corine1981 schreef:quera schreef:[ [url=m/6MKybS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben gisteren deze mooie foto gemaakt.
Mooie foto! En totaal offtopic, maar ik heb dezelfde turqouise jas
Bonprix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Lieve Quera, vol ongeloof las ik gisteravond je topic en het heeft me niet meer los gelaten.
Je bent een (h)eerlijke bokker om mee te discussiƫren, waarbij je steeds in je eigen kracht blijft en toch ook de ander in zijn of haar waarde laat, en wat toon je je nu ook weer een sterke vrouw in dit topic.
Vannacht werd ons kindje wakker en mocht ik uit bed om hem te troosten en besefte ik me hoe oneerlijk het is dat jij weet dat je dit niet meer altijd kan doen voor je kindjes. Wat een ongrijpbaar iets moet dat zijn voor jou en je familie.
quera schreef:Ik heb gister een onwijs mooi pakket van het ss topic gekregen. Nou tranen met tuiten![]()
![]()
Heb ook een aanbod gekregen van iemand hier uit het topic. echt zo geweldig lief.
Een dochter van een kennis wil hier een liedje over maken.
En er is toestemming voor een crowdfunding gegeven zodat we zsm op vakantie kunnen gaan.
En dit allemaal zonder iets te vragen van een ander. Dus puur uit het hart en dat doet me zo enorm veel![]()
Ik hoop hier op bokt ook nog een aantal jaar rond te zwerven. Vind t hier veel te leuk
quera schreef:Ik heb gister een onwijs mooi pakket van het ss topic gekregen. Nou tranen met tuiten![]()
![]()
Heb ook een aanbod gekregen van iemand hier uit het topic. echt zo geweldig lief.
En er is toestemming voor een crowdfunding gegeven zodat we zsm op vakantie kunnen gaan.
En dit allemaal zonder iets te vragen van een ander. Dus puur uit het hart en dat doet me zo enorm veel![]()
Ik hoop hier op bokt ook nog een aantal jaar rond te zwerven. Vind t hier veel te leuk
![]()