Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleury schreef:Op dit moment zou ik er niet aan moeten denken om naar Vera te gaan of haar te rijden. Erg hè?!
bigone schreef:Ik hoop dat je ooit de onrust in je hoofd het zwijgen op kunt leggen, niet door hardlopen of excessief af te vallen. Je bent het waard om voor te vechten maar ik besef ook dat het ontzettend moeilijk voor je zal zijn, ik hoop dat je door kunt zetten. Met heel veel hulp, niet voor ons, niet voor je vader , niet voor Vera maar voor jezelf.
Fleury schreef:Net was er weer het tussentijds weegmoment en ik heb hem Precies gehaald. Dat is de eerste keer dat ik een doel haal. Heel goed zou je denken, maar ik word er alleen maar verdrietig van. Zoveel gewicht erbij in 3 dagen, hoe is dat dan dinsdag na 7 dagen? Er hoeft niets te veranderen maar ik voel me er gewoon dik bij.
Fleury schreef:Lig nu met rustige muziek op bed onder m'n verzwaringsdeken met mijn zo nodig medicatie op nadat ik net echt weer zoveel paniek en pijn in m'n hoofd kreeg tijdens een gesprek. Ik kon alleen nog maar zeggen 'ik wil weg' met m'n handen op m'n hoofd. Was even heel erg intens.
Nu is weer een beetje de rust terug. Maar die pijn in m'n hoofd joh, je kunt er niet van weglopen.