Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Zou eigenlijk gewoon elke dag met de hond een flink stuk moeten lopen, maar vind het lastig de motivatie te vinden
magda_90 schreef:Laat hem aan je vriend zien, voor je het weet is ie weg.
Renee1991 schreef:Ff serieus IMANDRA en Zertab. Als ze in de sportschool een weegschaal hebben waarbij je ook twee handvaten vast moet houden tijdens de meting, kan het nog best nauwkeurig zijn hoor.
En buiten dat, als Zertab daar motivatie uit haalt, wie ben jij dan om dat onderuit te halen?! Inderdaad lekker demotiverend. Als ik als motivatie de meest debiele ideeën heb die nergens op slaan, maar het werkt, dan is het toch prima?
Swartbeessie, ik gebruik mijn sporthorloge om mezelf te motiveren om minstens 15.000 stappen op een dag te zetten. En daarnaast gebruik ik hem om mijn training bij te houden (wielrennen).
Renee1991 schreef:Maar koffie is op zich helemaal niet slecht, mits je er maar geen kilo's suiker (of liters melk) bij gooit.
En alles met mate uiteraard, acht mokken is ook weer niet goed. Maar drie koppen koffie zie ik ook geen kwaad in hoor, ik drink er een stuk of 4-5 op een dag
Renee1991 schreef:Ff serieus IMANDRA en Zertab. Als ze in de sportschool een weegschaal hebben waarbij je ook twee handvaten vast moet houden tijdens de meting, kan het nog best nauwkeurig zijn hoor.
En buiten dat, als Zertab daar motivatie uit haalt, wie ben jij dan om dat onderuit te halen?! Inderdaad lekker demotiverend. Als ik als motivatie de meest debiele ideeën heb die nergens op slaan, maar het werkt, dan is het toch prima?
Swartbeessie, ik gebruik mijn sporthorloge om mezelf te motiveren om minstens 15.000 stappen op een dag te zetten. En daarnaast gebruik ik hem om mijn training bij te houden (wielrennen).
Britt_Sisi schreef:Wandelen in het donker vind ik ook niets. Heb ook geen hond die ik dan mee kan nemen ofzo.
Mijn broer heeft wel een hond die ik af en toe oppik en meeneem. Maar dat is ook niet meer dan een keer in de week.
Britt_Sisi schreef:Renee1991 schreef:Ff serieus IMANDRA en Zertab. Als ze in de sportschool een weegschaal hebben waarbij je ook twee handvaten vast moet houden tijdens de meting, kan het nog best nauwkeurig zijn hoor.
Dit eerste stuk was ook mijn gedachte toen ik de discussie las..
Ik heb een fitbit en heb mijn doel op 8000 stappen staan. Probeer hem iedere dag te halen, soms ga ik er dik overheen, maar op de luie dag zit ik soms op de 2000.. moet mezelf meer motiveren hem dagelijks te gaan halen!
spottedponie schreef:Neverland schreef:Ik kom als ik geluk heb aan de 3.000Daarom doe ik er regelmatig van die online workouts bij. Wandelen in het donker vind ik niks.
Wat voor online workouts? Ik kom ook niet aan mijn dagelijkse beweging op het moment dus iets wat ik thuis voor de tv kan doen zou wel fijn zijn....
Neverland schreef:Ik zoek gewoon op YouTube iets.
https://youtu.be/aFBRopKNGfw
Bijvoorbeeld zoiets. Ik woon in een appartement dus ik zoek specifiek op oefeningen zonder springen. Het ziet er allemaal zo simpel uit maar ik ben echt gesloopt na zo'n 30 minuten.Dagen erna voel je ook zeker spierpijn als je zoiets nog niet eerder gedaan hebt.