cobiie schreef:Hier heb ik wat "oude" klusjes gedaan waarvan de benodigde spullen er al lagend. Dat scheelt rondslingerende spullen en irritatie dat die projecten nog steeds niet gedaan waren.
Achteraf was het veel minder werk dan ik vooraf had ingeschat en baal ik dat ik het zolang had uitgesteld.
De silent to do list

Dat soort klusjes heb ik eind vorig jaar ook allemaal opgepakt, en inderdaad als je er dan achter komt hoe weinig tijd het kost is het jammer dat je het zo lang hebt laten liggen.. Maar voldoening dat ze toch zijn gedaan

Ik maak komend weekend nog een laatste slag met de challenge, die wordt dus met een aantal dagen verlengd. Doordeweeks kom ik er gewoon te weinig aan toe en ik had bedacht dat ik eerst de schuur wilde isoleren en afwerken zodat ik de schuur beter kan inrichten en opruimen. Daardoor zullen er ook weer wat spullen uit huis verhuizen naar de schuur. Dus afgelopen weekend was ik aan het klussen geslagen, in plaats van opruimen/ontspullen

De challenge is dus niet alleen om spullen wegdoen gegaan bij mij, maar ook om op te ruimen en inrichting/indeling van het huis/kasten te optimaliseren

Daarnaast geeft het me dus ook extra motivatie om de laatste klussen omtrent de verbouwing op te pakken/aan te pakken. Want als het huis helemaal klaar is dan kan het ook optimaal worden ingericht en opgeruimd.