de oefeningen.
 Fijn dat je geen pijn had met de oefeningen. En gisteren 20.000 maar dat was echt veel haha.
 En gisteren 20.000 maar dat was echt veel haha.
 Je lijstje klinkt lekker verder!
 Je lijstje klinkt lekker verder!

. Wandel dan 10 minuten met de hond en smiddags bij de paarden uitmesten, longeren ofzo. Probeer af en toe dan met de honden daarna nog lekker te gaan wandelen als het buiten nog lang licht blijft.
 . Wandel dan 10 minuten met de hond en smiddags bij de paarden uitmesten, longeren ofzo. Probeer af en toe dan met de honden daarna nog lekker te gaan wandelen als het buiten nog lang licht blijft.                                                         

En ik red het vaak niet om na werk nog te sporten omdat ik ook nog naar stal ga en dat is 30-40 min met de auto. Dus als ik dan nog moet sporten erna ben ik pas rond 23:00 uur thuis en dan moet ik nog avondeten, haha. Niet zo handig voor mij.
 En ik red het vaak niet om na werk nog te sporten omdat ik ook nog naar stal ga en dat is 30-40 min met de auto. Dus als ik dan nog moet sporten erna ben ik pas rond 23:00 uur thuis en dan moet ik nog avondeten, haha. Niet zo handig voor mij. 

). En voel me echt kapot en blegh na het sporten. Wel voldaan hoor, maar fysiek...
 ). En voel me echt kapot en blegh na het sporten. Wel voldaan hoor, maar fysiek...